Salesforce همچنان بازار CRM را رهبری می کند (و با فاصله کمی!)

پترسون همچنین بر این باور است که توانایی آن در ارائه “فناوری که اتوماسیون و صرفه جویی در هزینه ها را به همراه دارد” به موفقیت مداوم آن دامن می زند.

حضور ماندگار در بازار CRM

علاوه بر این، طبق IDC، Salesforce در حال افزایش حضور خود در سراسر سازمان است، و موقعیت خود را در رابطه با فروش، خدمات، بازاریابی، پلت فرم‌های کاربردی مدل محور و راه‌حل‌های جامعه سازم، افزایش می‌دهد.

در واقع، شرکت هایی مانند Salesforce ممکن است به ،وان رهبران بازار CRM موج ایجاد کنند، اما هنوز جا برای برتری سایر شرکت ها وجود دارد.

با دادن دو سنتش، بیل پترسون، EVP و GM، برنامه های کاربردی CRM در Salesforce، می افزاید:

Salesforce علاوه بر ارائه‌دهنده شماره یک CRM در سراسر جهان، رهبر سهم بازار برای آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، اروپای غربی و آسیا اقیانوسیه است.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-still-leads-the-crm-market-and-by-some-distance/این آمارها حضور پایدار Salesforce را نشان می‌دهد که به استراتژی شرکت و تعهد مداوم به نوآوری CRM پاداش می‌دهد.

علاوه بر این، این نهمین سال متوالی است که Salesforce در صدر فهرست قرار می گیرد، که به ،وان بخشی از گزارش جه، ردیاب نرم افزار نیمه سالانه IDC منتشر شده است.

همچنین، احتمالاً بر پتانسیل پلتفرم جدید CCaaS Salesforce تأکید می کند، با این که فروشنده در حال حاضر به لطف رهبری CRM خود از بسیاری از ابتکارات CX در سراسر جهان پشتیب، می کند.

چشم انداز در حال تحول CRM

این نمودار اولین بار به ،وان بخشی از ردیاب نرم افزار نیمه سالانه جه، IDC منتشر شد

در حالی که Salesforce محصولات خاص عمودی را ارائه می دهد، چنین بی،ه ای ممکن است بر این فرصت برای مارک های کوچکتر تأکید کند تا علامت خود را در صنعت بگذارند.

به این ترتیب، از نزدیکترین رقبای خود که مایکروسافت (5.8 درصد)، اوراکل (5.1 درصد) و SAP (4.7 درصد) هستند، بسیار جلوتر است. نمودار زیر بر این موضوع تاکید دارد.

نمودار سهم بازار CRM

در واقع، تحقیقات جدید IDC بار دیگر نشان می‌دهد که این شرکت پیشتاز این حوزه است و اکنون 22.9 درصد از بازار را در اختیار دارد.

تعداد زیادی از ارائه‌دهندگان برای فضای CRM تلاش می‌کنند. چیزی که از ارائه دهندگان فناوری دیده و شنیده ایم این است که تمرکز فزاینده ای بر راه حل های عمودی خاص در تمام چشم اندازهای فناوری وجود دارد.

شناسایی شدن به ،وان CRM شماره 1 توسط IDC یک افتخار و گواهی بر تعهد Salesforce برای سهولت در ارائه تجربیات مشتریان قابل اعتماد برای شرکت ها است.

پاتریک واتسون، تحلیلگر ارشد از گروه Cavell، اخیراً در مورد چشم انداز CRM با ما صحبت کرد و نشان داد که Salesforce تنها در 20 صدک سهم بازار قرار دارد. او به ما گفت:

در حالی که Salesforce حضور چشمگیری در بازار CRM دارد، شایان ذکر است که هنوز با تنها فروشنده معتبر فاصله دارد.

Salesforce یک سال دیگر را در خط مقدم فضای CRM جشن می گیرد.