علاوه بر این، مدیر عامل به این نکته اشاره کرد که چگونه این اتحاد “قدرتمند، ظریف” است [software] ادغام ها» به مشتریان Salesforce Appexchange اجازه می دهد تا دید و بینش در زمان واقعی را به دست آورند تا «کارایی در مقیاس را عملیاتی کند و تجربیات بهتری برای مشتری ارائه دهد».
بازار مبتنی بر ابر Salesforce میزبان برنامههای مختلف سازم، شخص ثالث است تا دادههای Customer 360 را جمعآوری کند، تعامل مشتری و نیروی کار را افزایش دهد، و سفر تحول دیجیتال شرکت را تسریع بخشد.
علاوه بر این، این مشارکت شامل خدمات مدیریت کیفیت و مربیگری Playvox در کنار راهحلهای مشابه Salesforce Appexhange مانند دسترسی به کارشناسان و منابع صنعت است.
Salesforce، Playvox برای افزایش کارایی
میشل رندال، مدیر بازاریابی پلی و،، همچنین افزود:
این سرویس به کاربر نهایی امکان دسترسی به ابزارهایی مانند زمانبندی، عملکرد، یادگیری، بازخورد با کیفیت و گیمیفیکیشن را میدهد تا به عملیات ارتباط با مشتری کمک کند.
صنعت مراکز تماس چند میلیاردی در این عصر تحول دیجیتال با لحظه ای مهم روبرو است. راهحلهای واقعی همهکاناله و کیسمحور مانند آنچه Playvox و Salesforce به میز ارائه میکنند و مشتریان را در اولویت قرار میدهند، مدل مرکز تماس جدید برای دنیای توزیعشده و دیجیتال اول هستند.
با استفاده از یک برنامه Playvox، کاربران Salesforce می توانند داده های مشتری را به طور موثرتری مدیریت کنند. رایان نیکو،، SVP و GM مرکز تماس، Salesforce، گفت که راه حل سرویس ابری شرکت او ابزارهایی را در اختیار سازمان ها قرار می دهد که کارایی خدمات را “در روزها و هفته ها، نه ماه ها و سال ها” افزایش می دهد.
جعبه ابزار Playvox همچنین به طور یکپارچه راه حل های داده های مشتری را به خدماتی مانند Amazon Connect، Slack، Kustomer و Zendesk ارائه می دهد.