این موارد عبارتند از: سرویس GPT، GPT فروش، GPT بازاریابی، تجارت GPT، Apex GPT، Flow GPT، Slack GPT و Tableau GPT.
با انجام این کار، لایه Trust از حفظ داده های حساس در مدل های زبان بزرگ (LLM) جلوگیری می کند.
در نهایت، Salesforce با وجود انبوهی از محصولات مجهز به GPT با مجموعه، متعهد به یک ا،یستم باز است.
برداشت ما – مشتریان شروع به جستجوی جاهای دیگر برای هوش مصنوعی برای CRM کرده اند.
در حالی که بسیاری Salesforce را به ،وان بازیگر غالب در فضا میدانند، طبق تحقیقات IDC، تنها 22.9 درصد از بازار را در اختیار دارد.
یکی دیگر از ویژگیهای اصلی پلتفرم AI Cloud «قالبها و سازندگان سریع» آن است. اینها به کاربران اجازه می دهد تا بر «کیفیت و ارتباط» محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تأثیر بگذارند.
در واقع، فروشنده پیشرو CRM، AI Cloud خود را برای میزب، از LLM های AWS، Anthropic، Cohere، و بسیاری دیگر از نوآوران هوش مصنوعی مولد، در معماری Salesforce طراحی کرده است.
پس از گزارش اخیر پایین ترین رشد درآمد سه ماهه خود در 13 سال گذشته، Salesforce امیدوار است که اینطور نباشد.
البته Salesforce پیشبینی میکند که به آنها اجازه میدهد تا سهم بازار خود را بیشتر کنند. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که رقبا – مانند مایکروسافت، هاب اسپات و SAP – از فناوری به روشی جذابتر و مقرون به صرفهتر استفاده کنند و مشکلی را که تسلط درک می،د، ایجاد کنند.
اکنون، این قیمت ممکن است تغییر کند، و فروشنده یک ارزیابی آمادگی هوش مصنوعی رایگان از خدمات حرفهای Salesforce ارائه میدهد.
با این وجود، این فقط نشان میدهد که بسیاری از فروشندگان سهمهای کوچکی از فضا را اشغال کردهاند، و بسیاری از آنها نیز به دنبال استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تصور مجدد نوآوری CRM هستند.
هدف این لایه، پر ، شکاف اعتمادی است که بسیاری با هوش مصنوعی مولد مرتبط هستند، زیرا نگر،های مربوط به حاکمیت دادهها، حریم خصوصی و خطرات احتمالی وجود دارد.
برای فروشنده نگران کننده است، بسیاری از گزینه های دیگر نیز برای این مشتریان وجود دارد.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-announces-ai-cloud-with-a-lofty-price-tag/
به هر حال، این فناوری وعده می دهد که در بسیاری از بخش های تجربه مشتری اختلال ایجاد کند.
AI Cloud که بر اساس شماره یک CRM ساخته شده است، سریعترین و سادهترین راه برای مشتریان ما است تا قدرت باورن،ی هوش مصنوعی را آزاد کنند، با اعتماد در مرکز که توسط لایه اعتماد جدید Einstein GPT ما هدایت میشود.
در حال حاضر، بسیاری از این راه حل ها نیمه کاره هستند، به ،وان مثال، Tableau GPT به صورت آزمایشی تا نوامبر 2023 در دسترس نیست.
با این وجود، برخی از متخصصان صنعت از بر،ب قیمت ناامید شده اند. واکنش در توییتر، جیم لاندی، مدیر عامل و تحلیلگر ارشد در آراگون، اظهار داشت:
علاوه بر این، ،، که از AI Cloud استفاده می کنند ممکن است از لایه اعتماد GPT Einstein بهره ببرند که در جلو و مرکز اعلامیه قرار دارد.
با این حال، این امر بسیاری از ،ب و کارهای بزرگ را از استفاده از ،اصر مجموعه، از جمله AAA-The Auto Club Group، Gucci، Inspirato و RBC Wealth Management متوقف نکرده است.
در واقع، بسته شروع به تنهایی سالانه 360000 دلار به ،ب و کارها بازمی گرداند.
در حال حاضر، Salesforce همچنان از نزدیکترین رقیب خود (مایکروسافت) با چهار بر یک فروش بیشتر است.
مطابق با مارک بنیوف، رئیس و مدیرعامل Salesforce، این یک معیار برای هوش مصنوعی سازم، قابل اعتماد است. او گفت:
این اعلامیه آ،ین اقدام فروشنده برای افزایش سبد خود با “هوش مصنوعی آماده سازم،” است – با تاکید بسیار بر هوش مصنوعی مولد.
Salesforce یک مجموعه محصول جدید – “AI Cloud” – را برای تقویت موقعیت خود در بازار شلوغ هوش مصنوعی تجربه مشتری معرفی کرده است.
بر اساس بی،ه مطبوعاتی Salesforce، برای انجام این کار، راه حل از “داده های هماهنگ برای زمین ، ،وجی های تولید شده در زمینه منحصر به فرد هر شرکت” استفاده می کند.
به این ترتیب، ،بوکارهایی که مدلهای خاص بخش خود را خارج از Salesforce آموزش میدهند، ممکن است همچنان از این مجموعه سود ببرند.
قیمت 360000 دلار
Salesforce پس از اعلام AI Cloud واکنش مشابهی دریافت کرد.
در واقع، فعالیتهای مولد هوش مصنوعی Salesforce را که در آوریل راهاندازی کرد، ،یب میکند.
هفته گذشته اپل از هدست ویژن پرو خود رونمایی کرد. این حرکت امیدوارکننده به نظر میرسد، با این حال بر،ب قیمت بسیاری را برانگیخت – همانطور که ویدیوی زیر نشان میدهد.