Genesys، Talkdesk، و Webex در میان "شرکای راه اندازی" برای بنیادهای Salesforce
انتشار: مهر 09، 1403
بروزرسانی: 21 تیر 1404

Genesys، Talkdesk، و Webex در میان "شرکای راه اندازی" برای بنیادهای Salesforce

مزایای شریک راه اندازی برای Salesforce Foundations نیز در وبلاگ شرکت توسط Webex ذکر شده است:

Foundations دارای یک رابط کاربری به روز شده، با نوار ناوبری جدید در سمت چپ و کارت های صفحه اصلی قابل تنظیم است، که Salesforce استدلال می کند که به افزایش کارایی کمک می کند.

این سیستم به آن ها اجازه می دهد تا مشتریان خود را به کمپین های بازاریابی اضافه کنند و در صورت من،، آنها را با استفاده از دسترسی به قیمت های فروش و لینک های پرداخت امن، بدون ، پلت فرم خدمات خود، به فروش برسانند.

پیوندهای پرداخت امن را می توان مستقیماً از نقل قول ها یا سوابق فرصت ایجاد کرد و به راحتی در فاکتورها یا ایمیل ها جاسازی شد و نیاز به سیستم پرداخت خارجی را از بین می برد.

بازاریاب ها و تیم های فروش می توانند به بینش هایی دسترسی داشته باشند که قبلاً به صورت سیلو شده بودند، و امکان ایجاد کمپین های هدفمند و ت،یم بندی بر اساس داده های مورد خدمات یا مراحل فروش را فراهم می آورند و سفر کلی مشتری را بهبود می بخشند.

افزایش بهره وری

شخصی سازی برتر

این پلتفرم همچنین دارای بازاری است که در آن متخصصان می توانند دارایی های تحلیلی را در سازمان خود به اشتراک بگذارند.

فرآیندهای فروش با توانایی تبدیل سریع معاملات بسته به پرداخت ساده تر می شوند.

راه اندازی بخشی از تلاش مداوم Salesforce برای ادغام راه حل های مختلف در پلت فرم CRM خود برای بهبود عملکرد مشتری است.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/genesys-talkdesk-and-webex-a،-the-launch-partners-for-salesforce-foundations/

این برنامه همچنین شامل دسترسی به آزمایش های گسترده رایگان از بیش از 25 شریک راه اندازی از طریق AppExchange Salesforce است.

Salesforce تعداد زیادی از مهاجمان سنگین CCaaS را به ،وان شریک در برنامه جدید Foundations این شرکت معرفی کرده است.

این قابلیت های جدید در فروش، خدمات، بازاریابی، تجارت و داده ابری با ویژگی هایی مانند مدیریت فرصت، مدیریت پرونده و پیوندهای پرداخت امن که توسط Salesforce مشخص شده اند، در دسترس هستند.

این دو شرکت قبلاً برای راه اندازی Salesforce Unified Knowledge همکاری کرده بودند که داده های شخص ثالث را در Salesforce ادغام می کند و عملکرد هوش مصنوعی را در سراسر پلتفرم افزایش می دهد.

شرکای راه اندازی شامل Webex توسط Cisco در رده چت و کنفرانس ویدیویی است که Genesys، Talkdesk، RingCentral و Aircall همگی به ،وان همکاران تلفنی فهرست شده اند.

در حالی که برخی از خدمات Tableau Einstein از طریق Tableau+ در دسترس هستند، محصول کامل و نسخه یکپارچه Salesforce هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.

ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم Webex به ،وان شریک راه اندازی برای Salesforce Foundations انتخاب شده است.

داده های یکپارچه در سراسر برنامه ها، که توسط Data Cloud پشتیب، می شوند، تجربیات شخصی سازی شده تری را برای مشتری فراهم می کنند.

هفته گذشته، Salesforce اعلام کرد Zoomin، ارائه دهنده راه حل های ی،ان سازی دانش و مدیریت داده ها را در معامله ای به ارزش 430 میلیون دلار ،یداری کرده است.

رابط کشیدن و رها ، و API های آن همکاری یکپارچه را در بین تیم ها ترویج می کنند و آنها را قادر می سازد با منابع داده، مدل ها و داشبوردها کار کنند.

این ارتقاء رایگان که ابتدا در ابتدای ماه اعلام شد، ویژگی های اضافی بین بخشی را برای مشتریان Sales Cloud و Service Cloud فراهم می کند، که این شرکت ادعا می کند که آنها را قادر می سازد «از سرمایه گذاری Salesforce موجود خود بهره بیشتری ببرند».

افزایش وفاداری مشتریان

با سخنر، در مراسم راه اندازی بنیادها، دیوید اشمایررئیس و مدیر ارشد محصول در Salesforce - برخی از جنبه های کلیدی ارتقا را مورد بحث قرار داد:

این ادغام های از پیش ساخته شده از طیف گسترده ای از عملکردها، از جمله تولید اسناد، مدیریت قرارداد، و ابزارهای فروش پشتیب، می کنند که به ادعای شرکت به افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها کمک می کند.

علاوه بر بهبود بخش فروش، این شرکت همچنین بر این باور است که تیم های خدمات با بهبود وفاداری مشتری از طریق افزایش سفرهای سواری سود خواهند برد.

اما Salesforce Foundations دقیقا چیست؟

در جایی دیگر، اوایل این ماه، Salesforce از Tableau Einstein، یک پلتفرم جدید تجزیه و تحلیل بصری مبتنی بر هوش مصنوعی که برای بهبود گردش کار مبتنی بر داده طراحی شده است، رونمایی کرد.

این ابزارها به کاربران کمک می کنند تا سریع تر به برنامه های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و اولویت های اصلی خود مانند موارد باز و فرصت ها را برای یک روز کاری پربارتر سازماندهی کنند.

این شامل پیشرفت Agentforce، پلتفرم عامل خودکار هوش مصنوعی است که در Dreamforce 2024 معرفی شد، که امکان تعاملات هوش مصنوعی شخصی تر و مبتنی بر داده ها را فراهم می کند که متن، با نیازهای مشتری باشد.

Tableau Einstein با سایر ابزارهای Salesforce مانند Agentforce و زیرساخت حفظ حریم خصوصی آن ارتباط برقرار می کند و به کارشناسان داده اجازه می دهد تا مدل های م،ایی بلادرنگ ایجاد کنند.

با این ،ید، Salesforce قصد دارد Data Cloud خود را تقویت کند و یکپارچه سازی دانش را برای پشتیب، از استقرار هوش مصنوعی فراتر از هوش مصنوعی اینشتین خود گسترش دهد.

با Salesforce Foundations، ،ب وکارها در هر اندازه و صنایع اکنون می توانند فروش، خدمات، بازاریابی و تجارت را با داده های مشتری یکپارچه در یک پلتفرم به طور خودکار انجام دهند، و به آن ها این امکان را می دهد تا کل دفتر اصلی خود را یکپارچه کنند و تجربیات مشتری شخصی سازی شده در زمان واقعی را برای افزایش درآمد ارائه دهند. به مسائل مربوط به خدمات پاسخ دهید، کمپین های بازاریابی ایجاد کنید، پرداخت ها را تنظیم کنید و موارد دیگر.

مزایای بنیادها

با این ادغام، آنها می توانند موارد خدمات را نظارت کنند تا فرصت ها را در مسیر خود نگه دارند و مشتریان را برای پرورش کمپین های ایجاد شده توسط تیم بازاریابی بدون نیاز به پلت فرم های جداگانه اضافه کنند.

Salesforce ادعا می کند که تیم های فروش می توانند با دسترسی به خدمات و ابزارهای بازاریابی در یک مکان، از Foundations برای ،ب درآمد بیشتر استفاده کنند.

Salesforce در ارائه جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه برنامه Foundations واقعاً به شرکت ها و کاربران کمک می کند تا تجربه مؤثرتری ارائه دهند، چهار مزیت زیر را بیان کرد:

فرصت های درآمدی بیشتر

این ادغام آگاهی از راه حل های سیسکو را در میان کاربران Salesforce افزایش می دهد و باز ، پتانسیل کامل هر دو پلتفرم را آسان تر از همیشه می کند.

اخبار بیشتر از Salesforce