Twilio در دسترس بودن جهانی پیام های RCS مارک دار را اعلام کرد
انتشار: شهریور 19، 1403
بروزرسانی: 21 تیر 1404

Twilio در دسترس بودن جهانی پیام های RCS مارک دار را اعلام کرد

پس از توجه به این موضوع، پل نشاواتی، مدیر اجرایی توسعه و نوسازی اپلیکیشن در Futu،، بیان کرد:

به طور معمول، این به این دلیل است که آنها احساس می کنند به اطلاعات اضافی نیاز دارند. با این حال، ده درصد از مشتریان B2C و 24 درصد از مشتریان B2B پیگیری می کنند تا تأیید کنند که این ارتباط یک کلاهبرداری نیست.

آ،ین اعلامیه Twilio منطقی است، با تمرکز بر راه حل های RCS برای کمک به افزایش ارزش برای مشتریان خود. این احتمالاً به دلیل توانایی RCS برای ارائه محتوای غنی تر و تعاملی تر، مانند تصاویر، ویدیوها و دکمه ها است که می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد و بازگشت سرمایه بالاتری را ایجاد کند.

خوشبختانه، به دلیل اعلامیه اپل، این موارد نادر خواهند بود. این خبر راه را برای ،ب و کارها هموار کرد تا استراتژی های تماس با مشتری خود را از طریق RCS با چرخ فلک های تعاملی، دکمه های فراخوان، اشتراک گذاری موقعیت مک، و گزینه های پاسخ سریع تقویت کنند.

علاوه بر این، Twilio روابط حامل را مدیریت می کند و ابزارهایی را برای اطمینان از اینکه پیام ها به صورت پیش فرض به SMS در زم، که RCS در دسترس نیست، ارائه می کند.

از آنجایی که CPaaS در انتهای Twilio Flex - راه حل CCaaS فروشنده - قرار دارد، RCS ممکن است به زودی در پلتفرم در دسترس قرار گیرد.

چنین تعامل «منفی» چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت. در واقع، در سال 2022، گارتنر دریافت که دو سوم مشتریان پس از دریافت پیامی فعال از یک برند «اغلب از کانال های کمک هزینه ای استفاده می کنند» با خدمات مشتری تماس می گیرند.

RCS با ارائه تعاملات غنی تر، قابلیت تحویل بهتر و مهمتر از همه، ایجاد اعتماد در برند شما، بدون تغییر حتی یک خط کد، این امر را به واقعیت تبدیل می کند.

RCS تکامل بعدی پیام های SMS است و امسال پس از اعلام پشتیب، اپل از این سرویس به ،وان بخشی از به روزرس، iOS 18 خود در ماه ژوئن، جذابیت سازم، قابل توجهی را به دست آورد.

این توانایی برای یک ،ب و کار برای پیکربندی نام تجاری RCS و تأیید فرستنده خود از طریق کنسول Twilio - بدون افزودن آن خطوط کد - یک تفاوت برای رهبر CPaaS Magic Quadrant است. در واقع، Twilio به مشتریان خود اجازه می دهد تا به سرعت ارتباطات قابل اعتماد را ارسال کنند.

به این ترتیب، تیم های فروش و بازاریابی که از API Twilio استفاده می کنند، می توانند محتوای قانع کننده تری برای ارسال از طریق متن ایجاد کنند. چنین محتوایی می تواند موفقیت کمپین های ،وجی آنها را با تقویت معیارهایی مانند تراکنش های بار اول و ،یدهای تکراری افزایش دهد.

این به دنبال یک دوره پیشرفت سریع برای Flex است، که به نظر می رسد بخشی جدایی ناپذیر از آینده Twilio باشد، پس از اینکه فروشنده آن را از Segment به تجارت ارتباطات موفق تر خود منتقل کرد.

طبق تحقیقات Futu،، با استفاده از چنین ویژگی هایی، ،ب وکارهایی که در استراتژی تماس با مشتری خود از پیامک به RCS تغییر مسیر داده اند، 32 درصد افزایش در تعامل با مشتری و نرخ تبدیل را تجربه کرده اند.

RCS مارک بسیاری از این تماس های غیرضروری را با تیم های خدمات مشتری حذف می کند - که هزینه های قابل توجهی دارد - در حالی که شکاف اعتماد را از بین می برد.

به ،وان مثال، Twilio به شرکت ها اجازه می دهد تا نام، لوگو و بر،ب های خود را به پیام ها اضافه کنند. علاوه بر این، فروشنده تأیید فرستنده مورد اعتماد توسط Google و «رسیدهای خواندن» را در اختیار آنها قرار می دهد.

این بر اساس پیام های SMS معمولی است که به کاربران امکان می دهد پیام ها را با اشکال مختلف چندرسانه ای، از جمله ویدئو، فایل های GIF، صدا و موارد دیگر تقویت کنند.

در Twilio، ما معتقدیم ایجاد تعامل با مشتریان شما باید تا حد امکان یکپارچه و قابل اعتماد باشد. اینبال ش،، مدیر ارشد محصول در Twilio Communications.

در همین حال، تعامل "منفی" مشتری را نیز کاهش می دهد. اینجاست که مشتریان فقط برای اطمینان از اینکه پیامی که دریافت کرده اند کلاهبرداری نیست، تماس می گیرند.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/twilio-announces-the-global-availability-of-،nded-rcs-messaging/

با این حال، Twilio گزینه های سفارشی سازی بیشتر را در کنار ویژگی های ارتباطی غنی که مصرف کنندگان هنگام استفاده از برنامه های پیام رس، مانند مسنجر و واتس اپ تجربه کرده اند، فعال می کند. اینها به تأیید پیام های ،ب وکار کمک می کنند.

در همین حال، در ماه ژوئیه، Twilio اعلام کرد که به زودی یک برنامه تلفن همراه، "گویا تلفن گویا شخصی" و یک راه حل جدید تجزیه و تحلیل گفتار را به پلتفرم اضافه می کند - همانطور که توسط CX Today پوشش داده شده است.

Twilio از دسترسی جه، به سرویس های ارتباطی غنی (RCS) پیام رس، از طریق برنامه ریزی پذیر پیام رس، و تأیید API خود خبر داده است.

همه اینها به مشتریان کمک می کند تا اعتماد کنند که پیام از برند واقعی است، نه یک کلاهبردار، و تعامل "مثبت" مشتری را افزایش می دهد.