در واقع، ارتباطات غنی این فرصت را فراهم می کند تا ارتباطات مشتری را دوباره تصور کنید، محتوای جذاب تر ایجاد کنید و سفرها را ساده کنید.
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تخصص و فناوری پیام رس، آن، به این آدرس مراجعه کنید: www.،risen.com
بسیاری از این فرصت ها بر بازاریابی متمرکز هستند. به اشتراک گذاری تبلیغات جذاب بصری، ارائه تخفیف های شخصی، و ارائه برنامه های وفاداری تعاملی تنها چند نمونه هستند.
پلتفرم پیام رسان تجاری توسط HORISEN در این مثال فعال کننده RCS است و ارائه دهنده قصد دارد به ،ب وکارهای بیشتری کمک کند تا استراتژی های پیام رس، آینده نگر را انجام دهند.
HORISEN: رهبری شارژ RCS
ایمیل یک جایگزین ممکن دیگر است که جه، است. اما، طبق گزارش ها، نرخ باز شدن پیامک 3.7 برابر بیشتر از ایمیل استچه برسد به RCS.
خواه یک تیم تجربه مشتری بخواهد با RCS کارایی های جدیدی را باز کند یا سفرها را با ،یب ابزارها و روش های جدید دوباره تصور کند، تیم HORISEN می تواند آن را از طریق آنچه ممکن است طی کند.
البته بسیاری از ویژگی هایی که RCS ارائه می دهد در کانال هایی مانند WhatsApp و Messenger نیز موجود است. اما چنین کانال هایی جه، نیستند. برنامه های پیام رسان بومی موبایل هستند.
علاوه بر این، HORISEN می تواند فناوری را برای هماهنگ ، سفرها در کانال های مختلف و حفظ بافت مشتری ارائه دهد.
Vodafone Germany، HORISEN (یک فعال کننده CPaaS)، و DIMOCO Payments (یک شرکت صورتحساب) برای معرفی روش جدیدی برای ،ید بلیط برای حمل و نقل عمومی در آلمان با یکدیگر همکاری کرده اند.
وو،ون آلمان اخیراً این مفهوم را برداشت و با آن اجرا کرد و اولین سیستم فروش بلیط حمل و نقل مبتنی بر RCS را راه اندازی کرد. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.
یک مثال نوآورانه: یک راه حل حمل و نقل مبتنی بر RCS
با این حال، تعداد کمی از مردم هنوز برنامه پیام رس، بومی را در تلفن های هوشمند خود به ،وان کانال ارتباطی خود در نظر می گیرند. آنها اغلب از مسنجر یا واتس اپ برای پیام دادن به دوستان و خانواده خود استفاده می کنند. در همین حال، بیشتر افراد معمولاً به تیم های مایکروسافت یا لینکدین برای ارسال پیام به همکاران مراجعه می کنند.
این همه منجر به افزایش تعامل مشتری می شود. به ،وان مثال، نیسان گزارش داد که با کمپین های پیام رس، شخصی شده مبتنی بر RCS خود به نرخ تبدیل ۸۰ درصدی دست یافته است.
با این حال، نمونه های خاص بخش نیز وجود دارد. یک شرکت مسافرتی را در نظر بگیرید که بلیط قطار را از طریق لینک پیامکی ارسال می کند. با RCS، آنها می توانند در عوض یک بلیط تعاملی را مستقیماً در پیام بیندازند و تجربه بدون اصطکاک بیشتری را فراهم کنند.
ابتدا کاربر یک کد QR را در ایستگاه اتوبوس اسکن می کند. این آنها را به یک گفتگوی RCS می برد، جایی که می توانند مسیر خود را انتخاب کنند، انتخاب کنند که از طریق قبض تلفن خود پرداخت کنند و سپس بلیط را دریافت کنند.
در همین حال، مشتریان می توانند به جای توضیح، تصاویر و شواهد ویدیویی از مشکلات خود ارائه دهند. این می تواند صرفه جویی قابل توجهی در زمان داشته باشد.
این سیستم ،ید بلیط ها را سریع تر و راحت تر می کند و در رویداد اخیر Future of Tech، بخشی از بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس استارت آپ B2B آلمان، با استقبال گرم بازار مواجه شد.
در مرحله بعد، نصب یک ربات چت روی RCS را در نظر بگیرید و از آ،ین LLM های چندوجهی استفاده کنید. به زودی، اینها می توانند - با توانایی تجزیه و تحلیل تصاویر - مشکلاتی را که همیشه قبلاً باید توسط انسان ها حل می شد، عیب یابی کنند.
به ،وان مثال دیگر، RCS را به ،وان کانالی برای نظرسنجی مشتریان در نظر بگیرید. با ویژگی های تعاملی - مانند نظرسنجی و رای گیری - تیم های خدماتی می توانند تاکتیک های جدیدی را برای بهبود نرخ پاسخ دهی خود ابداع کنند.
با این حال، چندین مورد استفاده برای خدمات مشتری وجود دارد. به ،وان مثال، در طول تعاملات خدمات مشتری در کانال، نمایندگان ممکن است تصاویر گرافیکی، "ویدیوهای نحوه انجام" و شاید حتی یادداشت های صوتی را برای ساده ، فرآیند حل به اشتراک بگذارند.
ویژگی های RCS شامل واکنش های پیام رس،، رسید خواندن و نشانگرهای تایپ است. سپس، امکان GIF ها، چرخ فلک های تصویری و حتی لینک های رزرو مستقیم وجود دارد. همه اینها تجربه پیام رس، غنی تری را ممکن می کند، که می تواند موارد استفاده CX را برای کانال دوباره ابداع کند.