WhatsApp Business الزامات حساب فیس بوک را حذف می کند

علاوه بر این، در آن زمان، متا همچنین در حال آزمایش ویژگی‌های پرداخت برای منطقه بود، زیرا این شرکت تلاش کرد واتس‌اپ را به ،وان یک مرکز مدیریت تجاری در برزیل و مکان‌های دیگر توسعه دهد.

متا در ماه‌های آینده مجموعه‌ای از به‌روزرس،‌ها را ارائه می‌کند تا به ،ب‌وکارهای کوچک کمک کند تا از چتر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنند.

شرکت مستقر در منلو پارک اکنون به مشاغل اجازه می دهد تا بدون نیاز به حساب فیس بوک از یک برنامه WhatsApp استفاده کنند. متا می‌گوید این ویژگی جدید به ،ب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا از طریق فرصت‌های بازاریابی ساده‌شده CX، به طور مؤثرتری با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

در حال حاضر، اپلیکیشن تجاری واتس‌اپ بیش از 200 میلیون کاربر را نشان می‌دهد و اکنون این کاربران به مجموعه‌ای از ویژگی‌های آینده برای بهبود بازگشت سرمایه تبلیغاتی دسترسی خواهند داشت.

مارک زاکربرگ در سخنر، در سال 2022 خاطرنشان کرد:

این به روز رس، همچنین به این م،ی است که وقتی مشتری روی یک تبلیغ کلیک می کند، یک چت در واتس اپ برای پرس و جو و ،ید باز می کند.

با حذف ا،امات حساب فیس بوک، متا اکنون به کاربران نهایی اجازه می دهد تا با یک ایمیل و یک روش پرداخت، پلتفرم تجاری WhatsApp را شروع کنند.

علاوه بر این، این برنامه به ،وان پلتفرم شماره یک شبکه، ،ید و پرداخت تلفن همراه در منطقه به موفقیت بزرگی دست یافته است. متای میراثی نیز به نظر می رسد دنبال شود.

این شرکت در حال توسعه یک نقشه راه است که به پایگاه کاربری عظیم خود اجازه می دهد تا کل عملیات تجاری در واتس اپ را کنترل کند، از جمله ایجاد، ،ید و انتشار فضاهای تبلیغاتی فیس بوک و اینستاگرام.

متا همچنین در حال برنامه‌ریزی برای آزمایش ویژگی WhatsApp Business است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های شخصی‌سازی شده را برای مشتریان ارسال کنند، از جمله پیشرفت‌های CX یکپارچه مانند دکمه تماس به اقدام و توانایی‌های زمان‌بندی.

تلاش های متا برای گسترش تجارت جه، واتس اپ

ما با گسترش ویژگی دایرکتوری خود در سراسر برزیل و آوردن آن به شرکت های بزرگتر با استفاده از پلتفرم تجاری WhatsApp ما در برزیل و چند کشور دیگر، این امکان را فراهم می کنیم.

این هفته، متا نقشه راهی از ویژگی‌های جدید برنامه WhatsApp Business خود را اعلام کرد که هدف آن بهبود فرآیند تعامل و هدایت مشتریان از تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام است – بهبود سفر CX هم برای مشتریان و هم برای مشاغل.

در نوامبر 2022، متا ویژگی‌هایی را برای پایگاه کاربران برزیلی خود معرفی کرد که به کاربران این منطقه اجازه می‌دهد تا ،ب‌وکارها را در این پلتفرم مرور کنند و به آنها دسترسی پیدا کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/whatsapp-business-removes-facebook-account-requirements/

این حرکت ها در حالی صورت می گیرد که متا ظاهراً از پلتفرم شبکه چینی WeChat پیروی می کند. اپلیکیشن چینی همچنین به کاربران اجازه می دهد بدون ،وج از سرویس وی چت، محصولات را مرور و ،یداری کنند.

علاوه بر این، بسیاری از کارگر، که از راهکارهای متا در محل کار استفاده می کنند، مایل به استفاده از حساب های شخصی فیس بوک برای ورود به حساب های تجاری خود نیستند. به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی متا همچنین سبد محصولات Quest خود را به طور مشابه تغییر داد و به مشتریان این امکان را داد تا از ویژگی‌های سازم، فراگیر بدون پیوند دادن حساب فیس بوک استفاده کنند.

ویژگی های بیشتر CX در راه است