بسیاری از ارائه دهندگان CRM، مشاغل کوچک و متوسط \u200b\u200b(SMB) را تا زم، که اولین مشتریان سازم، خود را بدست آورند، هدف قرار می دهند. سپس، آنها بیشتر تعقیب می کنند.
با این حال، HubS، بر روی این بخش متمرکز شده است، متمایز شده و هوش مصنوعی را به مشاغلی که قبلاً آن را دست نیافتنی می دانستند آورده است.
در سال 2024، این شامل هوش مصنوعی مولد (GenAI) بود. هوش مصنوعی عامل نشان دهنده مرز بعدی است.
در حال حاضر، HubS، Agent.AI، شبکه ای را که ،ب وکارها می توانند عوامل هوش مصنوعی را که در کنار تیم هایشان کار می کنند، شناسایی، آزمایش و پیاده سازی کنند، به اشتراک گذاشته است.
اکنون، برخی از این عوامل هوش مصنوعی فعال هستند. به ،وان مثال، یک نماینده جستجوگر وجود دارد که ،یداران مشتاق را منزوی می کند و آنها را در خط لوله فروش قرار می دهد.
نمونه های دیگر عبارتند از یک عامل رسانه های اجتماعی که پست های هدفمند را پیش نویس می کند و یک نماینده مشتری که از محتوای دانش قابل اعتماد برای پشتیب، مستقل از مشتریان استفاده می کند.
گام بعدی HubS، در سفر عاملی هوش مصنوعی خود این است که به بازوی سرمایه گذاری خود - HubS، Ventures - دستور سرمایه گذاری در شرکت هایی را می دهد که برنامه های کاربردی نمایندگی برای SMB ها را ایجاد می کنند. در نهایت، این ا،یستم عامل هوش مصنوعی آینده آن را تقویت خواهد کرد.
در یک پست در وب سایت غول CRM، آدام کوکاری، مدیر عامل HubS، Ventures، این امتیاز را به اشتراک گذاشت: «ما معتقدیم که عوامل هوش مصنوعی نحوه عملکرد مشاغل در هر اندازه، به ویژه SMB ها را تغییر خواهند داد.
این فقط ورود به بازار نیست: نمایندگان می توانند در سایر رشته هایی که زم، دور از دسترس بودند، به ،ب و کارهای کوچک تخصص حیاتی ارائه دهند. به بررسی های حقوقی، نوشتن قرارداد، حسابداری یا طراحی خلاقانه فکر کنید - همه توسط عوامل هوش مصنوعی با ،ری از هزینه انجام می شود.
از آنجا، Coccari تاکید می کند که چگونه عوامل هوش مصنوعی بیشتر از زیر شکم CX را مک،زه می کنند و به تیم ها اجازه می دهند زمان خود را بر روی کارهای با ارزش تر متمرکز کنند.
با این حال، HubS، فقط در برنامه های کاربردی سرمایه گذاری نمی کند. همچنین سرمایه های خود را به استارت آپ های مختلفی که در پلتفرم خود نوآوری می کنند، تزریق می کند. با انجام این کار، CRM استوار امیدوار است که بازار خود را بسازد.
سایر زمینه های حیاتی که HubS، Ventures در سال 2025 و پس از آن بر روی آنها تمرکز خواهد کرد شامل ابزارهای توسعه عامل AI و AI، زیرساخت داده و تجارت FinTech و B2B است.
با این حال، در ماه های اخیر، چهار شرکت از HubS، Ventures سرمایه گذاری کرده اند که هر کدام یک استارت آپ عامل هوش مصنوعی هستند. اینها عبارتند از 11x، آژانس، TwelveLabs و Artisan.
هوش مصنوعی عامل: اعلانات تاکنون
در حالی که برندهایی مانند Verint مدت هاست که از این مفهوم دفاع می کنند، قطار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی تنها با راه اندازی Agentforce توسط Salesforce، ایستگاه را ، کرد.
رونمایی از HubS،'s Agent.AI چند روز بعد در INBOUND 2024 انجام شد و – از آن زمان – قطار به سرعت چشمگیری رسیده است.
مایکروسافت و SAP سوخت موشک را اضافه ،د و از تلاش برای تبدیل دستیاران مجازی خود - Copilot و Joule - به هاب عامل هوش مصنوعی خبر دادند.
در همین حال، بزرگترین بازیگران در فضای مکالمه هوش مصنوعی نیز سروصدای زیادی به پا کرده اند. آنها شامل Cognigy، Kore.ai و – البته – گوگل هستند.
با این حال، در نظر گرفتن تمایزات فراتر از سازندگان عامل هوش مصنوعی نیز جذاب است. IBM در اینجا برای راه اندازی ابزار هماهنگ سازی عامل هوش مصنوعی متمایز است. در همین حال، Salesforce یک مرکز تست را اعلام کرد تا به مشتریان کمک کند در هنگام رونمایی از Agentforce 2.0 خلاقیت خود را بهبود بخشند.
مثال های بسیار دیگری نیز وجود دارد، و همه این نوآوری ها نشانه یک گام جدید جسورانه در فناوری سازم، هستند.
برای رهبران CX که به دنبال رسیدن به مگاترند هستند، مقاله ما را بررسی کنید: 18 مورد استفاده برای هوش مصنوعی عامل در تجربه مشتری