Salesforce تصاحب شرکت خود را تکمیل کرد، بحث مالکیت در مقابل شراکت را روشن کرد

Two podiums on a stage highlighted by spotlights, ready for a debate or presentation in a dimly lit auditorium.


Salesforce تملک شرکت خود را تکمیل کرده است.

قرارداد 1.9 میلیارد دلاری که در ابتدا در سپتامبر اعلام شد، اکنون کامل شده است.

این رول آپ گران ترین ،ید Salesforce از زمان Slack به مبلغ 28 میلیارد دلار در سال 2021 است.

Own به ،وان یک متخصص در راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری، مدیریت و بازیابی اطلاعات SaaS، وضعیت امنیتی و حفاظتی Data Cloud را تقویت خواهد کرد.

با توجه به استیو فیشر، رئیس و مدیر عامل پلتفرم فروش ،شتین 1 و خدمات داده یکپارچه، این “هیچ وقت مهمتر از این نبوده است.”

با این حال، این حرکت جامعه تجربه مشتری را ت،یم کرده است.

در حالی که برخی آن را به ،وان یک پیکاپ زیرکانه می‌دانند که به خوبی با تمرکز Salesforce برای نگریسته شدن به‌،وان یک شرکت داده همسو می‌شود – به‌ویژه وقتی در نظر بگیرید که Own چند سال پیش ۳.۳۵ میلیارد دلار ارزش داشت – برخی دیگر تصمیم به دنبال مالکیت به جای مشارکت را زیر سوال برده‌اند. .

اولی این دیدگاه ها قطعا همان دیدگاهی است که Salesforce با آن اجرا می کند. فیشر در ماه سپتامبر در مورد این معامله صحبت کرد و ادعا کرد که این ،ید بر تعهد Salesforce برای محافظت از داده‌های مشتریان تاکید دارد.

علاوه بر این، برای لیز می،، معاون و تحلیلگر اصلی در Constellation Research، ،ید یک “پیکاپ واقعا هوشمند” است.

صحبت ، در CX Today's Big CX News نشان می دهد در ماه سپتامبر، می، استدلال کرد که با توجه به انتقادات Salesforce از کاستی‌های آشکار داده‌های مایکروسافت Copilot، فروشنده باید مطمئن شود که پشتیبان‌گیری و زیرساخت حفاظت از داده‌های خودش بهترین در ک، است.

«اگر می‌خواهید در مورد سازمان‌های دیگر صحبت کنید که داده‌ها را ایمن نمی‌کنند، نرده‌های محافظ روی داده‌ها ندارند، داده‌ها در دسترس نیستند یا قابل مشاهده نیستند، بهتر است راه‌حلی در جیب پشتی خود داشته باشید، درست است؟

شما نمی تو،د روی آن صحنه بروید و آن را بدون اینکه چیزی در آنجا داشته باشید پرتاب کنید.

زئوس کراوالا، تحلیلگر اصلی در ZK Researchاز سوی دیگر، معتقد است که Salesforce برای شراکت با شرکتی مانند Own به جای ،ید آن من، تر است.

او خاطرنشان کرد: “نگر، من در مورد مالکیت Salesforce، جهت بالقوه ای است که ممکن است در پیش بگیرد.”

«به ،وان یک تیم پشتیبان‌گیری و بازیابی، این ارزشمند است که بتوانم یک استراتژی پشتیبان‌گیری، بازیابی و مدیریت داده‌ها را در همه برنامه‌های ابری خود پیاده‌سازی کنم.

با این حال، اگر به سمت مدلی برویم که ارائه دهندگان ابر یا ارائه دهندگان SaaS این راه حل ها را داشته باشند، چالش جدیدی ایجاد می کند. شما در تلاش برای اطمینان از ثبات در پلتفرم های مختلف، رسیدگی به شکاف های ویژگی ها و رسیدگی به سایر ناسازگاری ها باقی مانده اید.

به همین دلیل، من ترجیح می‌دهم Salesforce به جای تلاش برای مالکیت راه‌حل‌ها، با ارائه‌دهندگان تخصصی شخص ثالث همکاری کند.»

سوال دیگری که Kerravala مطرح می کند این است که آیا Salesforce به پشتیب، از پشتیبان گیری مایکروسافت و پشتیبان گیری ServiceNow ادامه می دهد یا خیر. او نتیجه گرفت: «اگر مشتری هستید که به آن ادغام‌ها متکی است، آیا همچنان در درازمدت پشتیب، دریافت خواهید کرد؟

چرا صاحب شرکت

هر طرفی از بحث مالکیت در مقابل شراکت که قرار بگیرید، باز هم ارزش این را دارد که چرا Salesforce شرکت خود را به برخی از رقبای خود انتخاب کرد.

اول و مهمتر از همه، متخصص CRM با Own رابطه برقرار کرده بود و قبلاً ده درصد از سهام آن را در اختیار داشت.

این با استراتژی اکتساب Salesforce “سعی کنید قبل از ،ید”، که کلیدی برای پیکاپ های اخیر Tenyx و PredictSpring بوده است، مطابقت دارد.

علاوه بر این، Own مالکیت داده‌های کاربران را در اختیار نمی‌گیرد. این از دست دادن استقلال می‌تواند دسترسی سازمان‌ها به داده‌هایشان، انجام تحلیل‌های پیشرفته یا تعویض ارائه‌دهندگان را چالش‌برانگیز کند و مانع از نوآوری‌هایی شود که در ابتدا تصور می‌،د.

Own با توانمندسازی ،ب‌وکارها برای بازپس‌گیری کنترل داده‌هایشان، به این موضوع می‌پردازد. مشتریان می‌توانند قفل داده‌ها را از پلتفرم‌های ابری مختلف باز کنند و تیم‌های CX را قادر می‌سازند آزادانه نوآوری کنند و پتانسیل واقعی SaaS را درک کنند.

این نکته مورد توجه قرار گرفت مدیر عامل شرکت، سام گاتمن، که نظر داد:

با افزایش سرعت تحول دیجیتال، ماموریت ما از جلوگیری از از دست رفتن داده در فضای ابری به کمک به مشتریان در محافظت از داده‌های خود، باز ، بینش‌های تجاری و تسریع نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی گسترش یافته است.

اخبار بیشتر از Salesforce

هفته گذشته، Salesforce فاش کرد که قصد دارد بیش از 1000 کارمند را برای حمایت از تقاضای رو به رشد برای راه حل جدید Agentforce استخدام کند.

Agentforce که در پایان ماه گذشته راه‌اندازی شد، پلتفرمی است که به ،ب‌وکارها امکان می‌دهد تا به سرعت عوامل هوش مصنوعی را بررسی، آزمایش و مستقر کنند که گردش کار Salesforce را بهبود می‌بخشد.

با استفاده از هوش مصنوعی مولد (GenAI)، دارای یک Agent Builder کم/بدون کد است که به برندها اجازه می‌دهد تا عوامل هوش مصنوعی سفارشی‌سازی شده را برای کارهای خاص ایجاد کنند و آنها را در ا،یستم Salesforce ادغام کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-rolls-up-own-company-ignites-owner،p-v-partner،p-debate/