طبق گفته Genesys، بیش از 4000 مشتری در حال حاضر تجربیات مشتری را از طریق پلتفرم Genesys Cloud CX شخصیسازی میکنند. یک راه حل بومی ابری که بر روی AWS ساخته شده است.
Genesys یک قرارداد همکاری استراتژیک (SCA) با خدمات وب آمازون (AMS) امضا کرده است تا به سازمانها کمک کند تا هماهنگی عمیقتری از فناوریها و راهحلهای هوشمند و خودکار ایجاد کنند.
روبا بورنو، معاون رئیس جمهور، کانال ها و اتحادهای جه، در AWS، اضافه کرد: «Genesys برای سالها هم مشتری و هم شریک AWS بوده و از تحول دیجیتال AWS استفاده میکند و استراتژیهای تجربه مشتری ابری را برای توسعه راهحلهای نوآورانه برای مشتریان خود پیادهسازی میکند.
به ،وان یکی از شرکای اساسی ما، همکاری ما با AWS در استراتژی ما برای توانمندسازی مشتریان با قابلیتها و نوآوریهایی که برای پیشرفت به آن نیاز دارند، مرکزی است.
در نتیجه SCA، Genesys و AWS قصد دارند توسعه مش، و روابط خود را به بازار گسترش دهند تا سازمانها را برای تسریع تحول دیجیتال و استراتژیهای تجربه مشتری ابری خود تقویت کنند.
در Genesys، هدف ما این است که سازمانها را قادر کنیم تا تجربیات متمایز مشتریان و کارکنان را تنظیم کنند. امروزه، این تنها از طریق هماهنگی یکپارچه فناوریها، نقاط تماس و کانالها امکانپذیر است.
به ،وان بخشی از SCA، این دو شرکت همچنین در حال کار برای بازاریابی و فروش Genesys Cloud CX با راه حلهای AWS Contact Center Intelligence برای سادهسازی دسترسی مشتریان هستند.
Genesys همچنین بیان می کند که بیش از 800000 کاربر از قدرت ،یبی دو شرکت فناوری جه، در 13 منطقه AWS استفاده می کنند.
“SCA یک پیروزی مهم برای مشتریان ما است زیرا آنها به سفر مهاجرت ابری خود ادامه می دهند.”
اولیویه ژووه، مدیر ارشد محصول، Genesys، نظر داد:
این قرارداد همکاری استراتژیک (SCA) رابطه ما با Genesys را با سرمایه گذاری به سطح بعدی ارتقا می دهد تا به سازمان ها کمک کند به راه حل Genesys Cloud CX مهاجرت کنند و بازار AWS را به ،وان یک کانال استراتژیک برای مشتریان مش، تبلیغ کنند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/genesys-and-aws-commit-to-reimagine-customer-experiences/
این دو سازمان هستند تعهد خود را دوچندان می کنند برای کمک به مشتریان مش، در تجسم مجدد تجربیاتی که ارائه می دهند.