HubSpot نوآوری هایی را برای مبارزه با “بحران فعلی قطع ارتباط” راه اندازی می کند
در این رویداد که شامل سخنر، باراک اوباما میشود، HubS، سالی را جشن میگیرد که در آن به کانادا گسترش بیشتری داده و در فروشنده CCaaS Aircall سرمایهگذاری کرده است.
با این حال، شاید قابل توجه ترین موارد اضافه شده قابلیت های مدیریت داده های جدید باشد که از هر پلت فرم HubS، عبور می کند.
به گفته HubS،، ایجاد ارتباط با مشتریان بیش از هر زمان دیگری چالش برانگیز است.
در انجام این کار، HubS، قصد دارد تا بار دستی جداسازی و مبارزه با خطاهای داده را کاهش دهد. در عوض، تیمها میتوانند زم، را برای تجزیه دادهها و توسعه اقدامات هدفمند آزاد کنند.
افزوده های جدید به مرکز خدمات
از قضا، یک عامل مهم در این روند است دیسارتباط بین سیستم های تجاری، مانع از پیشرفت تجارب مشتری می شود.
اکنون، زم، که آنها دادهها را دریافت میکنند، سیستم پرچمگذاری میکند و گاهی اوقات بهطور خودکار خطاها را قبل از اینکه دادهها در داشبورد CRM ظاهر شوند برطرف میکند.
HubS، پس از اعلام افزایش ۱۲ درصدی قیمت CRM استوار خود، به سرعت برای عمق بخشیدن به مرکز بازاریابی خود اقدام کرد.
این ادغام به تیم های خدماتی اجازه می دهد تا حساب تجاری واتس اپ خود را به صندوق ورودی مش، متصل کنند. به این ترتیب، ،ب و کارها می توانند از طریق کانال بدون ،وج از مرکز با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
در کنار واتس اپ، شرکت ها می توانند از مرکز خدمات برای تعاملات صوتی، چت زنده و پیامک استفاده کنند و زمینه را برای یک مرکز تماس مدرن و همه کانالی فراهم کنند.
یک مثال عالی، ویژگی پرداخت جدید آن در مرکز فروش است. اینها به ،ب و کارها امکان می دهد تا پرداخت ها را برنامه ریزی کنند و آن ها را مستقیماً با CRM مرتبط کنند.
با استفاده از این، مراکز تماس میتوانند کمپینهای هوشمند، فعال و شخصیسازی شده را آغاز کنند و در عین حال کارکنان پشتیب، را با بینشهای واضح سفر مشتری مجهز کنند.
افزوده های جدید به مرکز بازاریابی
در واقع، بسیاری از ویژگیهای پلتفرم جدید به سمت اتصالات عمیقتر میروند.
علاوه بر این، HubS، راهحلهای نقل قول به نقد خود را برای سادهسازی فرآیندهای نقلقول، صورتحساب و قرارداد ارتقا داده است.
HubS، همچنین ویژگی های مدیریت کمپین هاب را بهبود بخشیده است تا دیدی تلفیقی از تمام فعالیت های بازاریابی گذشته و حال ایجاد کند.
شاید هیجان انگیزترین راه حل جدید تجزیه و تحلیل سفر مشتری آن باشد که تجسم داده های دقیق را ارائه می دهد و به تیم ها امکان می دهد آنچه را که در نقاط تماس حیاتی سفر مشتری اتفاق می افتد تشریح کنند.
با پایان یافتن HubS، INBOUND در این هفته، احتمالاً اعلامیههای بیشتری منتشر خواهد شد.
با تقویت بیشتر این موضوع، HubS، اکنون قابلیتهای کامل Helpdesk را برای مدیریت بهتر پرونده اضافه کرده است که امکان تشکیل دادههای CX غنیتر را فراهم میکند.
در همین حال، میز خدمات کاملاً متصل است و صندوقهای ورودی مش، را با مراکز فروش و بازاریابی ارائه میکند و امکان مشاهده دقیق سفر مشتری را فراهم میکند.
یامینی رنگان، مدیر اجرایی HubS،، بر این موضوع هنگام رونمایی از آ،ین موج انتشار HubS، تاکید کرد. او اظهار داشت:
شاید یکی از هیجان انگیزترین موارد اضافه شده به Service Hub واتس اپ باشد که اکنون در نسخه آزمایشی عمومی قرار دارد.
عامل اصلی این قطع ارتباط، گسترش نرمافزار و فناوری جدید است که اتصال شرکتها با دادهها و سیستمهای خود و همچنین با یکدیگر را دشوار میکند. آ،ین نسخه های HubS، پاسخی به این بحران قطع ارتباط است.
این نوآوری که به زودی در نسخه بتای عمومی در دسترس خواهد بود، با هدف مشخص ، لحظات بهینه در سفر برای تبدیل و در عین حال کشف روندهای نوظهور در رفتار مشتری است.