در نوامبر 2022، تحقیقات IDC نشان داد که Salesforce با داشتن 22.9 درصد از بازار، پیشتاز فضای CRM است.
این دهمین سال متوالی است که ارائه دهنده CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، Salesforce، جایزه شرکت اطلاعاتی بازار جه، را دریافت می کند.
دیوید اشمایر، رئیس و مدیر ارشد محصول در Salesforce، گفت: "مشتریان ما در مرکز استراتژی ما قرار دارند و شناسایی IDC برای 10 سال رهبری بازار CRM گواهی بر کاری است که ما از طرف آنها برای نوآوری مداوم انجام داده ایم.
عملکرد تجاری تک تک فروشندگان نرم افزار را ردیابی می کند و در مورد توسعه صنعت در ۵۴ منطقه جغرافیایی و ۸۱ بخش بازار، پنج سال آینده پیش بینی می کند.
بر اساس تحقیقات هسته ای، رهبران CRM، که از نظر قابلیت استفاده و عملکرد بالاتر از حد متوسط \u200b\u200bبودند، Zo،، Oracle، Microsoft، SugarCRM و Creatio بودند.
چیزی که ما از ارائه دهندگان فناوری دیده ایم و شنیده ایم این است که تمرکز فزاینده ای بر راه حل های عمودی خاص در تمام چشم اندازهای فناوری وجود دارد.
Nucleus Research CRM Matrix 2023
طبق یافته های IDC، Salesforce از رقبای خود بسیار پیشی گرفته است، زیرا نزدیک ترین رقیب بعدی آن، مایکروسافت، سهم نسبتاً کمی از بازار 5.8 درصدی دارد. Oracle و SAP با حدود پنج درصد سهم از بازار CRM در رتبه های بعدی قرار دارند.
همچنین در این ماه، Salesforce مشتری جدید 360 را برای قابلیت های Health منتشر کرد که به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی این امکان را می دهد تا تجربیات شخصی سازی شده تری برای بیماران ارائه دهند.
علی رغم این دستاوردها، Salesforce نتوانست به جایگاه رهبر در آ،ین ماتریس CRM هسته ای دست یابد.
این ردیاب همچنین با ت،یم درآمد نرم افزار به جغرافیا، بخش بازار، فروشنده و نوع استقرار، بینش هایی را در مورد انتقال از استقرار در محل به خدمات ابری ارائه می دهد.