برندها میتوانند از راهحلهای شرکای مشاورهای پیشرو مانند PwC، Deloitte و Capgemini استفاده کنند که همگی در فضای ابری خودروی خود هستند.
به علاوه، ابزارهای مدیریت عملکرد فروشنده، تجزیه و تحلیل عملکرد نمایندگیها و نظارت بر فرصتهای پیشرو در بخشهای مختلف را برای خودروسازان آسانتر میکند.
راه حلی جدید برای برندهای خودروسازی
مهار راه حل:
- تیمهای فروش میتوانند پارامترهایی را برای کمک به رتبهبندی خودکار و مسیریابی سرنخهای واجد شرایط به سمت نماینده من، تنظیم کنند.
- مدیران فروشنده می توانند قراردادهای ،ید را برای بررسی عملکرد موجودی انبار کنند.
- تیمهای خدماتی میتوانند از هشدارها استفاده کنند تا زم، که قرارداد اجاره مشتری منقضی میشود به آنها اطلاع دهند.
یکی از 13 راه حل خاص صنعت در ا،یستم Salesforce، Driver 360 راه حل های خارج از جعبه را به کاربران تجاری ارائه می دهد که با فرآیندها و مدل های داده خاص صنعت ساخته شده است. این شامل:
- کنسول درایور: با هشدارهای سفارشی، نمای جامعی از هر تعامل و نقطه تماس با مشتری را به تیم های خدمات ارائه می دهد. ویژگی مدیریت خانوار حتی به شرکتهای خودروسازی اجازه میدهد تا دیدی جامع از مالکیت وسیله نقلیه یک خانواده ببینند.
- کنسول خودرو: به اعضای تیم دسترسی جامع به اطلاعات خودرو، مانند ارزش بازار خودرو، قرائت کیلومتر شمار، و بینش تعمیر و خدمات در زمان واقعی، ارائه می دهد.
- بنیاد داده خودرو: از استانداردهای صنعتی مانند استاندارد STAR برای ایجاد یک پایه داده قابل اعتماد برای قابلیت همکاری، جمعآوری هوشمند دادهها، اشتراکگذاری دادههای انعطافپذیر و انطباق با مقررات جه، استفاده میکند.
- جریان برای خودرو: اتوماسیون هوشمند با پیکربندی و ادغام مبتنی بر کلیک را برای سادهسازی ارائه تجربههای برند، مانند بهروزرس، مشتریان در مورد وضعیت سفارش خودرو یا تغییرات ارسال، ارائه میدهد.
- تجزیه و تحلیل برای خودرو: با داشبوردهای هدفمند برای مروری کامل بر فروش، عملکرد ،ب و کار، چرخه عمر دارایی و مشتری و روند درآمد، بینش جامعی را در مورد KPIها و معیارهای مهم ارائه می دهد.
- Salesforce Genie: به شرکتهای خودروسازی کمک میکند تا دادههای مشتری و خودرو را در همه کانالها و تعاملات متحد کنند. کاربران می توانند درخواست های خدمات، درخواست های مشتری و داده های خودرو را در یک نمایه واحد ،یب کنند.