Genesys و Salesforce در دسترس بودن پیشنهاد یکپارچه CCaaS-CRM خود را گسترش می دهند
انتشار: شهریور 26، 1403
بروزرسانی: 21 تیر 1404

Genesys و Salesforce در دسترس بودن پیشنهاد یکپارچه CCaaS-CRM خود را گسترش می دهند

تا آن زمان، این پیشنهاد، راه حل های مرکز تماس اصلی، صدا، هماهنگی سفر و مدیریت تعامل نیروی کار (WEM) Genesys را فقط به محیط سرویس ابری کشاند.

سپس، افزودن راه حل های Genesys در Salesforce Health and Financial Services Cloud را در نظر بگیرید، که محیط های CRM از پیش بسته بندی شده برای سازمان ها در این بخش ها هستند.

به ،وان مثال، به تیم های CX اجازه می دهد تا سفرهایی را بسازند که فروش و خدمات متقابل دارند. با هوش مصنوعی ،شتین - و شاید پلتفرم جدید Agentforce - ،ب و کارها ممکن است اینها را نیز خودکار کنند.

مزیت اصلی این مشارکت ها، ی،ان ، داده های CCaaS و CRM، متمرکز ، آن بر روی یک پلت فرم واحد، و تقویت آن در موارد استفاده جدید CX AI است.

با عملکرد Genesys در این محیط ها، می تواند به قیف ، سوابق، ادعاها و اطلاعات خط مشی مشتری در یک نمای واحد در دسکتاپ عامل کمک کند.

علاوه بر این، می تواند به سازماندهی، توسعه و آزمایش سفرهای خاص بخش، با یا بدون حضور یک عامل انس، کمک کند.

رویداد Dreamforce 2024 هفته گذشته نسل بعدی CX Cloud را از Genesys و Salesforce معرفی کرد.

Genesys با همکاری با Salesforce و دیگر پلتفرم های سازم،، به طور منحصربه فردی به سازمان ها کمک می کند تا داده های مشتری را در سیستم ها بهتر همگام سازی کنند و به نسل بعدی هماهنگ سازی تجربه کمک کند.

نسخه بعدی CX Cloud از Genesys و Salesforce این را بیشتر می کند.

«مشتریان مش، می توانند از این همکاری گسترده و اولین صنعت استفاده کنند که فراتر از یک ادغام ساده تلفنی است تا تجربه مشتری و کارمند خود را بالاتر و فراتر بگذارد.

در واقع، این تنها Salesforce نیست که Genesys با آن کار می کند تا نرم افزار CCaaS خود را با راه حل های برجسته CRM متحد کند. به ،وان مثال، اوایل سال جاری نیز همکاری مشابهی با ServiceNow اعلام کرد.

در کنار مشارکت گسترده، Genesys همچنین فاش کرد که بیش از 75 مشتری در حال حاضر از CX Cloud از Genesys و Salesforce استفاده می کنند.

در واقع، اکنون در 20 منطقه Genesys Cloud - مجهز به AWS - و زبان هایی از جمله چینی، فرانسوی، آلم،، ژاپنی و اسپ،ایی در دسترس است.

با این حال، هر چیزی که Genesys می تواند در این ابرها ارائه دهد، هدف آن واضح تر می شود: فروشنده CCaaS باشد که به ادغام داده ها - بدون توجه به نقطه تماس مشتری - و استفاده از آن برای هماهنگ ، هر تماس کمک می کند.

بیش از 75 ،ب و کار اکنون از CX Cloud از Genesys و Salesforce استفاده می کنند

با اظهار نظر در مورد این خبر، الیور ژوو، مدیر ارشد محصول Genesysوی گفت: «کانال ها، داده ها و بخش های Siloed کیفیت خدمات مشتری را برای چندین دهه کاهش داده اند، و Genesys و Salesforce با هم در تلاش برای تغییر آن هستند.

به هر حال، اکنون راه حل های Genesys برای آنها در دسترس است، مشتریان Sales Cloud ممکن است از قابلیت های جدیدی مانند کمپین های صوتی ،وجی، دسترسی فعال و اولویت بندی خودکار سرنخ استفاده کنند.

او گفت: "به ،وان بخشی از یک استراتژی مترقی، ما راه حل هایی را پذیرفته ایم که به ما امکان می دهد از اعضای خود به صورت دیجیتالی حمایت کنیم و این تجربه را از طریق پشتیب، امضای خود از تیم AAA واشنگتن تقویت کنیم."

در حالی که سایر مشتریان در CX Today ظاهر شدند و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند (Benify و Valley Strong Credit Union)، جیم رایان، مدیر ارشد فناوری AAA واشنگتن، هفته گذشته تایید خود را از پتانسیل این پلتفرم ابراز کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد CX Cloud از Genesys و Salesforce، مقاله ما را بررسی کنید: CX Cloud از Genesys و Salesforce یک Gamechanger است. در اینجا چرا

با این حال، چندین مزیت دیگر نیز وجود دارد، از ساده سازی تجربیات کاربر تا سازماندهی سفرهایی که هم از هوش مصنوعی Genesys و هم از ارائه دهنده CRM استفاده می کنند.

به این ترتیب، Genesys ممکن است به ،ب وکارهای بیشتری در بخش های بهداشت و درمان و مالی دست یابد. علاوه بر این، می تواند به نوع کاربری دیگری پاسخ دهد: تیم های فروش.

این مشتریان از شرکت های بزرگ تا برندهای متوسط \u200b\u200bرا شامل می شوند. برخی از موارد قبلی عبارتند از AAA Wa،ngton، Colruyt Group، و یک ارائه دهنده فناوری جه، محل کار Fortune 500.

ما CX Cloud را از Genesys و Salesforce به ،وان یک راه حل استراتژیک می بینیم که به ما در تحقق این چشم انداز کمک می کند.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/genesys-and-salesforce-expand-the-availability-of-their-unified-ccaas-crm-offering/

با این حال، با این اعلام جدید، CX Cloud توسعه یافته Genesys و Salesforce راه حل های Genesys را در Salesforce Sales، Health و Financial Services Cloud نیز در دسترس قرار می دهد.

با گسترش، فروشندگان بدون شک امیدوارند که با این پیشنهاد به مشتریان بیشتری دست یابند، و پشتیب، گسترده ابری و زب، آن نیز به این ماموریت کمک خواهد کرد.