NICE مدل سازی Generative ChatGPT را در CXone Expert ادغام می کند

مایکروسافت اخیراً وارد یک مشارکت گسترده با OpenAI شده است تا از فناوری دومی در زیرساخت هوش مصنوعی Azure استفاده کند.

با ،یب مدل‌های هوش مصنوعی NICE عمیق CX-Industry با قابلیت‌های خلاقانه هوش مصنوعی مکالمه‌ای در مدل‌سازی مولد OpenAI، ما در حال تکامل سلف سرویس به سطح بعدی اجتناب‌ناپذیر آن هستیم و به برندها قابلیت‌های جدید قدرتمندی را برای بهبود تجربه مشتری، ایجاد تعاملات کارآمد با مشتری ارائه می‌کنیم. و تعامل برند خود را به گونه ای افزایش دهند که طبیعی، دوستانه و انس، باشد.

مزایا برای مشتریان متخصص CXone

بر اساس درخواست یا ورودی کاربر، ChatGPT متن محاوره ای تولید می کند. کاربران می توانند درخواست خود را برای موارد استفاده مختلف تنظیم کنند یا از آن به ،وان یک ربات چت برای پاسخ فوری به ورودی های متن استفاده کنند.

پنج‌شنبه جاری، NICE رسماً ادغام راه‌حل CXone Expert خود را با زیرساخت مدل‌سازی مولد OpenAI اعلام کرد – OpenAI همچنین زیرساخت خود را در سرویس پرچم‌دار خود ChatGPT ادغام می‌کند.

چت ربات‌های CXone Expert در حال حاضر قابلیت‌های بازیابی محتوا و جستجوی مکالمه با کاربری آسان را ادغام می‌کنند تا به سؤالات مشتریان پاسخ سریع دهند.

ChatGPT چیست؟

در یک بی،ه در مورد پذیرش فناوری ChapGPT بری کوپر، رئیس بخش CX در NICE گفت که ادغام “پیشگام” “یک تغییر دهنده بازی برای CX است.”

اکنون این شرکت در حال استفاده از فناوری OpenAI است، NICE می‌تواند نتایج CX بهبود یافته‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد، و خاطرنشان می‌کند که این ادغام منجر به پاسخ‌های ربات چت کارآمدتر و دقیق‌تر می‌شود.

با مطالعه مقاله ما درباره اینکه چگونه این رابطه ممکن است بازار CX را مختل کند بیشتر بیاموزید: چگونه ChatGPT Venture مایکروسافت می تواند تجربه مشتری را تغییر دهد؟

با ادغام CXone Expert و OpenAI، NICE می‌تواند برای پشتیب، از سفر ،یدار، تجربیات مصرف‌کننده مکالمه انسان‌مانند (CX) را به مشتریان خود ارائه دهد.

CXone Expert در حال حاضر مدل‌های AI NICE Enlighten را که برای موارد استفاده CX طراحی شده‌اند، به کار می‌گیرد. این شرکت همچنین از داده های خاص سازمان استفاده می کند تا مشتریان بتوانند مدل های هوش مصنوعی مکالمه ای سفارشی ایجاد کنند.

ادغام فناوری ChatGPT به این م،ی است که NICE می تواند بدون نیاز به تعامل با نمایندگان، تجارب سلف سرویس پیچیده تری را به مشتریان خود ارائه دهد.

کارمندان می توانند از ChatGPT برای تکمیل وظایف استفاده کنند، اما شرکت باید هر درخواست را با کنترل کیفیت محتوا بررسی کند. کاربران نهایی سازم، همچنین می‌توانند از ChatGPT برای ایجاد محتوای بازاریابی، ترجمه‌ها، اسناد تحقیقاتی، مواد آموزشی و اتوماسیون فرآیند فروش استفاده کنند – دوباره با کنترل کیفیت من،.

علاوه بر این، ادغام OpenAI به این م،ی است که چت ربات‌های CXone Expert اطلاعات مربوط به مشتری را به شیوه‌ای شبیه انسان و مکالمه می‌سازند و ارسال می‌کنند.

NICE از طریق CXone Expert، یک راه حل مدیریت دانش مبتنی بر ابر، سلف سرویس و خدمات CX با کمک عامل را با هوش مصنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد.

این حرکت NICE را قادر می‌سازد تا از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود سلف سرویس CX و ارائه کانال‌های پشتیب، قابل اعتماد مشتری استفاده کند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/nice-integrates-chatgpt-generative-modelling-into-cxone-expert/

کوپر همچنین اضافه کرد:

ChatGPT داده‌های جمع‌آوری شده همه منظوره را جمع‌آوری می‌کند که ربات با استفاده از دانش کانال‌های مختلف در یک سبک یا قالب مشخص می‌نویسد. به ،وان مثال، این سرویس به کاربران امکان می دهد مطالبی مانند مقاله، تحقیق و داستان تولید کنند.