انتخاب بین NetSuite در مقابل Salesforce می تواند یک چشم انداز چالش برانگیز برای هر ،ب و کاری باشد. هر دوی این ابزارها در طول سال ها شهرت باورن،ی به دست آورده اند. هر کدام مجموعه گسترده ای از ابزارها را برای برنامه ریزی منابع سازم،، فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می دهند. بعلاوه، هر دو در زمینه خود مبتکر هستند و مرتباً ویژگی ها و عملکردهای جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کنند.
شبیه به Salesforce، راهحل CRM مبتنی بر ابر NetSuite به شرکتها وعده میدهد که دیدی کامل و بیدرنگ از مشتریان خود در هر کانال ارائه دهد. کاربران می توانند به جریان یکپارچه اطلاعات در سراسر چرخه حیات مشتری، از فرصت ها گرفته تا فروش و پشتیب،، دسترسی داشته باشند.
منبع: https://www.cxtoday.com/reviews/crm-reviews/netsuite-vs-salesforce-which-is-best-for-my-business/
راه حل با دسترسی به “Genie”، پلتفرم اختصاصی داده های مشتریان Salesforce ارائه می شود، بنابراین هر بحثی را می توان با هوشمندی تسریع و تقویت کرد. برخی از ویژگی های اصلی Salesforce Customer 360 عبارتند از:
- جن: یک سیستم اتوماسیون قدرتمند با هوشمندی همیشه روشن و دسترسی به دادههای مقیاس فوقالعاده در زمان واقعی، بنابراین تیمها میتوانند فوراً تمام تعاملات مشتری را شخصیسازی کنند.
- ادغام شل: عملکرد داخلی Slack به این م،ی است که کارمندان می توانند به راحتی در انتهای محیط خدمات مشتری برای استراتژی های پشتیب، مش، به یکدیگر متصل شوند.
- هوش مصنوعی ،شتین: راه حل های هوشمند برای ایجاد وفاداری از تعامل با مشتری. این فناوری بهترین اقدامات بعدی و بینش های پشت صحنه را ارائه می دهد.
- نماهای مش، همه در یک: Salesforce Customer 360 بینش های مربوط به بازاریابی، فروش، خدمات، و مناظر بازرگ، را برای مشاهده سرتاسر هر مشتری به هم متصل می کند.
- راه حل های صنعتی: پلتفرم های اختصاصی Customer 360 برای صنایع مختلف مانند خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی، ارتباطات و تولید وجود دارد.
- تجزیه و تحلیلویژگیهای گزارشدهی و تجزیه و تحلیل پیشرفته، بینشهای نهایی را برای سهامداران و سهامداران درباره احساسات و موفقیت مشتری فراهم میکند.
- سکو: یک محیط توسعه پلت فرم به کاربران اجازه می دهد تا برنامه ها، تجربیات تلفن همراه و اتصالات را از طریق بلاک چین در یک محیط مش، ایجاد کنند.
- ادغام ها: ادغام های پیشرو با برنامه های مختلف از جمله همکاری، مرکز تماس و ابزارهای ERP در دسترس هستند.
- تجارت: پشتیب، داخلی برای تجربه ،ید دیجیتال، همراه با توصیههای هوش مصنوعی و فروش خودکار در هر دستگاه.
علاوه بر طیف وسیعی از قابلیتهای سنتی CRM، مانند مدیریت خدمات مشتری، SFA و اتوماسیون بازاریابی، NetSuite همچنین دسترسی به ابزارهایی را برای مدیریت سفارش، قیمتها، کمیسیون، پیشبینی فروش و تجارت یکپارچه ارائه میدهد. امکانات عبارتند از:
- مدیریت پرونده: راه حل های جامع مدیریت پرونده که در آن کاربران می توانند پرونده های مشتری را در چندین کانال اختصاص دهند، مدیریت و مسیریابی کنند.
- مدیریت دانش: به راحتی محتوا را سازماندهی و منتشر کنید تا مشتریان و نمایندگان خدمات به طور ی،ان بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.
- ردیابی زمان: مدیریت پرونده را با ردیابی زمان مرتبط با هر رکورد مشتری حفظ کنید.
- پورتال مشتریان: راهحلهای سلفسرویس بسیار شخصیشده برای مشتری، که ترجیح میدهند مشکلات خود را با راهنماییهای پشت صحنه بررسی کنند.
- چندبازاریابی کانالی: راه حل های بازاریابی چند کاناله ساده با بهینه سازی موتور جستجو، مدیریت کمپین و ایمیل، صفحات فرود و فرم ها.
- گزارش و تحلیل: بینش جامع در مورد منابع سرنخ، تبلیغات، تبدیل، تعامل و امتیازات رضایت مشتری.
- پیش بینی فروش: پیشبینی بیدرنگ با چک و تعادل به ،بوکارها کمک میکند تا دقیقترین نتایج را پیشبینی کنند.
- مدیریت نقل قول، مشوق و جبران خسارت: فرآیند قیمت و سفارش را ساده کنید و استراتژی های جبران انگیزی ایجاد کنید.
- مدیریت روابط شریک: ابزارهای اختصاصی برای مدیریت شرکا، از جمله فروش مش، و قابلیت تولید تقاضای مش،.
علاوه بر این، NetSuite هیچ قابلیتی برای همکاری عمیق ارائه نمی دهد. با این حال، می توان وظایفی را در محل کار بر اساس مهارت های کارکنان تعیین کرد و به تیم ها اجازه داد تا روی حساب ها با هم کار کنند. از سوی دیگر، Salesforce اخیراً Slack را ،یداری کرده است، به این م،ی که شرکتها دسترسی مستقیم به ابزار همکاری داخلی دارند.
Salesforce همچنین دارای یک تیم خدمات مشتری اختصاصی برای کمک به شرکتها در استفاده حدا،ری از فناوری خود است. بعلاوه، ا،یستم شریک متنوع، ساختن محیط های جامع و سفارشی را برای برندها آسان تر می کند.
NetSuite در مقابل Salesforce: NetSuite CRM
این بدان م،ا نیست که NetSuite مزایای مشخصی برای ارائه ندارد. برای قیمتها، سفارشها، فاکتورها و ا،امات ردیابی مشابه، NetSuite قطعاً در صدر قرار میگیرد. ویژگی های کامل خارج از جعبه برای عملکرد کامل نقل قول به نقد وجود دارد.
به طور کلی، Salesforce یک راهحل CRM پیشرفتهتر برای تیمهای مشارکتی است که به دنبال ارتقای استراتژی خدمات خود با اتوماسیون، هوش مصنوعی و ویژگیهای بازاریابی قدرتمند هستند. با این حال، NetSuite ممکن است برای شرکتهایی که بیشتر بر مدیریت قیمتها، مشارکتها و مدیریت منابع سازم، تمرکز دارند، من،تر باشد.
NetSuite برای اتوماسیون بازاریابی، داشبورد، گزارشدهی و دسترسی به موبایل عالی است، اما Salesforce را نمیتوان به دلیل عملکرد مش، و نوآوریهای هوش مصنوعی ش،ت داد. همه چیز به این بستگی دارد که کدام ویژگی برای شما اهمیت بیشتری دارد.
Salesforce دارای چندین راه حل مختلف CRM است که برای موارد استفاده مختلف طراحی شده است. شاید محبوب ترین پیشنهاد Salesforce Customer 360، CRM بیدرنگ پیشرو در جهان باشد. این راه حل تیم های بازاریابی، فروش، بازرگ،، خدمات و فناوری اطلاعات را از سرتاسر جهان به هم متصل می کند تا بتوانند تعاملات شگفت انگیزی با هر مشتری ایجاد کنند.
برای هدف این مقایسه، ما به طور خاص به قابلیتهای CRM ارائه شده توسط Salesforce و NetSuite خواهیم پرداخت. این ابزارها برای ارائه روشی موثر برای ردیابی، نظارت و ایجاد روابط با مشتری به شرکت ها طراحی شده اند.
از منظر عملکرد، همپوش، بسیار زیادی بین پیشنهادات CRM ارائه شده توسط NetSuite و Salesforce وجود دارد. هر دو ابزار مبتنی بر ابر با راه حل های عالی حساب، تماس و مدیریت سرنخ هستند. با این حال، برخی از تفاوت های قابل توجهی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.
به ،وان مثال، Salesforce یک نمای 360 درجه از مشتریان و تاریخچه آنها با دسترسی به بینش های عملی از کانال های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد، در حالی که NetSuite رویکرد کمی سنتی تر برای ردیابی فرصت ها بر اساس وضعیت، درآمد و اسناد مربوطه دارد.
NetSuite همچنین یک راهحل فوقالعاده تلفن همراه برای خدمات مشتری و نمایندگان فروش در حال حرکت دارد. برنامه های اختصاصی موبایل اندروید و iOS با دید کامل مشتری در همه کانال ها وجود دارد.
NetSuite CRM در مقابل Salesforce CRM: کدام بهترین است؟
Salesforce از نظر هوش مصنوعی نیز برتر است. راهحلهای داخلی مانند ،شتین و جن برای کمک به خودکارسازی و افزایش تعاملات خدمات مشتری در سراسر محیط CRM وجود دارد.
NetSuite همچنین دارای راه حل های اختصاصی برای مدیریت شریک است که در ا،یستم خود گنجانده شده است، که آن را برای شرکت هایی که روی توسعه فرصت های مش، کار می کنند ایده آل می کند. به علاوه، داشبورد NetSuite و ویژگیهای گزارشدهی فوقالعاده هستند، با معیارهای انتها به انتها، معیارهای بازاریابی و موارد دیگر.
کدام را باید انتخاب کنید؟
بیایید نگاهی دقیقتر به آنچه NetSuite و Salesforce در مورد عملکرد و مزایای CRM ارائه دهند، بیاندازیم.
NetSuite در مقابل Salesforce: Salesforce Customer 360