نتایج نشان میدهد که Salesforce دارای قابلیتهای قدرتمندی است که بعد از Oracle در رده دوم قرار دارد، اما قابلیت استفاده آن به اندازه کافی امتیاز بالایی ،ب نکرده است تا آن را از خط به ربع رهبر سوق دهد.
این دهمین سال متوالی است که ارائه دهنده CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، Salesforce، جایزه شرکت اطلاعاتی بازار جه، را دریافت می کند.
ردیاب نرمافزار نیمهسالانه جه، IDC، که برای تعیین Salesforce به،وان ارائهدهنده شماره یک CRM استفاده میشود، نمای عمیقی از رقابت و پویایی بازار را ارائه میدهد که صنعت نرمافزار را شکل میدهد.
بر اساس تحقیقات هسته ای، رهبران CRM، که از نظر قابلیت استفاده و عملکرد بالاتر از حد متوسط بودند، Zo،، Oracle، Microsoft، SugarCRM و Creatio بودند.
علیرغم این دستاوردها، Salesforce نتوانست به جایگاه رهبر در آ،ین ماتریس CRM هستهای دست یابد.
دیوید اشمایر، رئیس و مدیر ارشد محصول در Salesforce، گفت: “مشتریان ما در مرکز استراتژی ما قرار دارند و شناسایی IDC برای 10 سال رهبری بازار CRM گواهی بر کاری است که ما از طرف آنها برای نوآوری مداوم انجام داده ایم.
اخیراً Salesforce GPT ،شتین را برای Flow، مجموعه اتوماسیون خود معرفی کرد. اضافه شدن Einstein GPT به سازمان ها این امکان را می دهد که کارایی عملیاتی خود را افزایش دهند و جریان های جدید را سریعتر به مشاغل ارائه دهند.
Nucleus مشاهده کرد که Trailhead، پلتفرم یادگیری آنلاین Salesforce برای آموزش و صدور گواهینامه توسعهدهندگان، در ارزش پیشنهادی آن و همچنین راهحلهای شریک در AppExchange، تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده و هوش مصنوعی Einstein نقش اساسی دارد.
مورد دوم اولین بار برای شرکت در اوایل این ماه بود، زیرا برنامههایی برای راهاندازی Einstein GPT، اولین هوش مصنوعی مولد برای CRM را فاش کرد.
در نوامبر 2022، تحقیقات IDC نشان داد که Salesforce با داشتن 22.9 درصد از بازار، پیشتاز فضای CRM است.
چیزی که ما از ارائه دهندگان فناوری دیده ایم و شنیده ایم این است که تمرکز فزاینده ای بر راه حل های عمودی خاص در تمام چشم اندازهای فناوری وجود دارد.
Nucleus Research CRM Matrix 2023
فناوری ما اکنون بیش از هر زمان دیگری از اهمیت ویژهای برخوردار است و با ،یب Salesforce از هوش مصنوعی، داده و CRM، به شرکتها در سراسر صنایع کمک میکنیم با روشهای کاملاً جدیدی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.»
این ردیاب همچنین با ت،یم درآمد نرمافزار به جغرافیا، بخش بازار، فروشنده و نوع استقرار، بینشهایی را در مورد انتقال از استقرار در محل به خدمات ابری ارائه میدهد.
در عوض، فروشنده CRM به ،وان رهبر ربع خبره، بالاتر از SAP، X2Engine و NexJ قرار گرفت.
Salesforce رهبر سهم بازار CRM در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپای غربی و آسیا و اقیانوسیه (از جمله ژاپن) است.
پاتریک واتسون، تحلیلگر ارشد از گروه Cavell، چشم انداز CRM را با CX Today مورد بحث قرار داد و توضیح داد که رقابت بیش از سهم بازار وجود دارد. او گفت: “تعداد زیادی از ارائه دهندگان برای فضای CRM وجود دارد.
طبق یافتههای IDC، Salesforce از رقبای خود بسیار پیشی گرفته است، زیرا نزدیکترین رقیب بعدی آن، مایکروسافت، سهم نسبتاً کمی از بازار 5.8 درصدی دارد. Oracle و SAP با حدود پنج درصد سهم از بازار CRM در رتبه های بعدی قرار دارند.
همچنین در این ماه، Salesforce مشتری جدید 360 را برای قابلیتهای Health منتشر کرد که به ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی این امکان را میدهد تا تجربیات شخصیسازیشدهتری برای بیماران ارائه دهند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-achieves-the-highest-annual-revenue-rise-in-crm/عملکرد تجاری تک تک فروشندگان نرمافزار را ردیابی میکند و در مورد توسعه صنعت در ۵۴ منطقه جغرافیایی و ۸۱ بخش بازار، پنج سال آینده پیشبینی میکند.
Salesforce به بالاترین افزایش درآمد سالانه در CRM دست یافته است و در عین حال به ،وان ارائه دهنده شماره یک CRM توسط International Data Corporation (IDC) اعلام شده است.