
بروزرسانی: 19 تیر 1404
NICE مدل سازی Generative ChatGPT را در CXone Expert ادغام می کند
پنج شنبه جاری، NICE رسماً ادغام راه حل CXone Expert خود را با زیرساخت مدل سازی مولد OpenAI اعلام کرد – OpenAI همچنین زیرساخت خود را در سرویس پرچم دار خود ChatGPT ادغام می کند.
ChatGPT داده های جمع آوری شده همه منظوره را جمع آوری می کند که ربات با استفاده از دانش کانال های مختلف در یک سبک یا قالب مشخص می نویسد. به ،وان مثال، این سرویس به کاربران امکان می دهد مطالبی مانند مقاله، تحقیق و داستان تولید کنند.
NICE از طریق CXone Expert، یک راه حل مدیریت دانش مبتنی بر ابر، سلف سرویس و خدمات CX با کمک عامل را با هوش مصنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد.
چت ربات های CXone Expert در حال حاضر قابلیت های بازیابی محتوا و جستجوی مکالمه با کاربری آسان را ادغام می کنند تا به سؤالات مشتریان پاسخ سریع دهند.
ChatGPT چیست؟
کوپر همچنین اضافه کرد:
بر اساس درخواست یا ورودی کاربر، ChatGPT متن محاوره ای تولید می کند. کاربران می توانند درخواست خود را برای موارد استفاده مختلف تنظیم کنند یا از آن به ،وان یک ربات چت برای پاسخ فوری به ورودی های متن استفاده کنند.
ادغام فناوری ChatGPT به این م،ی است که NICE می تواند بدون نیاز به تعامل با نمایندگان، تجارب سلف سرویس پیچیده تری را به مشتریان خود ارائه دهد.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/nice-integrates-chatgpt-generative-modelling-into-cxone-expert/
کارمندان می توانند از ChatGPT برای تکمیل وظایف استفاده کنند، اما شرکت باید هر درخواست را با کنترل کیفیت محتوا بررسی کند. کاربران نهایی سازم، همچنین می توانند از ChatGPT برای ایجاد محتوای بازاریابی، ترجمه ها، اسناد تحقیقاتی، مواد آموزشی و اتوماسیون فرآیند فروش استفاده کنند - دوباره با کنترل کیفیت من،.
CXone Expert در حال حاضر مدل های AI NICE Enlighten را که برای موارد استفاده CX طراحی شده اند، به کار می گیرد. این شرکت همچنین از داده های خاص سازمان استفاده می کند تا مشتریان بتوانند مدل های هوش مصنوعی مکالمه ای سفارشی ایجاد کنند.
با ادغام CXone Expert و OpenAI، NICE می تواند برای پشتیب، از سفر ،یدار، تجربیات مصرف کننده مکالمه انسان مانند (CX) را به مشتریان خود ارائه دهد.
علاوه بر این، ادغام OpenAI به این م،ی است که چت ربات های CXone Expert اطلاعات مربوط به مشتری را به شیوه ای شبیه انسان و مکالمه می سازند و ارسال می کنند.
مایکروسافت اخیراً وارد یک مشارکت گسترده با OpenAI شده است تا از فناوری دومی در زیرساخت هوش مصنوعی Azure استفاده کند.
این حرکت NICE را قادر می سازد تا از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود سلف سرویس CX و ارائه کانال های پشتیب، قابل اعتماد مشتری استفاده کند.
اکنون این شرکت در حال استفاده از فناوری OpenAI است، NICE می تواند نتایج CX بهبود یافته ای را به مشتریان خود ارائه دهد، و خاطرنشان می کند که این ادغام منجر به پاسخ های ربات چت کارآمدتر و دقیق تر می شود.
با ،یب مدل های هوش مصنوعی NICE عمیق CX-Industry با قابلیت های خلاقانه هوش مصنوعی مکالمه ای در مدل سازی مولد OpenAI، ما در حال تکامل سلف سرویس به سطح بعدی اجتناب ناپذیر آن هستیم و به برندها قابلیت های جدید قدرتمندی را برای بهبود تجربه مشتری، ایجاد تعاملات کارآمد با مشتری ارائه می کنیم. و تعامل برند خود را به گونه ای افزایش دهند که طبیعی، دوستانه و انس، باشد.
مزایا برای مشتریان متخصص CXone
در یک بی،ه در مورد پذیرش فناوری ChapGPT بری کوپر، رئیس بخش CX در NICE گفت که ادغام "پیشگام" "یک تغییر دهنده بازی برای CX است."
با مطالعه مقاله ما درباره اینکه چگونه این رابطه ممکن است بازار CX را مختل کند بیشتر بیاموزید: چگونه ChatGPT Venture مایکروسافت می تواند تجربه مشتری را تغییر دهد؟