HubSpot Mindstream را به دست می آورد، شبکه رسانه ای خود را گسترش می دهد

HubSpot Acquires Mindstream, Expands Its Media Network


HubS، یک رسانه متمرکز بر هوش مصنوعی Mindstream را راه اندازی کرده است.

Mindstream مستقر در بریت،ا، یک خبرنامه روزانه برای مش،ین فراهم می کند تا به آنها کمک کند تا با آ،ین روندها و فناوری های هوش مصنوعی همراه باشند.

در انجام این کار، رسانه ها آرزوی ارائه بینش، آموزش و الهام منحصر به فرد را دارند.

ماموریت Mindstream با بسیاری از افراد نیز مرتبط است، زیرا این تجارت پایگاهی متشکل از بیش از 150000 متخصص بازاریابی، تجارت و هوش مصنوعی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

این قابل توجه است، با توجه به اینکه این شرکت تنها 18 ماه از عمرش می گذرد.

با این حال، برخی از مش،ین ممکن است نگران باشند که نفوذ HubS، باعث شود که نشریه مزیت مستقل خود را از دست بدهد.

در حالی که آن فیل در اتاق است، جاناتان هانت، معاون رسانه در HubS،، متعهد شده است که چنین ،یدهایی – در نهایت – به ارائه اطلاعات «معتمد» در مورد هوش مصنوعی به مشتریان HubS، کمک خواهد کرد. او در لینکدین نوشت:

با ،ید Mindstream، HubS، همچنان به منبع قابل اعتمادی از اطلاعات در مورد هوش مصنوعی در چندین زیرمجموعه و پلتفرم تبدیل می‌شود و به مشتریان خود کمک می‌کند تا فناوری‌های جدید هوش مصنوعی را بهتر درک کنند (و بکار گیرند).

Mindstream به چندین نشریه دیگر در فهرست HubS، Media می پیوندد.

Hustle که هانت رهبری آن را بر عهده دارد، شاید شناخته شده ترین باشد. با این حال، پاد،ت‌های «My First Million» و «Marketing A،nst the Grain» آن نیز محبوب هستند.

HubS، منابع قابل توجهی را برای ایجاد این شبکه رسانه ای غرق کرده است و هانت اکنون وعده داده است که Mindstream را به سطح بعدی برساند.

به آن چشم انداز، آدام بیدلکامب، یکی از بنیانگذاران Mindstream، می گوید آن را بیاورید.

او خاطرنشان کرد: «کار سخت واقعی اکنون شروع می شود. «به نوآوری استراتژی تحریریه خود ادامه می دهیم. اخبار هوش مصنوعی مهم را در قالبی سرگرم کننده و قابل هضم برای شما به ارمغان می آورد.

من از افراد حاضر در HubS، برای تحقق این امر و از تیم فوق العاده Mindstream بسیار سپاسگزارم.

با این حال، با وجود موفقیت، Mindstream تنها نشریه‌ای است که تلاش می‌کند اطلاعات مهمی را برای اجرای موفقیت‌آمیز هوش مصنوعی به رهبران ،ب‌وکار ارائه دهد.

در نظر بگیرید هوش مصنوعی امروز. این برنامه که در ماه سپتامبر راه اندازی شد، آرزو دارد به مک، من، برای اخبار فناوری هوش مصنوعی و – از طریق رهبری فکری – راهنمای قطعی هوش مصنوعی سازم، تبدیل شود.

همچنین، Today Di،al – شرکت مادر هوش مصنوعی و CX Today – Techtelligence را راه اندازی کرده است، یک بازوی تحقیقاتی که در تمام انتشارات آن در دسترس است.

یکی از گزارش‌های افتتاحیه آن به وضعیت CX می‌پردازد و دیدگاه‌های 500 فروشنده، نماینده و فروشنده فناوری را جمع‌آوری می‌کند. اینجا را بررسی کنید.

یک هفته شلوغ برای تیم M&A HubS،

جمع‌آوری Mindstream به دنبال اعلام هفته گذشته مبنی بر اینکه HubS، قصد دارد Cacheflow را ،یداری کند، راه‌اندازی راه‌حل پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) را دنبال می‌کند.

HubS، قبلاً با Cacheflow همکاری کرده بود تا به مشتریان قابلیت‌های مدیریت صورت‌حساب و اشتراک بیشتری را ارائه دهد و فرآیند فروش نرم‌افزار B2B را ساده‌تر کند.

در واقع، با یکپارچه‌سازی، ،ب‌وکارها می‌توانند یک پیوند واحد را به مشتریان ارائه دهند تا قیمت‌های خود را بررسی کنند، گزینه‌های پرداخت را انتخاب کنند، امضا کنند و گسترش دهند – همه در HubS، CRM یکپارچه شده‌اند.

اکنون، این قابلیت ممکن است به بخشی از HubS، Content Hub تبدیل شود.

با این حال، مشتریان همچنین ممکن است از پیشنهادات CPQ شخص ثالث از طریق بازار HubS،، که شامل بیش از 1700 ادغام شخص ثالث است، استفاده کنند.

جالب اینجاست که HubS، ماه گذشته نیز اعلام کرد که در حال معرفی App Cards برای افزایش قابلیت استفاده از این ادغام ها و کمک به مشتریان برای دریافت بیشتر از آنها است.

غول CRM برای اولین بار در Inbound 2024 اینها را در کنار شبکه جدیدی از عوامل هوش مصنوعی معرفی کرد و نشان داد که چگونه – مانند Salesforce با Agentforce – قصد دارد از ربات‌های مستقل استفاده کند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/hubs،-acquires-mindstream-expands-its-media-network/