Salesforce اعلام کرده است که پلتفرم Agentforce آن اکنون به طور کلی در دسترس است.
این پلتفرم به ،بوکارها اجازه میدهد تا عوامل هوش مصنوعی مستقلی را که جریان کار Salesforce موجود خود را افزایش میدهند، محدوده، آزمایش و مستقر کنند.
علاوه بر این، با یک Agent Builder کم/بدون کد تعبیه شده، برندها می توانند عوامل هوش مصنوعی سفارشی برای انجام وظایف منحصر به فرد ایجاد کنند و عملکردها را در سراسر ا،یستم Salesforce به هم متصل کنند.
رهبر CRM باعث می شود که این فرآیند ساده به نظر برسد. در یک ویدیوی راه اندازی اشاره کرد: “اگر می تو،د کار را توصیف کنید، Agentforce می تواند عامل را برای آن بسازد.”
Agentforce این کار را با توصیف زبان طبیعی کار، جداسازی منابع مرتبط در محیط Customer 360 ،ب و کار، و – با درک این ،ب و کار – توسعه یک نمونه اولیه AI Agent انجام می دهد.
سپس عامل هوش مصنوعی به طور خودکار دانش، اقدامات و نردههایی را پیشنهاد میکند که به آن امکان میدهد عملکرد مؤثرتری داشته باشد و به تیم CX امکان میدهد عملکرد خود را بهینه کند.
در طول رویداد Dreamforce 2024 سپتامبر، مشتریان Salesforce 10685 عامل هوش مصنوعی ساختند که به صنایع مختلف و موارد استفاده خدمات ارائه میدهند.
رهبر CRM با قرار دادن این پلتفرم در دستان خود، شکاف بین هیجان پیشرفت های هوش مصنوعی و کاربرد عملی و آگاه از ریسک این ابزارها را پر کرد.
علاوه بر این، می تواند تغییر قابل توجهی از هوش مصنوعی مبتنی بر نسل به هوش مصنوعی مبتنی بر عمل را به نمایش بگذارد.
با توجه به مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، در حالی که تکرارهای قبلی عوامل مولد ممکن است مفید باشند، آنهایی که عمل می کنند دگرگون کننده هستند.
او گفت: «Agentforce در حال بازتعریف آنچه در تجارت و فراتر از آن ممکن است، آغاز دوره جدیدی از فراو، هوش مصنوعی و نیروی کار بی حد و حصر است که هر کارمندی را تقویت میکند، روابط عمیقتری با مشتری ایجاد میکند و باعث رشد و سودآوری بیسابقه میشود.»
ساخته شده بر روی پلت فرم قابل اعتماد و کاملاً قابل تنظیم Salesforce – ادغام یکپارچه داده های سازم،، ابرداده، مدل های هوش مصنوعی، گردش کار، امنیت و برنامه های کاربردی – Agentforce همان چیزی است که هوش مصنوعی باید باشد.
پس از انتشار، Agentforce بسیاری از عوامل هوش مصنوعی آماده فر را در دسترس دارد، از جمله بیش از 100 نمونه خاص برای بخش.
با این حال، بهترین مورد استفاده احتمالاً صنعتگر خواهد بود و به سمت تیم های خدمات و فروش طراحی شده است.
به ،وان مثال، عامل خدمات هوش مصنوعی آن احتمالاً محبوب است. این موارد پشتیب، ورودی را با پاسخ شهودی و مکالمه حل می کند.
در همین حال، عامل توسعه فروش هوش مصنوعی توجه ها را به خود جلب می کند. فعالانه با سرنخ ها درگیر می شود، به سؤالات آنها پاسخ می دهد و جلسات را برنامه ریزی می کند.
به ،وان مثال آ،، عامل مربی فروش هوش مصنوعی را در نظر بگیرید. با آموزش بهترین شیوههای داخلی، این میتواند به تماسها با نمایندگان فروش جدید بپیوندد، نکاتی را در زمان واقعی ارائه دهد، و به اعتراضات رسیدگی کند.
با این حال، در حالی که این موارد استفاده در برنامههای CRM منفرد ممکن است ارزش ایجاد کند، ،بوکارهایی که از پلتفرم گسترده Salesforce استفاده میکنند بیشترین سود را از Agentforce میبرند.
در واقع، پلتفرم کامل Salesforce شامل Data Cloud است که به تقویت عوامل هوش مصنوعی کمک می کند. همچنین برنامههای Salesforce را به هم متصل میکند و به عوامل هوش مصنوعی این امکان را میدهد تا به طور مش، در بین عملکردها کار کنند.
بیان این نکته در یک ،مت اخیر از به روز رس، اخبار بزرگ امروز CX، زئوس کراوالا، تحلیلگر اصلی در ZK Researchگفت: «Salesforce برای مدتی قابلیتهای هوش مصنوعی را با سطوح مختلف موفقیت از طریق ،شتین ارائه کرده است، اما این بیشتر شبیه به مونتاژ ابزارهای هوش مصنوعی فردی است تا یک استراتژی منسجم. در حال حاضر، با Agentforce، آنها یک رویکرد جامع تر و کلید در دست اتخاذ کرده اند.
این پلتفرم همه چیز را از تعریف نقش گرفته تا یکپارچه سازی داده ها، اقدامات، نرده های محافظ و کانال ها را پوشش می دهد – اساساً تمام اجزای مورد نیاز برای استقرار موثر هوش مصنوعی. این نشان دهنده بلوغ صنعت است و به نظر حرکتی عالی است.
جالب اینجاست که Salesforce تمامی اپلیکیشن های Customer 360 خود را نیز در این پلتفرم بازنویسی کرده است و اطمینان حاصل می کند که همه آنها بر اساس یک پایه واحد ساخته شده اند.
این پایه یکپارچه تضمین می کند که Agentforce می تواند بدون نیاز به مشاوره گسترده یا راه حل های سفارشی در کل ا،یستم CX به طور یکپارچه کار کند.
با این حال، برای بهره مندی کامل از Agentforce، برندها احتمالاً باید کارهای یکپارچه سازی زیادی را انجام دهند و منابع داده مختلف را به Data Cloud هدایت کنند.
،، که قبلاً به این امر دست یافته اند – از جمله پذیرندگان اولیه Agentforce مانند گروه Adecco، BACA Systems، OpenTable، Saks و Wiley – بیشترین پاداش را تضمین می کنند.
یک آزمایش رایگان از نماینده خدمات Agentforce در Salesforce Foundations ایمن کنید
سازمانها میتوانند با Salesforce Foundations، یک افزونه 0 دلاری برای مشتریان Enterprise Edition و بالاتر، یک عامل هوش مصنوعی Agentforce را به صورت رایگان امتحان کنند.
Salesforce Foundations که در سپتامبر اعلام شد، یک ارتقاء رایگان است که قابلیتهای ا،یستم Salesforce گستردهتر را در اختیار مشتریان Sales and Service Cloud قرار میدهد.
اکنون، مشتریان Foundations برای 1000 مکالمه مشتری اول خود با Agentforce Service Agent اعتبار دریافت می کنند، بنابراین می توانند قبل از ،ید امتحان کنند.
از آنجا، قیمت عامل هوش مصنوعی از 2 دلار برای هر مکالمه شروع می شود، با تخفیف های حجمی.
در کنار این، Salesforce چندین منبع دیگر را برای مشتریان احتمالی Agentforce برجسته کرد.
اینها شامل انجمن جدید Agentblazer است، جایی که رهبران CX می توانند با کارشناسان محصول ارتباط برقرار کنند، درباره پلتفرم بیشتر بیاموزند و ایده هایی را برای نمایندگان هوش مصنوعی به اشتراک بگذارند.
علاوه بر این، Salesforce یک شبکه شریک Agentforce را برای فعال ، اقدامات شخص ثالث در هنگام استفاده از پلتفرم برای عوامل هوش مصنوعی بسیار سفارشی شده و قابل تعامل ارائه می دهد.
در نهایت، “Agents for Impact” وجود دارد، یک ابتکار Salesforce Accelerator برای حمایت از غیر انتفاعی در ساخت و سفارشی سازی عوامل هوش مصنوعی. با این کار، غول CRM تأثیر هوش مصنوعی در جامعه را کاهش می دهد.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-goes-live-with-agentforce-promises-to-redefine-whats-possible-in-business/