علاوه بر این، می تواند به سازماندهی، توسعه و آزمایش سفرهای خاص بخش، با یا بدون حضور یک عامل انس، کمک کند.
رویداد Dreamforce 2024 هفته گذشته نسل بعدی CX Cloud را از Genesys و Salesforce معرفی کرد.
Genesys با همکاری با Salesforce و دیگر پلتفرم های سازم،، به طور منحصربه فردی به سازمان ها کمک می کند تا داده های مشتری را در سیستم ها بهتر همگام سازی کنند و به نسل بعدی هماهنگ سازی تجربه کمک کند.
نسخه بعدی CX Cloud از Genesys و Salesforce این را بیشتر می کند.
«مشتریان مش، می توانند از این همکاری گسترده و اولین صنعت استفاده کنند که فراتر از یک ادغام ساده تلفنی است تا تجربه مشتری و کارمند خود را بالاتر و فراتر بگذارد.
در واقع، این تنها Salesforce نیست که Genesys با آن کار می کند تا نرم افزار CCaaS خود را با راه حل های برجسته CRM متحد کند. به ،وان مثال، اوایل سال جاری نیز همکاری مشابهی با ServiceNow اعلام کرد.
در کنار مشارکت گسترده، Genesys همچنین فاش کرد که بیش از 75 مشتری در حال حاضر از CX Cloud از Genesys و Salesforce استفاده می کنند.
در واقع، اکنون در 20 منطقه Genesys Cloud - مجهز به AWS - و زبان هایی از جمله چینی، فرانسوی، آلم،، ژاپنی و اسپ،ایی در دسترس است.
با این حال، هر چیزی که Genesys می تواند در این ابرها ارائه دهد، هدف آن واضح تر می شود: فروشنده CCaaS باشد که به ادغام داده ها - بدون توجه به نقطه تماس مشتری - و استفاده از آن برای هماهنگ ، هر تماس کمک می کند.
بیش از 75 ،ب و کار اکنون از CX Cloud از Genesys و Salesforce استفاده می کنند
با اظهار نظر در مورد این خبر، الیور ژوو، مدیر ارشد محصول Genesysوی گفت: «کانال ها، داده ها و بخش های Siloed کیفیت خدمات مشتری را برای چندین دهه کاهش داده اند، و Genesys و Salesforce با هم در تلاش برای تغییر آن هستند.
به هر حال، اکنون راه حل های Genesys برای آنها در دسترس است، مشتریان Sales Cloud ممکن است از قابلیت های جدیدی مانند کمپین های صوتی ،وجی، دسترسی فعال و اولویت بندی خودکار سرنخ استفاده کنند.
او گفت: "به ،وان بخشی از یک استراتژی مترقی، ما راه حل هایی را پذیرفته ایم که به ما امکان می دهد از اعضای خود به صورت دیجیتالی حمایت کنیم و این تجربه را از طریق پشتیب، امضای خود از تیم AAA واشنگتن تقویت کنیم."
در حالی که سایر مشتریان در CX Today ظاهر شدند و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند (Benify و Valley Strong Credit Union)، جیم رایان، مدیر ارشد فناوری AAA واشنگتن، هفته گذشته تایید خود را از پتانسیل این پلتفرم ابراز کرد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد CX Cloud از Genesys و Salesforce، مقاله ما را بررسی کنید: CX Cloud از Genesys و Salesforce یک Gamechanger است. در اینجا چرا
با این حال، چندین مزیت دیگر نیز وجود دارد، از ساده سازی تجربیات کاربر تا سازماندهی سفرهایی که هم از هوش مصنوعی Genesys و هم از ارائه دهنده CRM استفاده می کنند.
به این ترتیب، Genesys ممکن است به ،ب وکارهای بیشتری در بخش های بهداشت و درمان و مالی دست یابد. علاوه بر این، می تواند به نوع کاربری دیگری پاسخ دهد: تیم های فروش.
این مشتریان از شرکت های بزرگ تا برندهای متوسط \u200b\u200bرا شامل می شوند. برخی از موارد قبلی عبارتند از AAA Wa،ngton، Colruyt Group، و یک ارائه دهنده فناوری جه، محل کار Fortune 500.
ما CX Cloud را از Genesys و Salesforce به ،وان یک راه حل استراتژیک می بینیم که به ما در تحقق این چشم انداز کمک می کند.