از سه نفر بخواهید که تجارت اصلی Pegasystems را تعریف کنند و ممکن است سه پاسخ متفاوت دریافت کنید.
“CRM”. “مدیریت فرآیند ،ب و کار”. “پلتفرم های نرم افزاری با کد کم”.
در هر عرصه، ،ب و کار مجموعه ای قوی جمع آوری کرده است. با این حال هیچ راه حل واحدی بر همه آنها حاکم نیست.
مانند لیز می،، معاون و تحلیلگر اصلی در Constellation Research، می گوید: «ما میخواهیم آنها را در یک جعبه قرار دهیم و انتظار داریم که در آنجا بمانند. اکنون 40 سال است که این اتفاق افتاده است.»
با این حال، همانطور که PegaWorld iNspire 2023 به پایان می رسد، به نظر می رسد افراد بیشتری با چشم انداز آن ارتباط برقرار می کنند.
در واقع، Pegasystems در حال ساختن به سمت عصر جدید شرکت های مستقل است – و همه آن دسته ها را با خود همراه می کند.
شرکت خودمختار Pegasystems
برای Pega، CRM به م،ای ایجاد یک فروشگاه داده نیست که شکاف بین فروش و بازاریابی را پر کند. این تفکر قدیمی است.
علاوه بر این، فروشنده مدیریت فرآیندهای ،ب و کار را چیزی فراتر از پشتیب، از ده فرآیندی می داند که در دفتر پشتیبان با هم کار می کنند.
در عوض، PegaWorld یک تقاطع جدید بین CRM و مدیریت فرآیندهای ،ب و کار را معرفی کرد که “شرکت مستقل” را هدایت می کند.
می، ادامه می دهد: «این ایده نشان می دهد که ما به سمت سازم، حرکت می کنیم که نه تنها داده های کارکنان و مشتریان، بلکه فرآیندهای ،ب و کار را درک می کند.
آن سازمان میتواند فرآیندهایی را که در سرتاسر سازمان جریان مییابد و مشتریان، کارمندان و شرکا را تحت تأثیر قرار میدهند، است،اج و خوددرم، کند.
ا،ر برندها برای رسیدن به این نقطه راه طول، در پیش دارند. با این حال، Pega در حال ارائه برنامههای کمکد جدید و ویژگیهای هوش مصنوعی برای پشتیب، از شرکتهای مستقل است.
به ،وان مثال، در PegaWorld، فروشنده یک کتابخانه منبع جدید را برای مشتریان خود باز کرد تا از استفاده مؤثر از منطق تجاری، ادغام ها و مدل های هوش مصنوعی از پیش ساخته شده خود الهام بخشد.
علاوه بر این، یک UX جدید برای Pega Constellation – سیستم طراحی آن – برای مقیاسبندی برنامهها و سادهسازی افزودن اجزای طراحی، قالبها و ال،ا منتشر کرد.
با این حال، فروشنده تشخیص می دهد که ساخت یک شرکت مستقل بیش از فناوری نیاز دارد. تغییر فرهنگ نیز ضروری است، که بسیاری از ،ب و کارها ممکن است فراتر از آنها در نظر بگیرند.
برای اثبات این موضوع، Pega برخی از کاربران نهایی را برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود معرفی کرد.
ساخت شرکت خودمختار
NatWest و Wells Fargo به یک پانل پیوستند و در مورد چگونگی استقرار یک پلت فرم داده مشتری در کنار مرکز تصمیم گیری مشتری در CRM Pega بحث ،د.
این سیستمها با هم دادههای مشتری و رویداد را جذب میکنند و هوش مصنوعی را برای ارائه توصیههای مشتری و پیشنهاد گامهای بعدی در سفرشان تقویت میکنند.
می، می افزاید: «این ا،یستم ما را به سطح بعدی توصیه در شرکت خودمختار می برد». در نهایت، ما به خاطر رویداد یک به مخاطبان یک خواهیم رسید.
برای رسیدن به این هدف، هر دو سازمان درک خود از تصمیم گیری خودکار را تغییر داده اند.
آنها درخواستهای جدید و دادههای بیشتری را برای درک آنچه که مشتری فراتر از کانالهایی که یک تابع کنترل میکند انجام داده است، وارد میکنند. می، ادامه می دهد:
این بزرگترین مشکل ما امروز است. ما میخواهیم در این تجربیات همهکانالی شرکت کنیم که مید،م سودآوری و روابط را به جلو میبرد. اما، ما در آن مسابقه قدیمی گرفتار می شویم: شرکتی، دکمه من را لمس نکن.
در واقع، مردم ممکن است بگویند: «نه، نه، من در بازاریابی هستم. شما نمی تو،د آن را لمس کنید.» یا: “من از ابزار اتوماسیون بازاریابی خود راضی هستم که اینجا قرار دارد.”
بسیاری از ،بوکارها این را میپذیرند، زیرا فرآیند پایان به پایان را در نظر نمیگیرند، جایی که یک جریان کار به دیگری واگذار میشود.
علاوه بر این، آنها معمولاً ابزار است،اج و درک بهتر فرآیندهای سازم، خود را ندارند.
می، با اشاره به این موضوع می گوید:
حافظه عضل، سازمان ما به سادگی با جایی که سازمان باید باشد هماهنگ نیست.
و، فارگو این را تصدیق کرد. این شرکت نیاز به بازتعریف جایی که ،ب و کارش در حال حرکت است را تشخیص داد – و بانک ایرلند نمونه عالی دیگری است.
به ،وان مثال، آنها در مورد این صحبت ،د که چگونه – وقتی مشتری آدرس وام مسکن خود را تغییر می دهد – می توانند بسیاری از این فرآیندها را خودکار کنند. اما، برخی از این فرآیندها و توابع پایین دستی به سادگی نتوانستند ادامه پیدا کنند.
اما اکنون، با هوش مصنوعی، آنها میتوانند مطمئن شوند که مرکز تصمیمگیریشان همچنان به زمزمه ادامه میدهد و دادهها به مک، عمدی میآیند – جایی که روابط مشتری و فرآیندهای تجاری با هم تلاقی میکنند.
این مرکز، قلب یا «مغز» است – همانطور که Pega دوست دارد بگوید – آن شرکت مستقل.
اجرا در شرکت خودمختار
مجموعه پیچیده فرآیندهایی که شرکتها روی آن نشستهاند – که بسیاری آن را “میراث” نامیدهاند – نمیتواند سازمانها را به سمت یک شرکت مستقل سوق دهد.
در عوض، شرکتها باید تلاش کنند تا راههای جدیدی ایجاد کنند تا نه تنها دادهها را بهطور قابل اعتماد و پیوسته به هم متصل کنند، بلکه بهگونهای که فرآیندها از آن پیروی کنند. همانطور که می، بیان می کند:
این در مورد سازماندهی تعاملات، آوردن آن تکامل CRM و مدیریت فرآیند ،ب و کار، و من، ساختن آن برای این عصر شرکت مستقل است.
می، نتیجه گیری می کند: «برای آن دسته از ما که در تجربه مشتری هستیم – جایی که در حال تماشای فروش، خدمات و بازاریابی هستیم – باید بد،م که با این شلنگ آتش که به داده های مشتری معروف است می نشینیم. “این دقیقا همان چیزی است که ما نیاز داریم.”
ما باید بتو،م به سیستم ها و فرآیندهای داده نگاه کنیم تا نحوه اتصال آنها را درک کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار، بررسی کنید سخنان کلیدی آلن ترف،، مدیرعامل Pegasystems، جایی که او عمیق تر به مأموریت Pega برای ایجاد یک شرکت مستقل می پردازد.
از طرف دیگر، اگر میخواهید بینشهای بیشتری از می، جمعآوری کنید، به آ،ین ،مت از CX Today’s BIG News S،w نگاهی بیندازید.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/pegaworld-inspire-2023-introduces-us-to-the-autonomous-enterprise/