HubSpot ارتباط با مشتری را با در دسترس بودن WhatsApp بهبود می بخشد


HubS، فاش کرده است که ادغام بومی آن برای WhatsApp اکنون برای همه در دسترس است مرکز بازاریابی و مشتریان مرکز خدمات در سطح حرفه ای و بالاتر.

این ادغام به تیم ها اجازه می دهد تا یک حساب تجاری واتس اپ موجود را به ،وان یک کانال پیام رس، به صندوق ورودی مش، وصل کنند تا با مشتریان احتمالی و مشتریان ارتباط برقرار کنند.

این طراحی شده است تا به کاربران امکان استفاده از ابزار ارتباطی را در حین استفاده از داده ها از داخل CRM HubS، بدهد.

Steph Cuthbertson، مدیر ارشد محصول HubS،، اظهار داشت: “بازاریابی دیجیتال در حال تغییر است. برای دستیابی به مشتریان خود، باید به روش‌های جدیدی ارتباط برقرار کنید، مخصوصاً با مشتریان خارج از ایالات متحده.»

به همین دلیل است که ما هیجان زده ایم که WhatsApp را یکپارچه کنیم و مجموعه ای از ویژگی های یکپارچه را راه اندازی کنیم، شامل تمام صندوق ورودی یکپارچه، اتوماسیون و شخصی سازی که مشتریان ما با محصولات بازاریابی و خدمات ما دوست دارند.

با پلتفرم عمیق HubS،، همه اتصالات شما به طور خودکار قابل اندازه گیری هستند، بنابراین می تو،د اثربخشی را دنبال کنید و به راحتی تنظیم کنید تا بازده بازگشت سرمایه خود را به حدا،ر برس،د.

“ما امروز از ارائه این موضوع به مشتریان جه، خود در همه جا هیجان زده هستیم.”

HubS، ابتدا ادغام WhatsApp خود را در INBOUND 2022 اعلام کرد. به گفته این شرکت، این آ،ین پیشرفت در تعهد خود به ایجاد پلتفرمی است که به ،ب و کارها کمک می کند تجارب یکپارچه مشتری را افزایش دهند.

HubS، ادعا می‌کند که مشتریان از نظر دیجیتالی تخلیه شده‌اند و کانال‌های ارتباطی بیش از حد اشباع شده‌اند.

در نتیجه، این شرکت یکپارچه سازی را طراحی کرده است تا به مشتریان اجازه دهد تا از ابزارهای موجود خود برای برقراری ارتباط با مشتریان در هر زمان و هر کجا که می خواهند استفاده کنند.

با ادغام WhatsApp، HubS، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است:

  • با ردیابی همه مکالمات در یک مکان واحد سریعتر با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
  • با مشتریان با استفاده از روش ترجیحی آنها، همه از داخل HubS،، ارتباط برقرار کنید.
  • با استفاده از صندوق ورودی مش، HubS،، یک سرویس یکپارچه ارائه دهید تا به تیم ها دید جامعی از تاریخچه مکالمه هر مشتری ارائه دهید.
  • با خودکارسازی و شخصی سازی پیام ها، مکالمات دو طرفه را تشویق کنید.

کایل جنک، پیام‌رسان تجاری، مدیر مشارکت در متا، گفت: «پیام‌رس، نحوه برقراری ارتباط افراد و ،ب‌وکارها و انجام کار است.

«،ب و کارها در هر اندازه ای این تغییر را پذیرفته اند و فرصت های جدیدی برای تعامل بهتر با مشتریان، ارائه پشتیب، و افزایش فروش پیدا می کنند.

ما از همکاری با HubS، برای در دسترس قرار دادن واتس‌اپ برای ،ب‌وکارهای بیشتر برای مدیریت بهتر سفر مشتری انتها به انتها در پلتفرم پیام‌رس، ما هیجان‌زده هستیم.»

به گفته HubS،، این شرکت پس از پذیرش واتس اپ رشد سریعی داشته است، به طوری که تقریبا نیمی از درآمد این شرکت از خارج از ایالات متحده سرچشمه می گیرد.

در ماه اوت، Infobip ادغام HubS، خود را منتشر کرد که ارائه می کند قابلیت پیام رس، واتس اپ و اس ام اس برای کاربران HubS،

این ویژگی به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد پیام‌ها و به‌روزرس،‌های خودکار را برای مشتریان ارسال کنند، پیوندهای پرداخت را به اشتراک بگذارند، و پیام‌های پشتیب، خودکار تولید کنند.

همچنین کاربران را قادر می سازد تا کدهای تایید و احراز هویت را در هنگام ورود از طریق واتس اپ یا پیامک برای مشتریان ارسال کنند.

با این ادغام، Infobip به ارائه دهندگان CX در تغییر به سمت پیام رس، و دوری از تماس می پیوندد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/hubs،-improves-customer-communication-with-whatsapp-availability/