Salesforce Teases “اولین هوش مصنوعی مولد جهان برای CRM”

هوش مصنوعی به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد تا محتوای «معتمد» را از داده‌های Salesforce CRM خود تولید کنند.

بسیاری ظهور هوش مصنوعی مولد و مدل های زبان بزرگ را به ظهور اینترنت و تلفن های هوشمند تشبیه کرده اند.

ویدیوی زیر بینشی را در مورد این که این موارد استفاده زم، که Einstein GPT برنامه آزمایشی بسته خود را کامل می‌کند، چگونه به نظر می‌رسند ارائه می‌دهد.

با این حال، این یک نشانه امیدوارکننده پس از نتایج قابل توجه درآمد سه ماهه چهارم از CRM است که به دنبال تمایز بیشتر خود از طریق نوآوری مولد هوش مصنوعی است.

پس از آن، برنامه‌های کاربردی کمک عامل در Service Cloud می‌توانند زم، که ممکن است در طول مکالمه مستقیم با مشتری مرتبط و مفید باشند، به آن‌ها در اختیار نمایندگان قرار دهند.

این موارد استفاده ChatGPT را با تحقیقات هوش مصنوعی Salesforce ،یب می کند. به گفته رهبر CRM، این یک «مرز اعتماد» را در اطراف هوش مصنوعی مولد می‌پیچد و تضمین می‌کند که GPT ،شتین محتوای قابل اعتمادی را تولید می‌کند.

بنیوف ادامه داد: «این در یک لحظه مهم اتفاق می افتد زیرا هر شرکتی بر روی ارتباط با مشتریان خود به روش های هوشمندتر، خودکار و شخصی متمرکز شده است.

Salesforce در حال آماده شدن برای راه‌اندازی Einstein GPT، «اولین هوش مصنوعی در جهان» برای CRM است.

با این حال، برنامه های بسیار بیشتری از GPT ،شتین وجود دارد.

سم ،من، مدیر عامل OpenAI، به نظر می‌رسید که به‌ویژه علاقه‌مند به تطبیق فناوری شرکتش با پیشنهادات CRM امضای Salesforce بود. او بیان کرد:

در حالی که این صندوق راه‌اندازی ممکن است از نوآوری‌های آینده در Salesforce پشتیب، کند، این صندوق گام دیگری به جلو در تلاش‌های بشردوستانه Salesforce را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، این برنامه های GPT به صورت آزمایشی بسته هستند. با این وجود، Salesforce با OpenAI همکاری کرده است تا به ،یب ChatGPT با مدل‌های هوش مصنوعی خصوصی خود ادامه دهد تا در مجموعه خود نوآوری کند.

در Sales Cloud، کاربران ممکن است وظایفی مانند زمان‌بندی جلسات، نوشتن ایمیل، و جمع‌آوری زمینه مشتری قبل از تماس را با Einstein GPT ساده کنند.

برای مثال، ممکن است به طور خودکار ایمیل‌هایی برای همکاران و مشتریان، تصاویری از مجموعه داده‌های خاص، و کدهایی برای توسعه‌دهندگ، که سفرهای آنلاین مشتری را طراحی می‌کنند تولید کند.

Einstein GPT که در Service Cloud تعبیه شده است، ممکن است مقالات دانشی را به طور خودکار از یادداشت‌های موردی گذشته تولید کند و آن‌ها را در CRM ذخیره کند.

سپس، یک ویژگی ،شتین GPT برای توسعه دهندگان وجود دارد که به تیم های فناوری اطلاعات اجازه می دهد با دستیار هوش مصنوعی تعامل داشته باشند، از آن سؤال بپرسند و کد تولید کنند.

این راه حل ها شامل ربات های چت، موتورهای مسیریابی و توصیه های شخصی سازی شده است.

مارک بنیوف چه می‌گفت؟

در عوض، این فروشندگان بیشتر بر جذب دقیق مقاصد مشتری و جمع بندی خودکار مکالمات تمرکز کرده اند. اگرچه، اینها ممکن است بعدی برای Service Cloud باشند، با Salesforce که چنین خلاصه‌هایی را در Slack ساخته است.

جالب توجه است که این موارد استفاده با سایر برنامه‌های خدمات مشتری با GPT که توسط NICE، Five9 و Talkdesk ارائه می‌شوند، متفاوت است.

در Marketing Cloud، کاربران ممکن است از Einstein GPT برای شخصی‌سازی پویا محتوا در وب، برنامه‌ها و کانال‌های ارتباطی استفاده کنند.

در نهایت، در کنار این معامله، Salesforce یک صندوق 250 میلیون دلاری مولد هوش مصنوعی را اعلام کرد که در استارت‌آپ‌های «با پتانسیل بالا» سرمایه‌گذاری می‌کند و از توسعه هوش مصنوعی مولد اخلاقی حمایت می‌کند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-teases-the-worlds-first-generative-ai-for-crm/

Einstein GPT… راه دیگری است که ما دری را به روی آینده هوش مصنوعی برای همه مشتریان خود باز می کنیم و در زمان راه اندازی با OpenAI یکپارچه خواهیم شد.

در واقع، پتانسیل قابل توجهی برای Salesforce وجود دارد تا سایر ابزارهای هوش مصنوعی ،شتین خود را که از طریق Service Cloud با GPT اجرا می شوند، تقویت کند.

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، یکی از این افراد است که ظهور هوش مصنوعی را به ،وان “یکی از عمیق ترین تغییرات تکنولوژیکی” در تمام دوران توصیف می کند.

برخی نگران بودند که به دلیل افزایش فشار سرمایه‌گذاران فعال در Salesforce، در کنار ا،اج‌های گسترده، اینها در معرض تهدید قرار گیرند.

علاوه بر این، Einstein GPT ممکن است این مقالات دانش را بررسی کند تا پاسخ‌های شخصی مشتری را در چت زنده ایجاد کند، که نمایندگان می‌توانند آن‌ها را تغییر دهند و ارسال کنند.

اما در مورد Service Cloud و پتانسیل Einstein GPT برای بهبود تجربیات مرکز تماس چطور؟ بیایید عمیق تر کاوش کنیم.

چگونه Einstein GPT می تواند تجارب خدمات را افزایش دهد؟

این به افراد بیشتری امکان می‌دهد از این فناوری بهره ببرند و به ما امکان می‌دهد درباره استفاده در دنیای واقعی بیشتر بیاموزیم، که برای توسعه و استقرار مسئولانه هوش مصنوعی بسیار مهم است – اعتقادی که Salesforce با ما به اشتراک می‌گذارد.