Salesforce یک توافقنامه قطعی برای به دست آوردن فروشنده نرم افزار Point-of-Sale (POS) "PredictSpring" امضا کرده است.

بروزرسانی: 20 تیر 1404
Salesforce برای به دست آوردن پلتفرم خرده فروشی یکپارچه Omnichannel
PredictSpring با سیستم مدیریت محتوای خود (CMS)، به ،ده فروشان این امکان را می دهد تا تجربیات قابل تنظیمی را برای مطابقت با برند شرکت، تبلیغات درون فروشگاهی و طرح های وفاداری ایجاد کنند.
در سال 2021، Salesforce پلتفرم بهره وری Slack را به قیمت 27.7 میلیارد دلار ،یداری کرد که در مجموعه Customer 360 آن نیز ادغام شد.
مشتریان PredictSpring عبارتند از Movado، LoveSac، Steve Madden، Suitsupply، Bouclair و Deceim.
فناوری ،ده فروشی PredictSpring همچنین شامل «عملیات فروشگاه»، «مشتری سازی»، «راهروی بی پایان» و «تکمیل فروشگاه» برای کمک به کارگران و بهبود تجربه کلی برای ،یداران است.
PredictSpring که خود را «پلتفرم پیشرو تجارت همه کاناله» در بازار POS ،ده فروشی توصیف می کند، پلتفرم ،ده فروشی همه کاناله یکپارچه خود را به غول CRM Salesforce می آورد.
تعدادی از "منابع" و "نوآوری" وجود دارد که Amann می تواند به آنها در مجموعه فناوری PredictSpring اشاره کند که آن را به تیم Salesforce اضافه می کند.
فروشنده نرم افزار ،ده فروشی همچنین راه حل های «Cloud POS» را ارائه می کند که به کارکنان اجازه می دهد تا تراکنش ها را از هر نقطه ای در مغازه با استفاده از دستگاه تلفن همراه انجام دهند.
Salesforce معتقد است که این به خوبی با قابلیت های Customer 360 ادغام می شود و قرار گرفتن در معرض فناوری خود را از طریق فروشگاه های فیزیکی افزایش می دهد.
Salesforce اشاره کرد که PredictSpring قبلاً شریک Salesforce بود و قبلاً Commerce Cloud و Service Cloud را پیاده سازی کرده بود.
«PredictSpring در تقویت تجربیات همه کاناله برای بسیاری از مارک ها و ،ده فروشان پیشرو در جهان افتخار می کند، و ما از فرصتی برای تأثیرگذاری بیشتر بر آینده ،ید به ،وان بخشی از Salesforce انرژی گرفته ایم.»
با توجه به شرایط معمول، ،ید احتمالاً در سه ماهه سوم سال مالی 2025 توسط Salesforce بسته خواهد شد.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-to-acquire-unified-omnichannel-retail-platform/
نیتین مانگت،، بنیانگذار و مدیر عامل PredictSpring، در مورد نقشه راه آینده خود که در کنار Salesforce کار می کند مثبت بود: «ما در مورد آینده PredictSpring و اینکه چه م،ایی برای صنعت ،ده فروشی به طور کلی دارد هیجان زده هستیم.
،یب استعداد، منابع و نوآوری Salesforce و PredictSpring به برندها و ،ده فروشان قدرت می دهد تا تعامل بدون اصطکاک و شخصی را در تمام نقاط تماس ایجاد کنند.
چرا پیش بینی بهار؟
به ،وان یک ،ده فروش مدرن نرم افزار POS، PredictSpring خدمات پرداخت سریعی را ارائه می کند که حول مشتری طراحی شده است. این ادعا می کند که ،ده فروشان باید از فناوری هوشمند و کاربرپسند استفاده کنند تا کارایی عملیاتی فروشگاه را «انقلابی» کنند.
Salesforce همچنین گفته است که این ،ید بر راهنمای مالی فعلی که در ماه مه ارائه شده است تأثیری ندارد و در حال حاضر اطلاعات مالی بیشتری را به اشتراک نخواهد گذاشت.
به ،وان بخشی از این سطح سازی بین فناوری درون فروشی و آنلاین، سازمان ها را قادر می سازد تا «نمای ۳۶۰» از پروفایل های مشتری، مدیریت پرداخت چندمناقصه، تجارب مشتری را ساده تر و غیره اتخاذ کنند – که با کار Salesforce در صنعت CRM طنین انداز می شود. .
جف آمان، EVP صنایع Salesforce، برخی از هم افزایی هایی که این مشارکت ایجاد خواهد کرد را شرح می دهد: «مصرف کنندگان خواستار تجربه ،ده فروشی هستند که به طور یکپارچه ،ید فیزیکی و دیجیتال را با هم ،یب می کند.
PredictSpring در وب سایت خود توضیح می دهد که چگونه پلتفرم ،ده فروشی یکپارچه اش می تواند تضمین کند که تجارب ،ید می توانند از همان ویژگی های آنلاین استفاده کنند، مانند گزینه های پرداخت ی،ان، دسترسی به موجودی ها در سراسر شرکت، فناوری های مدیریت داده های مشتری، و توصیه های شخصی شده.