Salesforce راه حل انعطاف پذیر Einstein GPT Trust Layer خود را با ویژگی های مختلف برای اطمینان از امنیت داده ها بسته بندی کرد. این راهحل همچنین چکهای دسترسی به دادهها را برای ایمن نگه داشتن دادههای مشتری تنها با استفاده از دادههایی که کاربر برای آنها مجوز میدهد، ارائه میکند.
به ،وان بخشی از بستههای Sales GPT و Service GPT، ادغام لایه اعتماد GPT Einstein با ذخیره دادههای مشتری در پایگاه داده Salesforce، مشتریان Salesforce را با امنیت هوش مصنوعی بالاتر ایمن میکند.
این قیمت برخی را ناامید می کند، اگرچه Salesforce تضمین می کند که مزایای هوش مصنوعی ارزش هزینه را دارد.
مایکروسافت رقیب اصلی خود را کنار می گذارد
قابل ذکر است که مایکروسافت Sales Copilot را به ،وان بخشی از بسته Dynamics 365 خود اعلام کرد. این سرویس شامل خدمات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی مانند خلاصه فرصت ها، پیش نویس های متنی ایمیل، آماده سازی جلسات، خلاصه تماس های تیم ها و خلاصه های موضوع ایمیل می شود.
این پلتفرم تضمین میکند که ارائهدهندگان LLM شخص ثالث، درخواستها و پاسخهای مشتری ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را دریافت نمیکنند.
علاوه بر این، این راه حل به طور چشمگیری ایجاد ایمیل شخصی سازی شده را با یک کلیک ویژگی ایمیل های فروش خود ساده می کند. این ویژگی از هوش مصنوعی برای تولید خودکار ایمیلهای حساس به زمینه CRM استفاده میکند و محدودیتهای زم، را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.
Salesforce همچنین به ،وان بخشی از Service Cloud Einstein راه حل سرویس GPT خود را 50 دلار برای هر کاربر در ماه قیمت گذاری می کند.
با این حال، Salesforce مخاطبان را با قیمت AI Cloud شگفت زده کرد. بسته شروع به ،ب و کارها سالانه 360000 دلار بازمی گرداند.
کارخ، همچنین افزود:
مایکروسافت Copilot را 30 دلار برای هر کاربر در ماه قیمت گذاری کرده است و ویژگی های فروش آن رقابت سالمی را برای مجموعه GPT Salesforce فراهم می کند.
علاوه بر این، Einstein GPT Trust Layer شامل ویژگیهای داده بازخوردی است که به مشتریان اجازه میدهد به سازمان بگویند که آیا پاسخهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی مفید بوده است یا خیر.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-makes-service-and-sales-gpt-generally-available-reveals-pricing/
سرویس GPT به کاربران اجازه میدهد تا پاسخهای شخصیشده مشتری را با خلاصهای از دادههای تعامل مشتری بهطور خودکار ایجاد کنند.
این پلتفرم از چندین پلتفرم Salesforce GPT – و همچنین Einstein GPT Trust Layer – برای ارائه نتایج مبتنی بر هوش مصنوعی خود استفاده می کند. ویژگی های GPT یکپارچه آن عبارتند از: سرویس GPT، GPT فروش، GPT بازاریابی، تجارت GPT، Apex GPT، Flow GPT، Slack GPT و Tableau GPT.
علاوه بر این، مدیر عامل شرکت توضیح داد که Salesforce یک “رویکرد ا،یستم باز” را برای تعاملات هوش مصنوعی خود اتخاذ می کند و از داده های اختصاصی بلادرنگ برای تضمین نتایج بهبود یافته بهره می برد.
فروش GPT
این هفته، Salesforce قیمتگذاری را برای خدمات موردانتظار GPT، Sales GPT و Einstein GPT Trust Layer اعلام کرد، زیرا این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی مولد در سبد محصولات خود در آینده استفاده کند.
بیل پترسون، EVP و GM C360 Applications، Salesforce، اضافه:
کتان کارخ،س، EVP و مدیر کل Sales Cloud، Salesforce، اشاره کرد که Sales GPT به نمایندگی های خدمات اجازه می دهد “ایمیل های شخصی سازی شده را با یک کلیک در جریان کار عادی خود تولید کنند و به صرفه جویی در زمان و بستن معاملات سریعتر کمک کنند.”
فروش GPT به ،وان بخشی از بسته Sales Cloud Einstein به ازای هر کاربر در ماه 50 دلار است.
این سرویس «هزاران مهارت را در اختیار شما قرار میدهد»، بهرهوری را افزایش میدهد و مشتریان را قادر میسازد تا از طریق روشهای اتوماسیون وظایف CRM، نزدیکتر با پایگاههای مشتری در مقیاس بزرگ برخورد کنند.
انتظارات مشتریان همچنان در حال افزایش است و سازمان های خدماتی گرما را احساس می کنند. قابلیتهای سرویس GPT به تیمهای خدمات سنتی و صحرایی کمک میکند تا از هوش مصنوعی استفاده کنند تا کارآمدتر کار کنند، و به متخصصان خدمات زمان بیشتری برای تمرکز بر وظایف بالاتر و ایجاد روابط قوی با مشتری از طریق تعاملات شخصیشده میدهد.
لایه اعتماد ،شتین GPT
وقتی ،ت به فروش می رسد، هوش مصنوعی رابط کاربری جدید است. به همین دلیل است که قابلیتهای هوش مصنوعی، دادههای بیدرنگ و قابلیتهای اتوماسیون Sales GPT بسیار مهم هستند.
سرویس GPT
Einstein GPT Trust Layer همچنین شامل یک دنباله حسابرسی است که سازماندهی همه درخواستها، ،وجیها، تعاملات و دادههای بازخورد را برای کارگران ساده میکند تا به آنها مراجعه کنند.
Salesforce AI Cloud را اعلام کرد
Copilot به زودی برای کاربران Microsoft 365 E3، E5، Business Standard و Business Premium عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این شرکت Copilot را در مجموعه مایکروسافت 365 خود از جمله Word، Excel، PowerPoint و Outlook یکپارچه خواهد کرد.
علاوه بر این، سرویس GPT شامل پاسخهای سرویس و خلاصههای کاری است. Salesforce این دو ویژگی را برای هدف قرار دادن تعاملات معمولی با مشتری طراحی کرد.
همچنین، Salesforce در حال ادغام مزایای امنیتی Einstein GPT Trust Layer در سبد محصولات گسترده تر خود است. Salesforce بیان میکند که یکپارچهسازی جامعتر، امنیت دادههای پایگاه مشتری سازم، و پادمانهای انطباق را فراهم میکند.
این راهحل، ایمیلهای شخصیسازی شده مشتری را ایجاد میکند. این سرویس از دادههای متنی مشتری ذخیره شده توسط Salesforce برای پشتیب، از تعامل و ارتباط مرتبط استفاده میکند.
این خبر تنها چند روز پس از Microsoft Inspire منتشر شد، جایی که این شرکت مجموعه ای از راه حل های سازم، مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت.
کلارا شی، مدیر عامل هوش مصنوعی Salesforce، اشاره کرد که ویژگیهای مولد جدید هوش مصنوعی میتوانند مشتریان خود را با «مزایای بهرهوری و کارآمدی هوش مصنوعی» توانمند کنند و در عین حال اطمینان حاصل شود که اعتماد و امنیت داده در سطح سازم، در مرکز باقی میماند.
این خبر در حالی منتشر می شود که Salesforce از هوش مصنوعی Cloud، ابزاری برای افزایش کارایی CRM خبر می دهد.
علاوه بر این، خلاصههای کاری توسط Salesforce دادههای حیاتی مشتری را فراهم میکند که باعث افزایش دسترسی به مشتری میشود. این ویژگی از دادههای پرونده و تاریخچه مشتری برای خلاصه ، موارد خدمات و تعاملات مشتری استفاده میکند.
پاسخهای سرویس، پاسخهای شخصیسازیشده و خودکار را تقویت میکند. پاسخهای هوش مصنوعی با استفاده از منابع داده بلادرنگ مرتبط باقی میمانند و کارآیی عوامل خدمات را هنگام حل سؤالات مشتری بهبود میبخشند.