واتساپ به،وان ،بوکار با Vonage همکاری کرده است تا پرداختها را در سنگاپور فعال کند و ورود متا به فضای سفر ،ید مشتری را گسترش دهد.
اگرچه Kustomer عملکرد خوبی داشته است، متا 200 میلیون دلار برای حمایت از Kustomer با گسترش پیشنهادات بین المللی، هوش مصنوعی و ارتباطات با کانال های اجتماعی اختصاص داده است.
این حرکت ممکن است به دلیل تلاش برای کاهش زیان آنها در ،تومر باشد، علیرغم اینکه شرکت آماده شروع به دست آوردن سودهای بزرگ است.
ارزش شرکت را 250 میلیون دلار ارزیابی کرد که تنها یک چهارم 1 میلیارد دلاری است که برای ،ید شرکت در فوریه 2022 پرداخت کرد و سرمایه گذار، از جمله Battery Ventures، Bolds، Ventures و Redpoint Ventures را جذب کرده است.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/meta-expands-whatsapp-customer-buying-journeys-into-singapore/
Vonage Conversational Commerce که توسط Jumper.ai پشتیب، میشود، به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا در تجربههای ،ید سرتاسر، از کشف تا پرداخت، برای کاربران WhatsApp در سنگاپور شرکت کنند.
امکان ،ید از طریق واتس اپ برای اولین بار در نوامبر 2022 در برزیل معرفی شد و به دنبال وی چت، پلتفرم شماره یک شبکه، ،ید و پرداخت موبایلی چین بود.
احتمال دیگر این است که متا اکنون به دنبال تغییر به سمت مشارکت در حال توسعه است، مانند آ،ین همکاری ویژگی های خود با Vonage.
بیش از یک میلیارد نفر هر هفته از خدمات پیام رس، متا برای ارتباط با مشاغل استفاده می کنند.
در اوایل این هفته، متا از فروشنده CRM، Kustomer جدا شد و این شرکت فرعی را به یک نهاد مستقل تبدیل کرد.
APIهای ارتباطی Vonage میتوانند ارزش بیشتری را برای ،بوکارها ارائه دهند، از جمله قابلیت افزودن تعاملات ویدیویی زنده با عوامل خدمات مشتری تنها با یک کلیک.
صحبت در مورد تجارت تلفن همراه و پرداخت در اولین اج، تجاری WhatsApp در برزیل، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، گفت: از امروز، مردم می توانند یک برند یا یک ،ب و کار کوچک را مستقیماً در واتس اپ جستجو کنند، چه با مرور لیستی از دسته ها یا با تایپ نام.
این توسعه تعهد ما را برای ادامه دادن به مرزهای تجارت محاوره ای و توانمندسازی مشاغل در سراسر سنگاپور برای ایجاد روابط م،ادار با مشتریان خود برجسته می کند.
هدف نهایی در اینجا این است که آن را به گونهای بسازیم که بتو،د در یک چت واتساپ، ،بوکاری را پیدا کنید، پیام ارسال کنید و از آن ،ید کنید.
این ویژگی به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا از هر جایی در مورد محصولات وارد گفتگو شوند و به طور همزمان به ،بوکارها کمک میکند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.
افزودن Vonage Conversational Commerce به ،دهفروشان اجازه میدهد تا تجربههای ،ید مشتری همهکانالی را در واتساپ و دیگر پلتفرمهای پیامرسان محبوب، مانند اینستاگرام، توییتر، اس ام اس، پیامهای تجاری Google، مسنجر، LINE و غیره ایجاد کنند.
Kustomer این تصمیم را در یک پست وبلاگ اعلام کرد و این حرکت را به ،وان “فصل بعدی به ،وان یک شرکت مستقل“
به گفته Vonage، پرداخت در واتساپ در سنگاپور، نحوه ارتباط مصرفکنندگان و ،بوکارها با یکدیگر را تغییر میدهد.
با فعال ، پرداختهای واتساپ، ،بوکارها میتوانند تجربهای بیدرنگ برای مشتری ارائه دهند که واتساپ را از سایر پلتفرمهای پیامرسان متمایز میکند، تعامل مشتری را افزایش میدهد و وفاداری را افزایش میدهد.
یاش کوتاک، مدیر مدیریت محصول در Vonageوی گفت: «به پشتوانه قدرت پلتفرم کامل ارتباطات Vonage، ما خوشحالیم که نیازهای در حال تکامل مشتریان را با Vonage Conversational Commerce که توسط Jumper.ai پشتیب، میشود، برآورده میکنیم – ارائه قابلیتهای تجاری تعبیهشده برای تجربه ،ید جذابتر و یکپارچهتر از طریق WhatsApp.
زاکربرگ ادامه داد: