ما خوشحالیم که راه اندازی همکاری جه، خود را با @salesforce!
علاوه بر این، این مشارکت شامل خدمات مدیریت کیفیت و مربیگری Playvox در کنار راهحلهای مشابه Salesforce Appexhange مانند دسترسی به کارشناسان و منابع صنعت است.
Salesforce، Playvox برای افزایش کارایی
میشل رندال، مدیر بازاریابی پلی و،، همچنین افزود:
صنعت مراکز تماس چند میلیاردی در این عصر تحول دیجیتال با لحظه ای مهم روبرو است. راهحلهای واقعی همهکاناله و کیسمحور مانند آنچه Playvox و Salesforce به میز ارائه میکنند و مشتریان را در اولویت قرار میدهند، مدل مرکز تماس جدید برای دنیای توزیعشده و دیجیتال اول هستند.
با استفاده از یک برنامه Playvox، کاربران Salesforce می توانند داده های مشتری را به طور موثرتری مدیریت کنند. رایان نیکو،، SVP و GM مرکز تماس، Salesforce، گفت که راه حل سرویس ابری شرکت او ابزارهایی را در اختیار سازمان ها قرار می دهد که کارایی خدمات را “در روزها و هفته ها، نه ماه ها و سال ها” افزایش می دهد.
این سرویس به کاربر نهایی امکان دسترسی به ابزارهایی مانند زمانبندی، عملکرد، یادگیری، بازخورد با کیفیت و گیمیفیکیشن را میدهد تا به عملیات ارتباط با مشتری کمک کند.
با Salesforce Contact Center و Playvox، سازمانها این امکان را دارند که افراد من، را در کانالهای من، در زمان من، برای ارائه سطوح جدیدی از کارایی و اثربخشی خدمات قرار دهند.
این حرکت به Salesforce اجازه می دهد تا به مشتریان AppExchange خود ابزارهای Playvox را در کنار 7000 برنامه کاربردی موجود از طریق شبکه Service Cloud خود ارائه دهد.
مشتریان Salesforce Service Cloud میتوانند پیشبینی، زمانبندی، پایبندی و موارد دیگر را در مرکز تماس Salesforce مدیریت کنند.
بیشتر بد،د ➡️ https://t.co/Zn3LTkvXth#CX #مرکز تماس
ارائهدهنده راهکارهای تعامل در محل کار، Playbox، رسماً ابزارهای خود را در پلتفرم Salesforce Contact Center ادغام کرد.
— Playvox (@playvoxcx) 9 ژانویه 2023
این حرکت ابزارهای Ployvox را برای دسترسی کاربران نهایی سازم، Salesforce به ابزارهای زمانبندی و مدیریت بلادرنگ انتقال میدهد. علاوه بر این، این اتحاد زیرساخت هوش مصنوعی Playvox را در این سرویس ادغام می کند.
این همکاری ،یداران بالقوه را قادر می سازد تا به یک مرکز تماس مشتری محور واحد دسترسی داشته باشند، که به بهبود گسترش و تعامل برند کمک می کند.
جعبه ابزار Playvox همچنین به طور یکپارچه راه حل های داده های مشتری را به خدماتی مانند Amazon Connect، Slack، Kustomer و Zendesk ارائه می دهد.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-integrates-playvox-customer-engagement-tools/
لوئیس بوچیارلی، مدیر عامل پلی با،، توضیح داد که همکاری با Salesforce “سطوح جدیدی از کارایی و نوآوری” را برای مشتریان مش، این جفت به ارمغان می آورد.
علاوه بر این، مدیر عامل به این نکته اشاره کرد که چگونه این اتحاد “قدرتمند، ظریف” است [software] ادغام ها» به مشتریان Salesforce Appexchange اجازه می دهد تا دید و بینش در زمان واقعی را به دست آورند تا «کارایی در مقیاس را عملیاتی کند و تجربیات بهتری برای مشتری ارائه دهد».
نیکو، افزود:
بازار مبتنی بر ابر Salesforce میزبان برنامههای مختلف سازم، شخص ثالث است تا دادههای Customer 360 را جمعآوری کند، تعامل مشتری و نیروی کار را افزایش دهد، و سفر تحول دیجیتال شرکت را تسریع بخشد.