برندها میتوانند از راهحلهای شرکای مشاورهای پیشرو مانند PwC، Deloitte و Capgemini استفاده کنند که همگی در فضای ابری خودروی خود هستند.
مطابق با SVP & GM of Manufacturing and Automotive for Salesforce، Achyut Jajoo، Automotive Cloud به ،ب و کارها در این بخش “مزیت رقابتی” می بخشد، در حالی که عملیات آنها را در آینده محافظت می کند.
معرفی Salesforce Automotive Cloud
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-introduces-its-new-automotive-cloud/
یکی از 13 راه حل خاص صنعت در ا،یستم Salesforce، Driver 360 راه حل های خارج از جعبه را به کاربران تجاری ارائه می دهد که با فرآیندها و مدل های داده خاص صنعت ساخته شده است. این شامل:
- کنسول درایور: با هشدارهای سفارشی، نمای جامعی از هر تعامل و نقطه تماس با مشتری را به تیم های خدمات ارائه می دهد. ویژگی مدیریت خانوار حتی به شرکتهای خودروسازی اجازه میدهد تا دیدی جامع از مالکیت وسیله نقلیه یک خانواده ببینند.
- کنسول خودرو: به اعضای تیم دسترسی جامع به اطلاعات خودرو، مانند ارزش بازار خودرو، قرائت کیلومتر شمار، و بینش تعمیر و خدمات در زمان واقعی، ارائه می دهد.
- بنیاد داده خودرو: از استانداردهای صنعتی مانند استاندارد STAR برای ایجاد یک پایه داده قابل اعتماد برای قابلیت همکاری، جمعآوری هوشمند دادهها، اشتراکگذاری دادههای انعطافپذیر و انطباق با مقررات جه، استفاده میکند.
- جریان برای خودرو: اتوماسیون هوشمند با پیکربندی و ادغام مبتنی بر کلیک را برای سادهسازی ارائه تجربههای برند، مانند بهروزرس، مشتریان در مورد وضعیت سفارش خودرو یا تغییرات ارسال، ارائه میدهد.
- تجزیه و تحلیل برای خودرو: با داشبوردهای هدفمند برای مروری کامل بر فروش، عملکرد ،ب و کار، چرخه عمر دارایی و مشتری و روند درآمد، بینش جامعی را در مورد KPIها و معیارهای مهم ارائه می دهد.
- Salesforce Genie: به شرکتهای خودروسازی کمک میکند تا دادههای مشتری و خودرو را در همه کانالها و تعاملات متحد کنند. کاربران می توانند درخواست های خدمات، درخواست های مشتری و داده های خودرو را در یک نمایه واحد ،یب کنند.
مهار راه حل:
- تیمهای فروش میتوانند پارامترهایی را برای کمک به رتبهبندی خودکار و مسیریابی سرنخهای واجد شرایط به سمت نماینده من، تنظیم کنند.
- مدیران فروشنده می توانند قراردادهای ،ید را برای بررسی عملکرد موجودی انبار کنند.
- تیمهای خدماتی میتوانند از هشدارها استفاده کنند تا زم، که قرارداد اجاره مشتری منقضی میشود به آنها اطلاع دهند.
«Driver 360» در تجربه Automotive Cloud گنجانده شده است، راه حلی که نمای واحدی از کل چرخه عمر خودرو و مشتری برای برندها ایجاد می کند.
Automotive Cloud به طور کلی امروزه در دسترس همه شرکت های خودروسازی است.
کاربران همچنین به ویژگیهایی مانند ابزارهای مدیریت سرنخ خودرو برای ایجاد همکاری بین خودروسازان و فروشندگان با بینشهای سرنخ غنی دسترسی خواهند داشت.
این بر روی افزایش تبدیل سرنخ، همکاری، هوش و فرصتهای اتوماسیون تمرکز دارد.
به علاوه، ابزارهای مدیریت عملکرد فروشنده، تجزیه و تحلیل عملکرد نمایندگیها و نظارت بر فرصتهای پیشرو در بخشهای مختلف را برای خودروسازان آسانتر میکند.
راه حلی جدید برای برندهای خودروسازی
هدف Automotive Cloud توانمندسازی سازمانها برای ارائه تجربیات مشتری م،ادارتر در هر کانال، در هر مرحله از سفر مشتری است.
متاسفانه، تنها حدود 1 درصد از مشتریان خودرو می گویند که از تجربه ،ید خودرو خود کاملا راضی هستند و تنها یک چهارم برندها احساس می کنند که به خوبی با تکنیک های جدید فروش دیجیتال سازگار شده اند.
“Automotive Cloud” محصولی است که به طور خاص برای شرکت های خودروسازی، فروشندگان، گروه های مالی و خودروسازان ساخته شده است.
Salesforce Automotive Cloud یک ا،یستم همهجانبه است که برای ارائه اطلاعات و راهنماییهای مرتبط، متن، با شرکتهای خودروسازی ساخته شده است.
Salesforce Automotive Cloud با دسترسی به ا،یستم شریک گسترده Salesforce که به ،بوکارها اجازه میدهد تا از تخصص و راهحلهای منحصربهفرد برای صنعت خود استفاده کنند، بیشتر تقویت میشود.
Salesforce راه حل جدیدی با محوریت عمودی برای مشتریان CRM خود اعلام کرده است.
در حال حاضر، صنعت خودرو، مانند بسیاری دیگر، در حال پیشرفت در یک دوره تحول عظیم است که با افزایش انتظارات مشتریان شتاب گرفته است.