NICE اسکات راسل را به عنوان مدیر عامل جدید معرفی می کند و اعداد قوی Q2 را منتشر می کند
انتشار: مرداد 25، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

NICE اسکات راسل را به عنوان مدیر عامل جدید معرفی می کند و اعداد قوی Q2 را منتشر می کند


NICE تایید کرده است که هیئت مدیره آن نام برده است اسکات راسل به ،وان جدید این شرکت مدیر اجرایی.

راسل در تاریخ 1 ژانویه 2025 که موفق خواهد شد، سمت جدید خود را بر عهده خواهد گرفت باراک ایلام.

راسل با گذراندن بیش از 14 سال در SAP، اخیراً به ،وان مدیر ارشد درآمد جه، هیئت اجرایی شرکت، با تجربه قابل توجهی در بخش خدمات مشتری و نرم افزار سازم، به NICE می پیوندد.

به ،وان مدیر ارشد درآمد جه،، او مسئول نظارت بر موفقیت مشتری، فروش جه،، مشارکت و تعامل با مشتری، مدیریت 31 میلیارد دلار درآمد و هدایت انتقال به خدمات ابری بود.

او همچنین به ،وان رئیس SAP آمریکای شمالی و واحدهای مختلف تجاری SAP و در هیئت مدیره Qualtrics خدمت کرد.

در بحث اعلامیه، دیوید کاستمن، رئیس هیئت مدیره NICE، اظهار داشت که "از استقبال از اسکات به ،وان مدیر عامل جدید NICE بسیار هیجان زده است.

تجربه گسترده نرم افزار سازم، او در بازارهای مجاور و رهبری در مقیاس جه، بسیار مفید خواهد بود زیرا او NICE را در مرحله بعدی رشد خود هدایت می کند.

"من مطمئن هستم که پیشینه، شخصیت، انرژی و انگیزه اسکات، NICE را به ارتفاعات جدیدی خواهد رساند، زیرا ما همچنان به اجرای استراتژی پلتفرم خود با استفاده از ابر، دیجیتال و هوش مصنوعی ادامه می دهیم."

راسل همچنین به نظر می رسید از شروع در موقعیت جدید خود هیجان زده است:

من مفت،م که در چنین زمان هیجان انگیزی برای NICE نقش مدیرعامل را بر عهده بگیرم. ما فرصتی باورن،ی در پیش داریم زیرا NICE به رهبری تحول دیجیتال و هوش مصنوعی ادامه می دهد و بستری منحصر به فرد برای رشد در سال های آینده فراهم می کند.

"من بسیار تحت تاثیر فرهنگ شرکت، سبد محصولات نوآورانه و حضور قوی جه، و موقعیت رهبری آن هستم."

کفش های بزرگ برای پر ،

برنامه های NICE برای نصب مدیر عامل جدید در ابتدا در ماه مه و زم، که اعلام شد ایلام پس از بیش از 10 سال از سمت خود کناره گیری می کند، فاش شد.

پر ، کفش های ایلام به اندازه دلقک کار بدی نخواهد بود. تحت رهبری او، NICE از یک شرکت متمرکز بر نرم افزار بهینه سازی نیروی کار (WFO) به یک پیشرو در صنعت CCaaS تبدیل شده است.

مهم ترین موفقیت های ایلام NICE CXone است که از ،ید InContact در سال 2016 که او رهبری آن را بر عهده داشت، پدیدار شد. این راه حل به یکی از تنها دو پلتفرم CCaaS با بیش از یک میلیون کاربر تبدیل شده است.

این ،ید به طور گسترده به ،وان یکی از موفق ترین ،یدها در تاریخ CX در نظر گرفته می شود که به طور قابل توجهی پیشنهادات اصلی و ارزش بازار NICE را افزایش می دهد.

زم، که ایلام در سال 2014 قدرت را در دست گرفت، ارزش بازار NICE 2.37 میلیارد دلار بود. از آن زمان به 14.38 میلیارد دلار افزایش یافته است.

علاوه بر این، NICE به طور مداوم در صدر گزارش های تحلیلگران صنعت، از جمله Gartner Magic Quadrant و Forrester Wave بوده است، و نفوذ خود را در اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) و مدیریت تقلب گسترش داده است، در حالی که رهبری خود را در WFO حفظ کرده است.

دوران تصدی و میراث ایلام به ،وان "تحول کننده" مورد ستایش قرار گرفت کاستمن، که گفت:

من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و مجدداً از باراک به خاطر سال های متحول کننده NICE تحت رهبری او، که این شرکت را به رهبری بی منازع در بازارهایش سوق داد، تشکر کنم.

من همچنین بسیار خوشحالم که باراک موافقت کرد تا پایان سال به ،وان مدیرعامل ادامه دهد و او با اسکات برای انتقال منظم به سال 2025 کار خواهد کرد.

،د ، اعداد

در یک روز شلوغ برای شرکت، درآمدهای سه ماهه دوم خود را نیز با عملکرد چشمگیر برای درآمد ابری و جریان نقدی منتشر کرد.

NICE 14 درصد رشد درآمد سال به سال را تجربه کرد که بخشی از آن به دلیل بخش ابر «پیشرو صنعت» بود که با جهش 26 درصدی به 481.7 میلیون دلار رسید.

از سوی دیگر، جریان نقدی عملیاتی به 169.7 میلیون دلار رسید که 160 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

سایر نکات قابل توجه شامل افزایش 22 درصدی درآمد عملیاتی و افزایش 34 درصدی در EPS رقیق شده است.

گفت: "خوشحالیم که نیمه اول سال 2024 را با نتایج قوی سه ماهه دوم در سراسر جهان به پایان برس،م." ایلام.

پذیرش فزاینده مجموعه گسترده و نوآورانه راه حل های هوش مصنوعی ما باعث شد تا یک سه ماهه بی سابقه برای رزرو CXone ایجاد شود.

اخبار NICE بیشتر

هفته گذشته، NICE Actimize «SURVEIL-X Behaviour» را به مجموعه SURVEIL-X خود اضافه کرد تا قابلیت های نظارت بر کارمندان مبتنی بر هوش مصنوعی را افزایش دهد.

این ابزار به سازمان ها دید جامعی از رفتار کارکنان ارائه می دهد و به ارزیابی رفتار و کشف علل پشت اقدامات بالقوه مضر کمک می کند.

SURVEIL-X Behavior علاوه بر نظارت بر ارتباطات، فروش و تضاد منافع، بینش عمیق تری را در مورد رفتار کارکنان به شرکت های خدمات مالی ارائه می دهد.

این راه حل به مدیران در مورد مسائلی مانند از دست دادن آموزش انطباق یا شکایات بیش از حد مشتری هشدار می دهد و پاسخ های فعالانه ای مانند آموزش های اضافی، به روز رس، خط مشی ها، بررسی ها یا افزایش نظارت را ممکن می سازد.

در جای دیگر، در اوایل این ماه، NICE و AT&T اعلام ،د که برای تقویت مراکز ارتباطی اضطراری با راه حل های یکپارچه با یکدیگر همکاری می کنند.

در این همکاری، NICE یک ابزار یکپارچه ضبط رویداد و تجزیه و تحلیل داده را برای سیستم های NextGen 9-1-1 (NG911) AT&T معرفی خواهد کرد.

هدف ابزار جدید NICE برآوردن نیازهای در حال تحول با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای ارائه بینش های ارزشمند است.

این راه حل با NICE Inform Elite، یک پلت فرم ضبط امنیت عمومی، ادغام می شود و برای محیط های NG911 طراحی شده است.

تعاملات چندرسانه ای بین مردم، مراکز اورژانس و اولین پاسخ دهندگان را به تصویر می کشد و ارتقاء م،ار و قابلیت های تجزیه و تحلیل را برای ثبت شواهد و بازسازی حادثه ارائه می دهد.



منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/nice-names-scott-russell-as-new-ceo-posts-strong-q2-numbers/