Salesforce سال 2023 را با اخراج انبوه آغاز می کند

می، می گوید: «الان اسلک نقطه مرکزی عملیاتی است. “در سکو برابر با لایه داده خانه دریاچه است که جن نشان می دهد. ،شتین در مورد هر دوی اینها «دیوگی» می‌شود و سپس همه برنامه‌های کاربردی دیگر به اندازه من، می‌رسند.

شاید این شامل گامی در جهت دیگری باشد، همانطور که تجدید ساختار بزرگ ممکن است نشان دهد. یا شاید Salesforce به جلو ادامه دهد و دوباره به “پل Slack and Genie” متعهد شود؟

این تغییرات به ،وان بخشی از یک بازسازی در مقیاس بزرگ انجام می شود که Salesforce انتظار دارد بین 1.4-2.1 میلیارد دلار هزینه داشته باشد. بر اساس یک پرونده نظارتی اخیر.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-s،s-2023-with-m،-layoffs/

در واقع، Salesforce قصد داشت Slack را برای ا،ر شرکت‌ها به UI تبدیل کند مایکل فاوسکت، بنیانگذار، مدیر عامل و تحلیلگر ارشد در آریون ریسرچ، باور نمی کند که از این طرح منحرف شود. او اضافه می کند:

اخبار مربوط به ،وج استوارت باترفیلد، مدیرعامل و بنیانگذار اسلک از شرکت، ممکن است به این روایت اضافه شود. با این حال، دیگران مخالف هستند، و معتقدند که Slack نقش اصلی را در حرکت رو به جلو ایفا خواهد کرد.

آیا Salesforce به استراتژی خود برای Slack ادامه خواهد داد؟

این حرکت 8000 کارمند را تحت تاثیر قرار خواهد داد و کارکنان مستقر در ایالات متحده حداقل پنج ماه حقوق، بیمه درم، و سایر مزایا دریافت خواهند کرد.

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، همچنین نشان داد که آنهایی که خارج از ایالات متحده هستند بسته مشابهی را تضمین می کنند و در عین حال مسئولیت شخصی ا،اج ها را بر عهده می گیرند.

ماه گذشته، دیو میش،، تحلیلگر ارشد TalkingPointz.com، در گفتگو با CX Today تا حدودی یک بازسازی عظیم در Salesforce را پیش بینی کرد.

“من فکر می کنم که ما شاهد فرار مغزها، از دست دادن شتاب خواهیم بود، و فکر می کنم این اتفاق خیلی زیاد است.

جالب توجه است، او پیشنهاد کرد که – با انجام این کار – Salesforce ممکن است Slack را از اولویت خارج کند و بر تجارت متعارف CRM خود تأکید بیشتری داشته باشد.

در عوض، او معتقد است که Slack و Genie “پلی به سوی آینده Salesforce” هستند و MuleSoft راه حلی است که ممکن است به ،وان یکپارچه کننده راه حل های قدیمی از کانون توجه خارج شود.

از آنجایی که درآمد ما از طریق همه گیری سریع تر شد، ما افراد زیادی را استخدام کردیم که منجر به این رکود اقتصادی شد که اکنون با آن مواجه هستیم، و من مسئولیت آن را بر عهده می گیرم.

Salesforce 10 درصد از نیروی کار خود را در هفته‌های آینده کاهش می‌دهد و نشان می‌دهد که حتی برجسته‌ترین ارائه‌دهندگان فناوری نیز از شرایط اقتصادی چالش‌برانگیز مصون نیستند.

رهبری ما مستقیماً با این کارمندان ارتباط برقرار می‌کند و برای تیم‌هایشان در مورد تغییرات در سازمانشان شفاف‌سازی می‌کند.»

«همه‌گیری در حال پایان است. حالا قرار است چه کار کنند؟

به گفته می،، بنیوف احتمالاً در درجه اول تمرکز خود را بر “نصب تیم در اطراف خود برای ثابت نگه داشتن کشتی در حالی که او در حال دویدن در اطراف عرشه با رویاهای بزرگ است” متمرکز خواهد کرد.

در اتخاذ این رویکرد، Salesforce از مقیاس‌کننده‌های فوق‌العاده استفاده کرده است. با این حال، اکنون مهندسی پایه را تکمیل کرده است، این سوال پیش می‌آید: رویای بزرگ بعدی بنیوف چه خواهد بود؟

یک دوره کامل تعدیل وجود دارد و سهام کاهش می یابد. آنها باید روی ،ب و کار اصلی CRM تمرکز کنند، Slack را فراموش کنید، این یک حواس پرتی است.

با Genie در پلتفرم و Slack در بالای آن، به نظر من این یک ،یب قدرتمند است. اکنون، قطعات دیگری آمده اند، و ما هنوز به آنجا نرسیده ایم، اما این یک شروع است، و هیچ ، دیگری در حال حاضر در این مسیر شروع نکرده است.

لیز می،، معاون و تحلیلگر اصلی در Constellation Research، با این ادعا که Salesforce در سال 2023 Slack را کنار خواهد گذاشت مخالف است.

میش، می‌گوید: «این یک ،ید 27.7 میلیارد دلاری بود که هیچ‌، در ابتدا آن را درک نکرد. اما، همه‌گیری اتفاق افتاد، به نوعی کار کرد، و آنها اهرمی داشتند.

در یادداشتی به کارکنان، او بیان کرد:

چنین استدلالی نشان می دهد که Slack ممکن است برای Salesforce همان چیزی باشد که Skype برای مایکروسافت بود: راه حلی که نمی تواند خانه ای برای آن باشد. این ایده با توجه به اینکه چگونه حرکت می کند مایکروسافت و زوم سهم خود را از فضای UCaaS به میزان قابل توجهی افزایش داده اند.

تجدید ساختار به این بزرگی همچنین نشان می دهد که این حرکت به ،وان بخشی از تغییر استراتژی انجام شده است. در واقع، برخی پیشنهاد می کنند که فروشنده با توجه به چشم انداز اقتصادی، دوباره بر روی تجارت اصلی CRM خود تمرکز خواهد کرد.

آیا Salesforce روی تجارت اصلی CRM خود تمرکز مجدد دارد؟