Salesforce یک بسته نرم افزاری اتوماسیون همه جا را راه اندازی کرد

طبق گفته Salesforce، مشتریان می‌توانند با Automation Everywhere Bundle تا 40 درصد در مقایسه با راه‌حل‌های رقیب صرفه‌جویی کنند.

پیشنهاد جدید از سه ،صر تشکیل شده است: MuleSoft Composer، RPA، و پلتفرم Anypoint آن.

این بسته به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد تا فرآیندهای بین بخشی را ساده‌سازی کنند، هماهنگ‌سازی جریان کار سرتاسر را فعال کنند و داده‌ها را در هر مک، جاسازی کنند.

Salesforce امیدوار است با در دسترس قرار دادن این بسته به طور کلی به ،ب و کارها در کاهش هزینه ها کمک کند.

در واقع، گرگ بلتزر، رئیس فناوری در RBC Wealth Management، یکی از پذیرندگان پلتفرم Anypoint می گوید:

شاید این را با کمی نمک در نظر بگیرید، زیرا بر اساس ،ن Salesforce قیمت پلتفرم‌های رقیب در مقابل عرضه آن است. با این حال، ،ب و کارها تجربیات خود را از اجرای اجزای آن به اشتراک گذاشته اند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-launches-an-automation-everywhere-bundle/

با این حال، تنها 23 درصد از سازمان ها دارای فرآیندهای کاملاً خودکار در سراسر عملکردهای تجاری هستند.

MuleSoft RPA سیستم‌های سازم، بیشتری را – چه قدیمی و چه SaaS – گرد هم می‌آورد و جریان کار را یکپارچه می‌کند. همچنین در پردازش اسناد و تصاویر در حالی که داده های بدون ساختار را از رسانه های مختلف بررسی می کند، بسیار خوب است.

با Salesforce، ما توانسته‌ایم 26 سیستم را در یک سیستم ادغام کنیم، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش دهیم و تجربه ورود مشتری را برای امضای قراردادها با یک کلیک دیجیتال ساده کنیم.

این اختلاف فرصتی است که Salesforce – و رهبران دیگر بازار RPA – امیدوارند در سال 2023 آن را پر کنند.

آرون سانکاراپیلال، مدیر ارشد تجربه محصول، سرپرست نمونه کارها و قیمت گذاری در بایر – ،ب و کاری که راه حل مشابهی را به کار گرفته است – اضافه کرد:

چنین روندی با انتشار CRM Lite در ماه آگوست آشکار شد. اکنون، یک «بسته خودکار در همه جا» جدید ارائه می‌کند.

خوشبختانه، همانطور که در ویدیوی زیر مشخص شده است، هر کدام مکمل دیگری هستند.

این نتایج چشمگیر هستند و بسیاری از مشاغل دیگر مزایای مشابهی را هنگام استفاده از چنین اتوماسیونی تجربه کرده اند.

Composer مجموعه‌ای از رابط‌های از پیش ساخته شده را بین برنامه‌های سازم، ارائه می‌دهد، داده‌ها را باز می‌کند و به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد گردش‌های کاری مبتنی بر رویداد را خودکار کنند.

با ،یب این راه حل ها، Salesforce امیدوار است به مشتریان خود اجازه دهد تا به اتوماسیون انتها به انتها در مقیاس دست یابند.

در نهایت، پلت فرم Anypoint آن، مدیریت API، تقویت یکپارچه‌سازی و آوردن «،یب‌پذیری، حاکمیت و نظارت» به اتوماسیون را فراهم می‌کند.

اتوماسیون – بخشی جدایی ناپذیر از Salesforce Customer 360 – به مشتریان امکان می دهد خدمات بسیار شخصی سازی شده را در سراسر کانال ها دریافت کنند و تیم ها را قادر می سازد بهره وری را افزایش دهند، همکاری بهتری در سراسر ،ب و کار داشته باشند و زمان خود را بر روی فعالیت هایی با بالاترین ارزش متمرکز کنند.

ترویج مزایای احتمالی آن، دیوید اشمایر، رئیس و CPO در Salesforce، گفت:

پیش از این، تیم‌های ما 5 تا 6 هفته طول می‌کشید تا یک محصول را توسعه دهند، و اکنون فقط دو هفته طول می‌کشد، بنابراین ما شاهد توسعه محصول 200 درصد سریع‌تر هستیم و سرعت ورود به بازار نیز 5 برابر افزایش یافته است.

به ،وان مثال، طبق گفته MuleSoft، 74 درصد از سازمان‌های ایالات متحده از این فناوری استفاده می‌کنند تا به آنها کمک کند «کارشان را سریع‌تر انجام دهند».

همانطور که عدم قطعیت اقتصاد کلان ادامه دارد، Salesforce نوآوری خود را بر کمک به ،ب و کارها متمرکز می کند تا با کمترین هزینه بیشتر انجام دهند.