Salesforce در ماه آگوست Tableau's Pulse را مستقیماً در سیستم CRM پرچمدار خود ادغام کرد. ادغام Pulse یک نسخه سرویس جدید را معرفی کرد که معیارهای از پیش ساخته شده و بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی را مستقیماً در Salesforce CRM ارائه می دهد و با Sales Cloud شروع می شود. این راه حل بر اساس پلتفرم ،شتین Salesforce ساخته شده است و از هوش مصنوعی مولد برای وارد ، اطلاعات به گردش کار روزانه کاربران CRM استفاده می کند.
بنیوف همچنین اشاره کرد که Salesforce چگونه تمرکز جدیدی را بر روی برنامه Slack یکپارچه خود ایجاد می کند. او توضیح داد:
راه حل Tableau Einstein یک پشته فناوری گسترده را برای بهبود خطوط لوله داده مدرن، مانند هوش مصنوعی، عوامل دیجیتال مستقل، و خدمات ابری در خود جای داده است.
علاوه بر این، Tableau Semantics یکی دیگر از خدمات تازه یکپارچه شده در پلت فرم ،شتین است. این داده ها و عوامل تولید شده توسط هوش مصنوعی یک شرکت را با زمینه تجاری سفارشی بهینه می کند. این به یک شرکت اجازه می دهد تا ادغام های هوش مصنوعی خود را بر اساس داده های هوش تجاری، از جمله اه، و معیارهای شخصی سازی شده، تنظیم کند.
علاوه بر این، راه حل Tableau Einstein از پلت فرم Data Cloud Salesforce برای مدیریت و استفاده مجدد از داده ها برای گردش کار آینده استفاده می کند.
اطلاعیه های بزرگ از Salesforce Dreamforce 2024
علاوه بر این، مدیر عامل شرکت درباره اینکه Salesforce چگونه پشتیب، از صدا و تصویر بدون ساختار، کانکتورهای از پیش ساخته شده بیشتر برای انتقال داده ها و ویژگی های حاکمیتی جدید را به سرویس Data Cloud خود اضافه کرد، بحث کرد.
Salesforce عوامل مستقل و کمکی را از طریق سرویس های Tableau's Agent و Pulse ادغام می کند و چارچوب هوش مصنوعی را برای کمک به عوامل شناسایی معیارهای حیاتی مأموریت و توزیع آن معیارها در سایر برنامه ها مانند Slack، ایمیل و ابرهای Salesforce ارائه می کند.
Salesforce برخی از خدمات Tableau Einstein را از طریق پلتفرم Tableau+ توزیع می کند. با این حال، محصول کاملا مستقل و نسخه یکپارچه Salesforce در آینده وارد بازار خواهد شد.
تابلو ،شتین: زیر سرپوش
به گفته Salesforce، راه حل جدید هوش مصنوعی زم، ارائه می شود که شرکت آن را می خواهد. این شرکت گزارش می دهد که تقریباً 94 درصد از رهبران ،ب و کار برای ارزش بیشتر از داده های شرکت خود تلاش می کنند.
با استفاده از هوش مصنوعی با کارایی بالا برای گردآوری داده ها و اقدامات با انسان ها، عوامل مستقل و کمکی الگوی جدیدی را برای کارایی ،ب وکار نشان می دهند و پایه داده ها و تحلیل هایی را که در حال حاضر استفاده می کنید، در آینده اثبات می کنند. دیگر لازم نیست در سیلوهای داده حفاری کنید یا متخصص داده باشید تا اطلاعاتی را به دست آورید تا در نقش خود موفق باشید. داده ها و بینش ها برای همه است.
وی خاطرنشان کرد: «ما در بحبوحه یک انقلاب مستقل هستیم که نحوه استفاده ،ب وکارها از داده ها را برای تجارب رقابتی، مشتریان و کارکنان تغییر می دهد. رایان آیتای، مدیر عامل Tableau.
این ویترین همچنین افزایش 33 درصدی دقت را برای سرویس Agentforce خود برجسته کرد. بنیوف به شدت اشاره کرد که چگونه Agentforce اکنون از OpenAI در Azure بهتر عمل می کند. پس از این اظهارات، این شرکت اعلام کرد که Salesforce به طور رسمی اینشتین Copilot را به Agentforce ارتقا داده است.
Slack عمیقاً با Data Cloud، Flow و پلتفرم اصلی ما ادغام شده است و یک رابط ثابت و یک پلت فرم یکپارچه برای کل شرکت شما و مشتری 360 ارائه می دهد.
در اوایل این هفته، Salesforce میزبان رویداد Dreamsforce 2024 خود بود که طی آن غول CRM به رشد خود به ،وان یک ارائه دهنده پلتفرم با نرم افزارهای مختلف به سرعت در حال رشد، از جمله Salesforce، Slack و Tableau ادامه داد.
این هفته، Salesforce اعلام کرد یک پلتفرم جدید تجزیه و تحلیل بصری هوش مصنوعی، Tableau Einstein، برای کمک به مقیاس بندی و افزایش گردش های کاری مبتنی بر داده ها.
این رویداد اعلامیه های کلیدی مختلفی را به نمایش گذاشت که نشان دهنده یک ماه رشد چشمگیر برای Salesforce در سراسر جهان بود، مانند حرکت اخیر از یک مجموعه به یک راه حل پلتفرم.. مارک بنیوف، رئیس و مدیرعامل Salesforce، اظهار داشت: "این پلتفرمی که همه ما با آن آشنا هستیم و سالی سه نسخه منتشر می شود، تمرکز استراتژیک کلیدی Salesforce است.
Agentforce یک پلتفرم یکپارچه و رابط ثابت ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا کارها را در 360 برنامه از طریق Slack انجام دهند بدون اینکه واقعاً وارد آنها شوند. علاوه بر عملکرد کار، Agentforce در Slack کاربران را قادر می سازد تا با داده های CRM خود ارتباط برقرار کنند و بینش ها را مستقیماً از پلتفرم CRM برجسته کنند.