InMoment بازخورد مشتری را با عوامل گوش دادن فعال هوش مصنوعی هدف قرار می دهد

Boy on tin can phone listening to curious good news


InMoment در دسترس بودن کلی Agents Active Listening جدید خود با هوش مصنوعی را اعلام کرده است.

راه حل جدید یک نسخه اصلاح شده از ویژگی گوش دادن فعال این شرکت است که از هوش مصنوعی مولد آگاه از زمینه (GenAI) برای ایجاد سؤالات بعدی استفاده می کند و کاربران را تشویق می کند تا پاسخ های دقیق تری را در زمان واقعی ارائه دهند.

با تقویت ابزار با قابلیت‌های قابل تنظیم، InMoment بر ارائه یک تجربه جمع‌آوری بازخورد پیچیده‌تر تمرکز می‌کند که می‌تواند سطح عمیق‌تری از بینش را ارائه دهد.

نمایندگی‌های گوش دادن فعال مجهز به مدل‌های زبان بزرگ (LLM) با میزب، خصوصی و ایمن هستند که قادر به پردازش و پاسخگویی به بازخورد در زمان واقعی هستند.

در بحث اخبار، تیم مو،، CTO در InMoment، توضیح داد که چگونه آ،ین نسخه شرکتش برای مق، با مشکل خستگی نظرسنجی طراحی شده است:

درک داستان کامل پشت بازخورد مشتری یک عامل بسیار مهم در پشت اجرای یک برنامه موفق و یکپارچه CX است.

خستگی نظرسنجی یک چالش واقعی در صنعت ما است، با روش های سنتی بازخورد اغلب احساس عدم مشارکت را در پاسخ دهندگان ایجاد می کند.

«با گوش دادن فعال مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌تو،م تجربه بازخورد را افزایش دهیم و در عین حال با کشف بینش‌هایی که به برندها در بهبود تجربیات و ایجاد وفاداری پایدار کمک می‌کنند، تغییرات م،ی‌داری ایجاد کنیم.»

بنابراین، بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه برنامه‌ریزی نمایندگان گوش دادن فعال InMoment برای احیای فرآیند نظرسنجی و بازخورد مشتری بیندازیم.

یک نظرسنجی پیچیده تر

InMoment استدلال می کند که در حالی که بسیاری از بخش خدمات و تجربه به مشتریان خود را مشغول نظرسنجی هایی می کند که به طور خاص برای نشان دادن امتیازات NPS و OSAT ایجاد شده اند، به منظور به دست آوردن “بینش های عملی”، شرکت ها باید واقعاً به آنچه مشتری خود می گوید گوش دهند.

اینجاست که Active Listening وارد می شود.

به گفته InMoment، این راه‌حل پاسخ‌های طول،‌تری را از پاسخ‌دهندگان دریافت می‌کند، احتمال دریافت بازخورد عملی را افزایش می‌دهد و به مدل‌های تحلیل متنی پلتفرم اجازه می‌دهد موضوعات بیشتری را برای بهبود شناسایی کنند.

این ادعاها توسط یک مطالعه انجام شده توسط InMoment با استفاده از سه نوع نظرسنجی پشتیب، می شوند: یکی بدون گوش دادن فعال. یکی با گوش دادن فعال مبتنی بر قانون که دارای “قدرت سنج جزئیات” برای دریافت بازخورد بیشتر است. و یکی با گوش دادن فعال با هوش مصنوعی، همچنین با استفاده از قدرت سنج جزئیات.

نتایج این مطالعه مزایای کلیدی زیر را برجسته کرد:

  • گوش دادن فعال مبتنی بر هوش مصنوعی منجر به این شد که پاسخ دهندگان 2.4 برابر احتمال بیشتری برای ارائه بازخورد عملی داشته باشند.
  • مشتریان 24 درصد بیشتر احتمال داشت که بینش خود را در مورد هدف خود به اشتراک بگذارند و فرصت های بیشتری برای تعامل فعال ایجاد کند.
  • به طور متوسط، تعداد کلمات را 70٪ در هر سوال افزایش داد و جزئیات بیشتری را برای اقدامات شخصی سازی شده آشکار کرد و در عین حال خستگی نظرسنجی را کاهش داد.
  • هوش مصنوعی مکالمه ای InMoment با شناسایی 54 درصد موضوعات بیشتر، تجزیه و تحلیل متن را بهبود بخشید و توانایی یافتن زمینه های بهبود را با دقت بیشتر بهبود بخشید.
  • AI Active Listening نظرات در مورد تلاش مشتری را تا 17٪ افزایش داد و بازخورد تجربه ارزشمند را تشویق کرد.

اخبار بیشتر از InMoment

در اوایل سال جاری، InMoment زم، که ادعا کرد اولین فروشنده VoC (صدای مشتری) است که ChatGPT را در پلتفرم XI خود ادغام می‌کند، خبرساز شد.

تولیدکننده خلاصه هوشمند مبتنی بر ChatGPT این شرکت، نظرات متعدد مشتریان را به خلاصه‌های مختصر و ساختارمند تبدیل می‌کند و شناسایی مسائل و روندهای کلیدی را آسان‌تر می‌کند.

این فناوری جدید همچنین به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد تا حجم زیادی از بازخورد مشتری را به‌طور خودکار خلاصه کنند و نمونه‌های نظرسنجی را برای بهبود مدل‌های تجزیه و تحلیل متن تولید کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/voice-of-the-customer/inmoment-targets-customer-feedback-with-new-ai-active-listening-agents/