هر مدیر اجرایی متوجه می شود که برای رقابتی ماندن باید به شدت روی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند و Salesforce شریک قابل اعتماد آنها خواهد بود تا آنها را وادار به انجام این کار کند.
آنچه در پیش نهفته است؟
بنیوف انتشار خود را در Trailhead DX در سانفرانسیسکو در ماه مارس سال جاری به یاد آورد و اعلام کرد که در این هفته نقطه عطفی از یک تریلیون پیش بینی برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.
در طول یک تماس ،ب درآمد، اشاره به ،ب و کار اصلی CRM آن به طور کلی با پیشرفتهای هوش مصنوعی، مانند GPT ،شتین، Slack GPT، Tableau GPT و Netscape Navigator همراه بود.
با نگاهی به آینده، بنیوف گفت که آنها حاشیه عملیاتی غیر GAAP را به 28 درصد برای کل سال مالی افزایش خواهند داد، تا در سه ماهه اول 2025 به 30 درصد برسد.
دستورالعمل درآمد سال 2024 بین 34.5 تا 34.7 میلیارد دلار حفظ شده است که معادل ده درصد رشد سالانه است.
Einstein GPT از هوش مصنوعی مولد برای تطبیق تجربیات مشتری، بهبود کارایی نماینده، و دسترسی و استفاده از دانش مرتبط استفاده می کند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-reports-slowest-revenue-growth-in-13-years/
موج آتی هوش مصنوعی مولد انقلابی تر از هر نوآوری تکنولوژیکی است که قبلاً در طول زندگی ما یا شاید هر زمان دیگری وجود داشته است.
ویور توضیح داد که این شرکت “بیش از حد بر ارائه موج بعدی نوآوری به رهبری Data Cloud و Einstein GPT متمرکز است.”
امی ویور، مدیر ارشد مالی در Salesforce، تا حدی افزایش اندک در سه ماهه اول را به اضافه شدن Tableau به معیارهای مالی آن نسبت داد.
برای برتری در سه ماهه آینده، Salesforce باید به مشکلاتی که در زمینه دادهها دارد رسیدگی کند و امیدوار است که در مقابل بادهای مخالف بازار که در چند وقت اخیر باعث ت،یب بخش فناوری شدهاند، عقب نمانند.
او افزود: «Salesforce در موقعیت خوبی قرار دارد تا همچنان رهبر بازار در این دنیای جدید هوش مصنوعی باقی بماند.»
پیشرفت ما در پنج ماه گذشته [has been] بسیار چشمگیر است و من نمی توانم بیشتر از این از کل تیم به خاطر رهبری آنها سپاسگزار باشم.
بنیوف نسبت به آینده هوش مصنوعی خوش بین بود. او گفت:
همانطور که در ماه مارس گفتم، ما تازه در حال شروع با این تحول باورن،ی هستیم.
Salesforce کمترین رشد را در 13 سال گذشته گزارش کرده است و درآمد سه ماهه اول 2024 آن نسبت به سال قبل 11 درصد افزایش یافته است.
Tableau GPT نیز ماه گذشته راهاندازی شد و امکان جستجوی دادهها را با استفاده از بینشهای GPT ،شتین و هوش مصنوعی در مقیاس فراهم کرد.
ما همچنان به بررسی دقیق هر دلار سرمایه گذاری، هر منبع و هر هزینه ای ادامه می دهیم. و ما در حال تغییر هر گوشه از شرکت خود هستیم.
با این حال، ویور معتقد است که رشد ضعیفتر از حد معمول بخشهای بازاریابی و بازرگ،، که شاهد ا،اجهای عمده در ژانویه و به دنبال آن کاهش بیشتر مشاغل در فوریه امسال بود، مانع از رشد شد.
در نهایت، بنیوف به برخی مشارکتهای عمده و برنده شدن مشتریان با شرکتهایی مانند ناسا، زیمنس، اسپاتیفای، پارامونت، نورثول هلث و و، کشاورزی ایالات متحده اشاره کرد.
انقلاب هوش مصنوعی
انتظارات درآمد برای سه ماهه دوم 2024 8.51 تا 8.53 میلیارد دلار است که تقریباً ده درصد رشد خواهد داشت.
به طور کلی، او آینده مشتریان و صنعت خود را به ،وان “AI به علاوه داده به علاوه CRM” خلاصه کرد.
Salesforce همچنین از فناوری هوش مصنوعی مولد برای Slack استفاده کرد و ماه گذشته Slack GPT را برای افزایش بهرهوری ،بوکار با استفاده از CRM و دادههای مکالمه منتشر کرد.
ظاهراً او نیز دلیل خوبی برای خوشحالی دارد. به هر حال، نتایج – اگرچه رشد آهسته ای را نسبت به سه ماهه قبل نشان می دهد – از پیش بینی درآمد سه ماهه تحلیلگران 8.18 میلیارد دلار پیشی گرفت و 8.25 میلیارد دلار به ارمغان آورد.
اینها سه موتور حیاتی هستند که Salesforce را تامین می کنند، که می توانند شاخص های مفیدی برای عملکرد آینده آن باشند. همانطور که مدیر مالی گفت، “موتور داده” آن در این سه ماهه به شکل تابلو و همچنین مقاومت نیروهای بازار و بازیابی از ا،اج ها، که می تو،م آن را موتور چهارم جه، بنامیم، تحت تاثیر قرار گرفت.
Salesforce همچنین به طور قابل توجهی از هدف حاشیه خود برای سه ماهه فراتر رفت و به حاشیه عملیاتی غیر GAAP 27.6 درصدی دست یافت که 1000 واحد پایه نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
با این اوصاف، مارک بنیوف، رئیس و مدیر اجرایی مش، در مورد عملکرد سه ماهه شرکت مثبت بود: «نتایج سه ماهه اول ما نشان می دهد که ما همچنان به پیشرفت بزرگی ادامه می دهیم.
مانند Netscape Navigator که دری را به روی اینترنت بزرگتر باز کرد، دری جدید با هوش مصنوعی مولد باز شد و جهان ما را به گونهای تغییر میدهد که ما هرگز تصورش را نمیکردیم.