ServiceNow برنامه هایی برای استخدام تا 3000 نفر به اشتراک می گذارد
انتشار: دی 14، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

ServiceNow برنامه هایی برای استخدام تا 3000 نفر به اشتراک می گذارد


بیل مک درموت، مدیرعامل ServiceNow، برنامه هایی را برای استخدام حدا،ر 3000 نفر فاش کرده است.

این حرکت از تلاش این شرکت برای تبدیل شدن به پلت فرم "نهایی" هوش مصنوعی برای تجارت حمایت می کند.

گزارش شده است که در سال 2024، ServiceNow 1.5 میلیون نفر برای موقعیت در این شرکت درخواست داده بودند.

اکنون، آماده ارائه شغل به تعداد بیشتری از استعدادهای در حال رشد خود است.

مک درموت در طول این مدت گفت: "چند هزار نفر، شاید 3000 نفر را استخدام خواهیم کرد." مصاحبه با CNBC. واقعاً باورن،ی است که چگونه ما بهترین استعدادها را در بازار تهیه می کنیم.»

با این حال، مک درموت تاکید می کند که فقط ServiceNow نیست که استخدام می کند. همچنین، شرکای ا،یستم آن در حال جذب نیرو هستند، به پلتفرم آن اضافه می کنند و شرکت را به جلو سوق می دهند. وی ادامه داد:

برای هر فردی که استخدام می کنیم، ا،یستم ما ده برابر این تعداد استخدام می کند. بنابراین، نه تنها به افراد باهوش کمک می کنیم تا شغل پیدا کنند، بلکه در حال گسترش ا،یستم با سرعت تصاعدی هستیم، به همین دلیل است که رشد بسیار سریع تری داریم.

در نهایت، مدیر عامل امیدوار است که ServiceNow را به ،ب و کاری تبدیل کند که درآمد سالانه 30 میلیارد دلاری دارد (ARR).

در حال حاضر، قرار است برای اولین بار از سد 10 میلیارد دلاری ARR بشکند و به طور مداوم درآمد خود را 20+ درصد نسبت به سال گذشته (سالانه) افزایش می دهد.

هوش مصنوعی عاملی اهرمی را برای پیشبرد این درآمدها ارائه می کند، به طوری که بسیاری از فروشندگان نرم افزار سازم، دیگر از این فناوری به ،وان یک تغییر دهنده بازی تمجید می کنند.

Salesforce یکی از این شرکت ها است که قصد دارد به نام هوش مصنوعی استخدام کند.

ماه گذشته، مدیرعامل آن، مارک بنیوف، قصد خود را برای استخدام 2000 نفر برای کمک به فروش Agentforce در حین رونمایی از نسل بعدی پلتفرم به اشتراک گذاشت.

با درک این موضوع، CNBC تشابهاتی را بین ServiceNow و Salesforce ترسیم کرد. با این حال، مک درموت در آغاز این مقایسه را نادیده گرفت.

او گفت: «آنها (Salesforce) یک برنامه فروش بسیار سفارشی (و CX) دارند. وقتی می خواهید هوش مصنوعی را روی آن قرار دهید، ممکن است برای آن عملکرد بهینه سازی کنید.

وقتی در مورد ServiceNow صحبت می کنید، ما نه تنها برای آن تابع بهینه سازی می کنیم، بلکه برای همه توابع بهینه می کنیم. و عوامل هوش مصنوعی ما با سایر عوامل هوش مصنوعی ادغام می شوند تا آنها را بهتر کنند.

یک مثال عالی است مشارکت غول فناوری با مایکروسافت. در اینجا، Copilot با نمایندگان ServiceNow AI تعامل می کند، بنابراین کارکنان Teams می توانند بدون ،وج از پلتفرم UC، دانش را از ServiceNow بازیابی کرده و آن ها را خودکار کنند.

در کنار مایکروسافت، ServiceNow شراکت نوآوری مش، با همه از Databricks و Siemans گرفته تا Genesys و Zoom را اعلام کرد.

همانطور که نمایندگان هوش مصنوعی قول داده اند که بین این پلتفرم ها حرکت کنند، ServiceNow موقعیت خوبی دارد. پس از همه، آن را در حال حاضر ارائه ابزار برای ساخت، نظارت، و بهینه سازی فرآیندهای متقابل. عامل های هوش مصنوعی می توانند این جریان های کاری موجود را به روش های قدرتمندی افزایش دهند و امکانات جدیدی را زنده کنند.

مک درموت خاطرنشان کرد: «اگر امروز به بازار فکر می کنید، این بازار عمدتاً بر روی شرکت هایی ساخته شده است که بیش از 50 سال سن دارند.

این سیستم های ثبت، خوب هستند، اما در سیلوها ساخته شده اند. ما پلتفرمی داریم که همه آنها را در بر می گیرد زیرا با آنها یکپارچه می شویم.

ما به مدیران اجرایی... و مدیریت عالی یک شیشه تمیز مجهز به هوش مصنوعی می دهیم که با همه اینها ادغام می شود و به شما این فرصت را می دهد که به یک پورتال، یک تجربه مصرف کننده بروید. این برای انجام کار بسیار عالی است.»

علاوه بر این، با افزایش علاقه به هوش مصنوعی در بخش های مختلف، ServiceNow از اینکه تیم های فناوری اطلاعات در تصمیم گیری های ،ید نرم افزار حرف بیشتری دارند، سود می برد.

به طور حیاتی، ServiceNow پیشرو در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است. به این ترتیب، تیم های فناوری اطلاعات بیشتری به دنبال راه حل هایی هستند که در آن محیط آشنا ادغام شوند.

ISG اخیراً اشاره کرده است که چگونه این روند از رشد ServiceNow در خدمات مشتری حمایت می کند و به فروشنده کمک می کند مرکز تماس را به شرکت گسترده تر بکشاند.

این به خودی خود یک مطالعه جذاب است که CX Today در مقاله به بررسی عمیق تر آن می پردازد: ServiceNow با رهبران CCaaS نوآوری مش، دارد: چرا؟



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/servicenow-shares-plans-to-hire-up-to-3000-people/