Salesforce چه کاری انجام می دهد؟ | نیروی فروش


شاید شما صحبت های مارک بنیوف را شنیده باشید CNBC یا CNN. همچنین ممکن است نشان‌واره ابری، شخصیت‌های دوستانه یا مقر بسیار بلند ما در سانفرانسیسکو را بشناسید. اما، از آنجایی که کار ما در جهان بسیار متنوع است، اغلب این سوال را مطرح می کنیم: Salesforce در واقع چه کاری انجام می دهد؟

Salesforce چه می کند؟

بسیار خوب، پس شما مقداری اطلاعات مشتری دارید. اما با آن چه کار می کنید؟ چگونه می تو،د از این داده ها برای بیان داستان مشتریان خود و آنچه آنها می خواهند استفاده کنید؟ بسیاری از شرکت ها ناامید به سراغ ما می آیند زیرا نمی توانند به راحتی به این سوالات پاسخ دهند. به ،وان مثال، فروش داده‌ها را به خوبی با بازاریابی به اشتراک نمی‌گذارد، یا بازاریابی نمی‌داند چه زم، مشتری درخواست خدمات می‌دهد.

بودجه‌ها محدود هستند و شما باید تا حد امکان با داده‌های خود کارآمد باشید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) Salesforce، سیلوهای فناوری بین بخش ها را تجزیه می کند. در هر جایی که مشتری با برند شما تعامل داشته باشد، دید کاملی از مشتری خود دریافت می کنید. و کارمندان شما می توانند یک دیدگاه مشتری واحد را از هر دستگاهی، در هر نقطه از جهان به اشتراک بگذارند.

نتیجه؟ اطلاعات مشتری از چت‌های پشتیب، فنی، ،یدهای اخیر، رفتار وب‌سایت و موارد دیگر در زمان واقعی در سراسر شرکت شما جریان دارد. تیم فروش شما دقیقا می داند که چه چیزی را ارائه دهد. تیم خدمات شما سریعتر به آنها کمک می کند. نیازهای آنها برآورده می شود و اعتماد آنها به شما افزایش می یابد. توانایی خودکارسازی و ی،ان سازی میلیون ها نقطه داده در زمان واقعی، نوع خاصی از جادوی مشتری را ایجاد می کند.

Salesforce’s Customer 360 که اکنون توسط Genie ارائه می شود، کل مجموعه برنامه ها و خدمات قدرتمند ما را نشان می دهد که درک عمیق تری از مشتریان و تجربه بهتری را برای مشتری، که با شرکت شما در تعامل هستند ارائه می دهد. تفاوت واضح است: ابزارهای ما به شما کمک می کنند تا جادوی مشتری ایجاد کنید. از هر یک از برنامه‌ها استفاده کنید یا آن‌ها را ،یب و مطابقت دهید تا واقعاً به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود بپردازید. بعداً در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

اکنون موفقیت را ارائه دهید

بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.


Salesforce برای چه مواردی استفاده می شود؟

نکته دیگر در مورد پلتفرم CRM ما: این نرم افزار است، نه سخت افزار، و در فضای ابری زندگی می کند. این بدان م،است که تیم‌های بازاریابی، فروش، بازرگ،، خدمات و فناوری اطلاعات شما می‌توانند در پلتفرم ما به هم متصل شوند، مهم نیست در کجای دنیا قرار دارند. و اکنون با Slack، Customer 360 CRM شماره 1 در جهان است که ارتباطات و اشتراک‌گذاری اطلاعات بین مشتریان، تیم‌ها و شرکا را ساده می‌کند تا جریان‌های کاری دیجیتال را برای روش جدید کار تقویت کند.

این محل کار دیجیتال به ،ب‌وکارها، سازمان‌های ،تی، مدارس و سازمان‌های غیرانتفاعی بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا تجربیات استثنایی ارائه دهند. و این کار را در سراسر صنایع، از جمله مراقبت های بهداشتی، ،ده فروشی، کالاهای مصرفی، تولید، خدمات مالی، رسانه ها، ارتباطات و فناوری انجام می دهد.

Salesforce چگونه کار می کند؟

Customer 360 برنامه هایی را ارائه می دهد که همه تیم ها – بازاریابی، فروش، تجارت، خدمات و فناوری اطلاعات – را حول یک نمای واحد و مش، از داده های مشتری که در زمان واقعی به روز می شود، متحد می کند. کارمندان می توانند به اطلاعات مورد نیاز برای انجام بهترین کار خود دسترسی داشته باشند. و آنها می توانند بسیار راحت تر با همکاران همکاری و هماهنگی داشته باشند. این در نهایت منجر به تجارب مرتبط تر و شخصی سازی شده برای مشتریان شما و ایجاد روابط قوی تر می شود.

چگونه؟ این دیدگاه جامع از هر مشتری به شما امکان می دهد مسائل مشتری را سریعتر حل کنید. مشتریان در حین انتقال به افراد مختلف مجبور نیستند بارها و بارها خود را توضیح دهند. در عوض، آنها تعاملات بیش از حد شخصی و خدمات سطح بالا را در هر دستگاهی دریافت می کنند.

Customer 360 شامل برنامه‌هایی برای بازاریابی، فروش، تجارت، فناوری اطلاعات و خدمات برای کمک به پیشبرد ،ب‌وکار است – به‌علاوه Slack و Genie برای اتصال مشتریان، تیم‌ها و شرکا.

چگونه می تو،د از Salesforce برای بازاریابی استفاده کنید؟

ما می‌تو،م به تیم شما کمک کنیم تا پیام‌های بازاریابی را برای فرد من، در زمان من، در کانال من، تنظیم کند. ما همچنین می‌تو،م به شما در بهبود تولید سرنخ، جذب مشتری و فرصت‌های فروش و فروش متقابل کمک کنیم.

Customer 360 می تواند به شما کمک کند داده های شخص اول، دوم و شخص ثالث را جمع آوری و مدیریت کنید و داده های مشتریان و مشتریان بالقوه شناخته شده و ناشناس را با هم تطبیق دهید. مشتریان در حین انتقال به افراد مختلف مجبور نیستند بارها و بارها خود را توضیح دهند. در عوض، آنها تعاملات بیش از حد شخصی و خدمات سطح بالا را در هر دستگاهی دریافت می کنند. ما همچنین به اندازه کافی انعطاف پذیر هستیم تا به شما کمک کنیم منابع داده خارج از منابع خودمان را ادغام کنید. این یک پلتفرم پیشرفته و بی‌درنگ است که به شما کمک می‌کند جادوی مشتری را ارائه دهید.

ادغام هوش مصنوعی (AI) به تیم شما کمک می کند تا هر تعامل با مشتری را برنامه ریزی و بهینه کند. شما می تو،د به سرعت و به راحتی در مورد بخش های مشتریان جدیدی که می خواهید هدف قرار دهید، با پشتوانه داده ها تصمیم بگیرید.

Salesforce همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا سفرهای تجاری مرتبطی را ایجاد کنید که بر اساس تعاملات مشتری شما تنظیم می‌شوند و مفیدترین تجربه شخصی‌شده را به آنها ارائه می‌دهند. از هم اکنون شخصی سازی سفر مشتری خود را شروع کنید.

چگونه از Salesforce برای فروش استفاده می کنید؟

تیم فروش شما می تواند زمان کمتری را برای ورود داده ها و زمان بیشتری را برای ارتباط با مشتریان صرف کند. ابزارهای ما همچنین می توانند به نمایندگان فروش و تیم پشتیب، شما کمک کنند تا یک فرآیند فروش دقیق و قابل تکرار را توسعه دهند و اجرا کنند.

با این حال بهتر است، با ایجاد ارتباط فروش با بازاریابی، خدمات و موارد دیگر، فرصت‌های شما افزایش می‌یابد و تجربیات مشتری شما یکپارچه‌تر و جذاب‌تر احساس می‌شود. با Sales Cloud زمان بیشتری را برای تیم آزاد کنید.

اگر می خواهید تجارب تجارت ساده و بدون درز تجارت بین مصرف کننده (B2C) و تجارت به تجارت (B2B) بسازید که به افزایش درآمد، جذب مشتریان و اتصال تجارت به بقیه مشاغل کمک می کند، Salesforce ابزارهایی برای آن دارد. ، هم.

آسان برای پیاده سازی و انطباق، پلت فرم انعطاف پذیر ما برای تجارت می تواند در هر نقطه مقیاس شود. ما می‌تو،م به محصولات و خدمات شما برای ،ب‌وکارها و مصرف‌کنندگان کمک کنیم تا با تجارب ،ید شخصی‌شده، مشتریان بیشتری را جذب کنند. با Commerce Cloud عمیق‌تر در نوآوری‌های مشتری و بک‌اند غواصی کنید.

خدمات مشتری منسجم و شخصی‌شده را در تمامی تعاملات مشتری ارائه دهید – از مرکز تماس گرفته تا میدان، و از اتوماسیون خدمات تا چت‌بات‌های مجهز به هوش مصنوعی. ما می‌تو،م به شما در مدیریت چندین نقطه تماس، از جمله خدمات مشتری، کانال‌های سلف‌سرویس، خدمات مید،، و کانال‌های دیجیتالی مانند چت، پیامک، واتس‌اپ، مسنجر فیس‌بوک و غیره کمک کنیم.

ما راه‌های زیادی داریم که به شما کمک می‌کند پرونده‌ها را سریع‌تر حل کنید، پشتیب، فوری ارائه دهید، و مطمئن شوید که نمایندگان در هر تعامل، دید کامل و آگاهانه‌ای از مشتری شما دارند. خدمات مشتری خود را با Service Cloud ارتقا دهید.

در مورد IT چطور؟

فرقی نمی‌کند تیم شما به فناوری فکر کند یا خیر، ابزارهای یکپارچه فناوری اطلاعات (IT) ما می‌تواند به کل سازمان شما کمک کند تا برنامه‌های مدرنی را برای برآورده ، نیازهای کارمندان، شرکا و مشتریان بسازد. ما شما را در مسیر افزایش بهره‌وری با خودکارسازی فرآیندهایی قرار می‌دهیم که به تیم‌ها در سراسر سازمان شما کمک می‌کند تا مقیاس، شفافیت و امنیت را در صورت نیاز بهبود بخشند. با Salesforce for IT هر کارمندی را بهره‌ورتر کنید.

نمونه ای از Salesforce در محل کار را ببینید

ما داستان های مشتریان زیادی برای به اشتراک گذاشتن داریم، اما اجازه دهید فقط به یک نمونه از Customer 360 در عمل نگاه کنیم.

برند زیبایی elf Cosmetics می‌دانست که باید مطمئن شود که هر نقطه تماس مشتری آنلاین در کانال‌هایش مرتبط و سازگار است. بنابراین این شرکت ،یبی از Marketing Cloud، Commerce Cloud و Service Cloud را برای تغییر و اتصال آن عملکردهای ،ب و کار خود پیاده سازی کرد. نتیجه این بود که بهترین، بی‌نظیرترین و بصری‌ترین تجربه‌های بازاریابی، ،ید و خدمات مشتری را به ،یداران می‌داد.

این سه راه حل با هم کار ،د تا دیدی جامع از ،یدار جن به رهبران شرکت، قبل و بعد از ،ید ارائه کنند. این به شرکت اجازه داد تا سریعاً در زمان واقعی با نیازهای آرایشی مشتریان سازگار شود و ارتباطات جن را قادر می‌سازد تا با هر مشتری به روشی شخصی صحبت کند.

این نوآوری‌ها باعث شد که سایت تجارت الکترونیک elf با نرخ ماندگاری چشمگیر 55 تا 65 درصد در بخش خود اولین شود. Elf همچنین کارایی را افزایش داد زیرا آنها می‌توانستند کارمندان را از حل پرونده خدمات مشتری به برنامه‌های وفاداری مشتری آینده‌نگرتر تغییر دهند.

شما می تو،د قابلیت های Customer 360 را بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم کنید. شاید این بدان م،ی باشد که هوش مصنوعی، داده یا ادغام تجزیه و تحلیل را در فرآیندهای خود بیاورید. یا ممکن است شبیه آموزش دادن به تیم خود با مهارت های جدید باشد. فراتر از فناوری، ا،یستم جه، متخصصان ما، شرکای برنامه، جامعه پیشگامان، و خدمات حرفه ای همیشه در دسترس است، 24/7.

چرا Salesforce به مشتریان وسواس دارد؟

طبق گزارش Salesforce State of the Connected Customer، 88 درصد از مشتریان می گویند که تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به اندازه محصولات و خدمات آن مهم است. این بدان م،است که نه تنها به آنچه به مشتریان ارائه می‌دهید مربوط می‌شود، بلکه مربوط به زمان، مکان، چرایی و نحوه دسترسی شما به مشتریان است.

مشتریان امروزی می خواهند اعتماد کنند که آنچه را که نیاز دارند، در زمان و مکان مورد نیاز از شما دریافت می کنند. آن‌ها می‌خواهند تجربه‌ها بدون زحمت باشد و به برندهایی که می‌توانند روی آنها حساب کنند وفادار هستند. تجارب مشتری مرتبط Salesforce به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید.

مشکلات تجاری که به حل آنها کمک می کنیم

اکنون ،ب و کارها با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند. تورم و بی ثباتی نیروی کار بر برنامه های آینده تأثیر می گذارد. زنجیره های تامین غرق شده اند.

شرکت ها به عملیات ثابت و قابل پیش بینی نیاز دارند – به خصوص در حال حاضر. ابزارهای ما به افزایش بهره‌وری و کارایی کمک می‌کنند و به شما امکان می‌دهند در بودجه‌های محدود کارهای بیشتری انجام دهید و به مسیر رشد ادامه دهید. در اینجا به این صورت است:

اتصال: شما داده ها را دارید. شما افرادی را دارید که می توانند بر اساس آن داده ها عمل کنند. اکنون فقط باید مکالمات را با اقدامات مرتبط کنید تا افراد شما اطلاعات من،ی داشته باشند.

خودکار ،: نیروی کار خود را با کارهای پیش پا افتاده سنگین نکنید. ابزارهای ما می توانند به شما کمک کنند تا وظایف را خودکار کنید و زم، را برای کارمندان خود آزاد کنید تا روی چیزهای مهم تمرکز کنند.

یکپارچه سازی: مشتریان تجارب یکپارچه، سریع و شخصی می خواهند. وقتی داده‌های آنها را در Customer 360 ادغام می‌کنید، فرصت‌های جدیدی را برای خدمات بهتر و فروش بیشتر باز خواهید کرد.

مهارت مجدد: نیازهای نیروی کار شما در حال تغییر است. شما کارکنان من، برای تغییر زمان می خواهید و کارگران شما می خواهند احساس ارزشمندی کنند. با ابزارهایی برای مهارت مجدد کارگران و حفظ نیروی کار خود در راس بازی، به هر دو هدف دست یابید.

مشکلات جه، که ما به حل آنها کمک می کنیم

به ،وان یک شرکت، ما خیلی بیشتر از نوآوری در فناوری CRM انجام می دهیم. ما معتقدیم که بزرگترین منبع ما ارزش های ما است و ،ب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از پلتفرم های خود برای تغییر برای ساختن آینده ای بهتر استفاده کنند.

ما برای مق، با بحران آب و هوای کنونی، بحران اعتماد و بحران نابرابری هر کاری که می تو،م انجام می دهیم. از سال 1999 که شروع به کار کردیم، تاکید زیادی بر حمایت از محیط زیست جه، داشته ایم. ما یک ابزار جامع ردیابی آلودگی راه‌اندازی کردیم و از آن عقب هستیم یک تریلیون درخت تلاش برای راه اندازی یک جنبش جه، احیای جنگل.

شرکت ها می توانند با جستجوی تنوع و آموزش فراگیر، محیط های خوشایند را برای همه کارکنان ایجاد کنند. ما یک ماژول برابری در کار در پلت فرم یادگیری Trailhead ما با اطلاعات بیشتر. ما همچنین آموزش هایی داریم که هر ،ی می تواند در مورد نحوه ساخت دسترسی داشته باشد محصولات اخلاقی و فراگیر. این بخشی از یک جنبش برای ساختن فناوری با هدف است.

علاوه بر این، ما 1-1-1 مدل بشردوستانه به این م،ی که از زمان شروع به کار، بیش از 543 میلیون دلار کمک مالی، 6.9 میلیون ساعت زمان داوطلبانه کارمندان، و محصولات رایگان یا با تخفیف به 55800 مشتری غیرانتفاعی و آموزشی ارائه کرده ایم. در اینجا می تو،د در مورد اقدامات بشردوستانه ما بیشتر بد،د.

به طور خلاصه، Salesforce ابزارها و راه‌حل‌های مبتنی بر CRM را برای شرکت‌هایی با هر شکل و اندازه ایجاد می‌کند. اما این همه ماجرا نیست. ما همچنین تلاش‌های بشردوستانه و پایداری بزرگی داریم که پنجره‌ای به قلب و روح Salesforce می‌دهد.

کارهای بیشتری انجام دهید، بیشتر بفروشید و تقاضای بیشتری پیدا کنید. Salesforce Customer 360 را در عمل ببینید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-does-salesforce-do/