Salesforce هوش مصنوعی تولیدی را در مجموعه اتوماسیون خود می پاشد


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-sprinkles-generative-ai-into-its-automation-portfolio/

او در پایان گفت: “این نه تنها کارایی عملیاتی ما را بهبود می بخشد، بلکه به تضمین تولید سیستم برای مشتریان ما نیز کمک می کند.”

پس از آن، یک توسعه‌دهنده می‌تواند بهینه‌سازی، آزمایش و استقرار را انجام دهد.

در همین حال، یک سازنده ممکن است عملکرد سیستم های خود را نظارت کند و هنگامی که یک مشکل بالقوه را کشف کند، درخواست های تعمیر و نگهداری خودکار را در زمان واقعی راه اندازی کند.

در واقع، این راه حل به ،ب و کارها امکان می دهد اشیاء را از ابزارهای Salesforce CRM، بازرگ، و بازاریابی وارد کنند. همچنین با استفاده از Ingestion API از وب سایت، برنامه تلفن همراه و سایر منابع خارجی خارج می شود.

مثال‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد Flow چگونه کارایی ،ب‌وکار را افزایش می‌دهد.

دیگری شامل قابلیت قیمت گذاری پویا برای تنظیم خودکار قیمت محصولات بر اساس تقاضا و عرضه در زمان واقعی است.

به طور موثر، این فرآیندهای دستی و گام به گام را حذف می کند و موانع پذیرش را برای کاربران کمتر فنی کاهش می دهد.

افزودن هوش مصنوعی مولد به Flow ها زمان لازم را برای بسیاری از ،ب و کارها برای زنده ، این موارد استفاده تسریع می کند.

یکی از این مشتریان Sunnova، یک شرکت انرژی خورشیدی است. بحث در مورد نحوه استفاده ،ب و کار از Flow، جیک واچمن، معاون دیجیتال در Sunnova، اظهار داشت:

به ،وان مثال، برندها ممکن است یک گردش کار طراحی کنند تا در لحظه ایده آل، تخفیف های درون فروشگاهی را به مشتریان ارائه دهند.

افزودن هوش مصنوعی مولد به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد تا از طریق پیام‌های متنی، گردش کار ایجاد کنند و ساختمان‌های اتوماسیون بدون کد معمولی و با کشیدن و رها ، را پیش ببرند.

در واقع، با یک رابط مکالمه، توسعه‌دهندگان ممکن است از یک ابزار بهره‌وری لذت ببرند که تلاش‌های تحول دیجیتال را تسریع می‌کند.

علاوه بر این، Einstein GPT قول می‌دهد که موارد استفاده جدید CX را در خدمات، فروش و بازاریابی ابری خود زنده کند.

سپس موارد استفاده خاص تر صنعت می آیند. به ،وان مثال، یک بانک ممکن است معاملات مشکوک را بر اساس ال،ای ،ید غیرعادی علامت گذاری کند.

در حال حاضر، مجموعه اتوماسیون هر ماه یک تریلیون اتوماسیون را پردازش می کند. به گفته Salesforce، در این مدت 109 میلیارد ساعت برای مشتریانش صرفه جویی می شود.

Salesforce اینشتین GPT را برای Flow، مجموعه اتوماسیون خود معرفی کرده است.

با بررسی مقاله ما بیابید: Salesforce Teases “اولین هوش مصنوعی مولد جهان برای CRM”

با Flow تعبیه شده در Data Cloud، Salesforce امیدوار است به مشتریان خود کمک کند تا هر تجربه‌ای را «بهم پیوسته‌تر و شخصی‌تر» کنند.

البته، برخی ممکن است سر خود را خاراندن کنند و بپرسند: چگونه با سوابق و ابرداده های Salesforce کار می کند تا به درستی چنین جریان هایی را پیکربندی کند؟

با تقویت Flow با Einstein و GPT و Data Cloud، ما نه تنها قابلیت استفاده را افزایش می‌دهیم، بلکه اطمینان می‌دهیم مشتریانمان به پیشرفته‌ترین ابزارها برای دستیابی به بهره‌وری، کارایی و رشد بیشتر دسترسی دارند.

جان ،را، معاون اتوماسیون در Salesforce، بر این نکته استوار است. او بیان کرد:

این کار را از طریق Data Cloud انجام می دهد. Data Cloud به کاربران اجازه می دهد تا منابع داده های مختلف را یکپارچه کنند.

ما می‌تو،م تولید انرژی خود را به‌طور خودکار ع،‌برداری کنیم و سیستم‌ها را برای مشوق‌های ،تی و محلی ثبت کنیم، بنابراین کارهای دستی را تقریباً چهار ساعت در روز کاهش می‌دهیم.

به ،وان مثال، با Einstein GPT for Flow، مشتری می‌تواند به سادگی تایپ کند: «هنگامی که مشتری جدیدی را ایمن می‌کنیم، یک ایمیل به گروه ارسال کنید». سپس راه حل به طور خودکار آن را ایجاد می کند.

اکنون، اضافه شدن Einstein GPT به ،ب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا کارایی عملیاتی خود را افزایش داده و جریان‌های جدیدی را سریع‌تر به شرکت وارد کنند.