Gartner Magic Quadrant برای پلتفرم های اتوماسیون نیروی فروش 2022

Creatio دارای یک راه حل بدون کد و ا،یستم انعطاف پذیر است که از بسیاری از فرآیندهای فروش و موارد استفاده در یک جغرافیای متنوع پشتیب، می کند. Creatio اخیراً تجربه UI/UX پلتفرم SFA خود را با طراح رابط کاربری Freedom ارتقا داده است، که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد لیست مخاطبین و فرصت‌ها، تولید سرنخ و موارد دیگر را سفارشی کنند. این فروشنده در تعهد خود به نوآوری متمایز است و چندین ویژگی آینده را برای پیشرفت در فضای SFA برنامه ریزی کرده است.

SugarCRM

Zendesk با راه حل “Zendesk Sell” خود وارد ربع جادویی می شود. اگرچه این شرکت در مناطق مختلف جغرافیایی حضور بالایی دارد، اما در درجه اول بر گروه های فروش SMB در آمریکای شمالی تمرکز دارد. سال گذشته، Zendesk قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی «پیشنهاد افراد» را برای ارائه راهنمایی‌های تماس به فروشندگان معرفی کرد. راه حل Zendesk Custom Objects همچنین به شخصی سازی مدل داده Zendesk Sell و توالی های اتوماسیون برای اجرای ردیابی کمپین کمک می کند. این فروشنده همچنین قصد دارد در آینده ادغام های Microsoft Teams و Slack را راه اندازی کند.

وتیگر

به گفته این تحلیلگر، فروشندگان پیشرو شروع به افزودن قابلیت های جدید، مانند همکاری، قابلیت های ربات، سیستم های پیشنهاد و قیمت گذاری، و غیره کرده اند.

“مصاحبه” در Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation از ا،ر فروشندگان دیگر در مدل های نوآوری و تحویل پیشی گرفته است. این شرکت‌ها اغلب بر ایجاد چشم‌اندازی استثنایی و پیش‌بینی فروش در حال ظهور و نیازهای کانال تمرکز می‌کنند. آنها همچنین دارای قابلیت قوی برای کمک به انتقال بازار به مناطق جدید هستند. در واقع، تحلیلگر می گوید که آنها می توانند جهت فضای SFA را تحت تأثیر قرار دهند، اما ممکن است در اجرا محدود شوند.

بازیکنان ویژه امسال برای ربع جادویی پلت فرم اتوماسیون نیروی فروش 2022 عبارتند از:

  • HubS،
  • NeoCRM
  • محصولات تازه
  • Zendesk
  • ویتگر

HubS،

NeoCRM از درک قوی بازار هدف خود که عمدتاً در چین مستقر است، با تعداد انگشت شماری از پیاده سازی ها در سایر کشورها سود می برد. این فروشنده از شرکت‌هایی در هر اندازه پشتیب، می‌کند، اما در درجه اول آن‌هایی را هدف قرار می‌دهد که کمتر از 1000 کارمند دارند. در طول سال گذشته، این سازمان قابلیت‌های متمرکز بر یادگیری ماشینی خود را افزایش داده است تا به شرکت‌ها در یافتن بهترین مشتری بعدی خود کمک کند. راه حل به روز شده همچنین دارای یک کتابخانه اجزای پیشرفته، یک پورتال سفارش سلف سرویس برای شرکای کانال، و ابزارهای تجسم و تحلیل جذاب است.

محصولات تازه

چالش های 2022 برای ربع جادویی اتوماسیون نیروی فروش عبارتند از:

خلاق

Sugar Sell بازار می، را هدف قرار می دهد، اگرچه این شرکت شروع به جذب بیشتر برندهای متوسط ​​​​بالا کرده است. در سال گذشته، SugarCRM رابط کاربری خود را با مشاهده رکوردهای جدید، کنسول‌های اداری و داشبورد بهبود بخشید. بعلاوه، Sugar Sell گسترش یافت و ابزار همه‌کانالی جدیدی به نام SugarLive را در بر گرفت که از Amazon Connect برای فعال ، چت و تماس با ثبت خودکار استفاده می‌کند. SugarCRM همچنین SugarPredict را برای ارائه تجزیه و تحلیل احساسات در رونوشت تماس ها افزایش داد.

پگا

پگا در سال گذشته سرمایه‌گذاری زیادی برای ارتقای قابلیت‌های پلتفرم اتوماسیون نیروی فروش خود انجام داده است. این محصول شرکت های جه، متوسط ​​تا بزرگ را با عملکردهای تخصصی برای بخش های عمودی خاص هدف قرار می دهد. اخیراً این برند یک محصول هوش مکالمه به نام Voice AI را در کنار ابزار هوش ارتباطی به پلتفرم خود اضافه کرده است. ا،یستم همه کاره، بینش هایی را در مورد آهنگ های فروش و گردش کار ارائه می دهد تا به فروشندگان کمک کند تا به مشتریان بالقوه و مشتریان دست یابند. علاوه بر این، این سرویس با ابزارهای مختلف از جمله Webex و Teams همگام می شود.

رؤیاپردازان

رهبران سال 2022 عبارتند از:

  • نیروی فروش
  • مایکروسافت
  • اوراکل

نیروی فروش

مجموعه Microsoft Dynamics 365 Sales همه جانبه و مرتبط با سازمان ها و صنایع در هر اندازه است. گارتنر همچنین پیشرفت‌های اخیر نرم‌افزار، مانند ادغام‌های همکاری پیشرفته Dynamics 365 و Teams، شتاب‌دهنده فروش داخلی، و سیستم تعامل فروش را برجسته می‌کند. علاوه بر این، این تحلیلگر مایکروسافت را به دلیل استراتژی قدرتمند بازار، ابزارهای مدیریت فعالیت و اجرای بازاریابی خارق‌العاده‌اش قهرمان می‌کند.

اوراکل

در واقع، شرکت‌های بیشتری احتمالاً به اجرای ابزارهای نوآورانه برای کمک به شرکت‌ها در درک بهتر و صحبت با مخاطبان هدف خود ادامه خواهند داد.

شرکت تحقیقاتی و تحلیلی پیشرو، گارتنر، ربع جادویی خود را برای پلتفرم‌های اتوماسیون نیروی فروش در سال 2022 منتشر کرده است.

گارتنر تغییرات قابل توجهی را در تعریف، معیارهای امتیازدهی و قابلیت های حیاتی مورد نیاز برای پلت فرم اتوماسیون نیروی فروش (SFA) در سال 2022 ایجاد کرده است.

Freshworks که عمدتاً سازمان‌های کوچک‌تر در طیف وسیعی از صنایع عمودی مانند خدمات حرفه‌ای، فناوری و ،ده‌فروشی را هدف قرار می‌دهد، در سال گذشته موج‌هایی را ایجاد کرده است. این شرکت تمام قیمت‌های مجموعه محصولات خود را در سال 2021 کاهش داد و یک نسخه رایگان برای همیشه برای کمک به جذب طیف گسترده‌تری از مشتریان معرفی کرد. گارتنر همچنین دسترسی جغرافیایی فوق‌العاده و گزینه‌های بسته‌بندی عالی این برند را برجسته می‌کند. Freshworks ابزارهایی مانند شماره‌گیر، چت و هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده را حتی در بسته‌بندی اولیه خود ارائه می‌دهد.

Zendesk


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/gartner-magic-quadrant-for-sales-force-automation-platforms-2022/

مشتاق به دست آوردن دیدگاه گارتنر در مورد سایر فناوری های CX هستید؟ اگر چنین است، برخی از خلاصه های دیگر ما از ربع جادویی آن را بررسی کنید، که عبارتند از:

با این حال، انتخاب پلتفرم‌های من، برای اتوماسیون نیروی فروش می‌تواند پیچیده باشد، به‌ویژه با گزینه‌های زیادی در بازار. خوشبختانه، گزارش ربع سحرآمیز گارتنر، فهرست ، 14 شرکت و جدا ، سه رهبر بازار در گزارش امسال کمک کننده است.

تعریف پلت فرم اتوماسیون نیروی فروش

Zo، CRM که توسط گارتنر به ،وان یک “نوآور” در بازار SFA تعریف شده است، ابزارهای زیادی را به سازمان های فروش ارائه می دهد. اینها بر عمودهای خاص مانند فناوری، خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و خدمات حرفه ای تمرکز می کنند. در سال گذشته، Zo، قابلیت‌های جدید مختلفی را منتشر کرد، از جمله سازنده UI/UX جدید به نام Canvas، با تجزیه و تحلیل Zone پیشرفته برای اندازه‌گیری عملکرد فروش و یک پیشنهاد تلفنی یکپارچه. Zo، قصد دارد ابزارهای هماهنگ سازی سفر ،یدار و مشتری جدید را در کنار راه حل های تجزیه و تحلیل خلق و خوی پیاده سازی کند.

CRMNEXT

گارتنر با استفاده از این تعریف جدید و فهرست ا،امات ویژگی های متمرکز، هر فروشنده را در ربع جادویی به چهار بخش ت،یم کرده است: رهبران، چالش ها، چشم اندازان و بازیکنان طاقچه. در اینجا، ما هر یک از شرکت کنندگان در لیست 2022 را بررسی می کنیم.

Gartner Magic Quadrant برای پلتفرم های اتوماسیون نیروی فروش 2022

SAP با فناوری CRM داخلی و ویژگی‌های همکاری از طریق تیم‌های مایکروسافت، SAP Sales Cloud را به صنایع مختلف در سراسر جهان ارائه می‌کند. اخیراً، SAP محصول خود را با ادغام‌های گردش کار به تیم‌های مایکروسافت، برنامه‌ریزی بازدید پویا و راه‌حل‌های فروش هدایت‌شده جدید ارتقا داده است. این نرم افزار همچنین آمار تعامل پیشرفته و توصیه های فعالیت مبتنی بر یادگیری ماشینی را ارائه می دهد. گارتنر خاطرنشان می کند که این شرکت درک عالی بازار و عملیات های جغرافیایی متنوع دارد.

زوهو

CRMNEXT طیف وسیعی از فن‌آوری‌های SFA و CRM را به شرکت‌ها، عمدتاً در خدمات مالی، ارائه می‌کند. این موارد فراتر از معیارهای گنجاندن گارتنر برای Magic Quadrant، با ویژگی‌های اضافی مانند مدیریت عملکرد فروش، ادغام رسانه‌های اجتماعی، و ابزارهای مربیگری است. سال گذشته، CRMNEXT ابزار جدیدی برای مدیریت ارتباط هوشمند راه‌اندازی کرد تا به فروشندگان داده‌های بهتری برای اولویت‌بندی تعاملات مشتری و فرصت‌های کانال ارائه دهد. نقشه راه آن شامل توسعه معماری میکروسرویس محور برای گزینه های سفارشی سازی بیشتر است.

بازیکنان ذخیره

Vtiger “Vtiger One” را به SMB ها در چشم انداز B2B و B2C ارائه می دهد. گارتنر راه حل را سبک وزن و همه کاره با ویژگی های متعادل توصیف می کند. این فروشنده اخیراً یک پلتفرم با کد پایین در کنار یک طراح فرآیند بصری و یک اتاق معامله برای همکاری ،یدار و فروشنده معرفی کرده است. همچنین ادغام های پیشرفته ای برای ربات ها و بهره وری فروشنده وجود دارد. در آینده، این شرکت قابلیت‌های کم‌کد و راه‌حل‌های فروش هدایت‌شده خود را تقویت می‌کند و در عین حال بازی‌سازی را برای یادگیری و فعالیت‌های فروش معرفی می‌کند.

نگاهی به آینده SFA

Salesforce در پاسخگویی به بازار و مقیاس پذیری خود برتر است. در واقع، Salesforce Sales Cloud توسط گارتنر برای همه اندازه‌ها، بخش‌ها و جغرافیای شرکت، از APAC تا آمریکای شمالی، من، تعریف شده است. گارتنر همچنین توجه خود را به طیف وسیعی از ویژگی های خود جلب می کند که شامل بازرسی خط لوله، بهبود هوش مکالمه و هوش درآمدی می شود. به نظر می‌رسد که Salesforce در نوآوری، درک بازار و استراتژی فروش رهبری گروه را بر عهده دارد.

مایکروسافت

همانطور که چشم انداز فروش و سفر مشتری به طور فزاینده ای پیچیده می شود، ابزارهای اتوماسیون به یک گزینه محبوب برای ،ب و کارها تبدیل شده اند تا تیم های توزیع شده خود را تقویت و پشتیب، کنند. از طریق راه‌حل‌های اتوماسیون نیروی فروش، شرکت‌ها می‌توانند کارهای تکراری را که زمان کارگران حیاتی آنها را می‌گیرد، به حداقل برسانند و بهره‌وری را افزایش دهند.

قابلیت های اصلی تعریف شده توسط گارتنر برای پلتفرم های SFA عبارتند از:

  • مدیریت رهبری، حساب، فرصت و تماس
  • همکاری
  • مدیریت فعالیت های فروش
  • فروش مبتنی بر فرصت
  • قابلیت های موبایل، ربات و اینترنت اشیا (اینترنت اشیا).
  • خط لوله و مدیریت پیش بینی
  • تجزیه و تحلیل و تجسم
  • ابزارهای مدیریت روابط شریک
  • قابلیت ها و ،یب پلت فرم
  • ساخت پیشنهاد و نقل قول

Gartner Magic Quadrant برای پلتفرم های اتوماسیون نیروی فروش 2022

رهبران

از آنجایی که نرم افزار Sales Force Automation به طور فزاینده ای رایج و برای رشد ،ب و کار مدرن حیاتی می شود، انتظار نوآوری سریع در این فضا را داشته باشید.

شکی نیست که رهبران، رقبا، بازیگران خاص و آینده‌نگران در Magic Quadrant امسال همچنان به پیشگام راه‌حل‌های جدید برای آینده فروش ادامه می‌دهند.

در طی 12 ماه گذشته، HubS، ویژگی های جدید مختلفی را به راه حل اتوماسیون نیروی فروش خود معرفی کرده است. فناوری Sales Hub اکنون دارای ویژگی‌های هوش محاوره‌ای بومی، گزینه‌های سفارشی‌سازی رابط کاربری بهتر، سیستم پرداخت یکپارچه و گزینه‌های مدیریتی تقویت‌شده است. HubS، عمدتا به SMB ها در ایالات متحده و همچنین مکان های مختلف در سراسر جهان می فروشد. گارتنر از ابزارهای ردیابی محتوا، مجموعه CRM داخلی و مدل‌های درآمد فروش انعطاف‌پذیر خود ستایش می‌کند.

NeoCRM

گارتنر «چالنجرها» را در ربع جادویی به ،وان شرکت‌هایی بزرگ‌تر از ا،ر بازیکنان Niche توصیف می‌کند و قادر به نشان دادن حجم بالاتری از فرصت‌های تجاری جدید هستند. این شرکت ها قادر به رقابت در سراسر جهان هستند و نمرات رضایت CX بالاتر از میانگین را به دست می آورند. آنها همچنین دید فناوری خوبی دارند و می توانند نیازهای در حال تحول سازمان های فروش را درک کنند، اما ممکن است قوی ترین دید کامل را نداشته باشند.

امروز، گارتنر پلتفرم های SFA را به ،وان ابزارهایی تعریف می کند که به طور بومی پشتیب، می کنند:

  • انتشار بینش های عمل محور برای بهبود مدیریت تماس، فروش، مدیریت فرصت، مدیریت خط لوله، و اجرای فرآیند پیش بینی.
  • شروع، جذب و درگیر شدن تعاملات ،یدار و فروشنده با استفاده از دستگاه ها و کانال های چندتجربه ای.
  • اتوماسیون و ضبط تعاملات و فعالیت های فروش با مشتریان، فرآیندها و ا،امات اداری برای متخصصان فروش.
گارتنر همچنین اکنون پلتفرم‌های SFA را به‌،وان یک فناوری «بنیادی» مورد نیاز برای خودکارسازی فرآیندهای اصلی فروش و در عین حال افزایش توانایی‌های تیم‌های فروش برای تعامل با ،یداران از طریق طیف وسیعی از نقاط تماس، در نظر می‌گیرد.

گارتنر Niche Players را به ،وان شرکت هایی تعریف می کند که راه حل هایی را برای نیازهای سازمان های فروش خاص و موارد استفاده ارائه می دهند. این شرکت‌ها ممکن است نتوانند بزرگترین استقرار تجاری را مدیریت کنند، حتی اگر دارای قابلیت‌های پایه قوی باشند. آنها همچنین تمایل دارند بر روی عمودهای خاص تری تمرکز کنند در حالی که برای اجرای ا،امات بین بخشی تلاش می کنند.

اوراکل امسال با پلتفرم Sales Force Automation به نتایج فوق العاده ای دست یافته است. این راه حل بخشی از مجموعه تبلیغات و تجربه مشتری این شرکت است و بر شایستگی های اصلی SFA و مناطق مجاور تمرکز دارد. اوراکل همچنین دسترسی به مدیریت عملکرد فروش، راه حل های داده درآمد و ابزارهای برنامه ریزی را ارائه می دهد. ا،یستم فروش همچنین یک رابط کاربری ساده و شهودی ارائه می‌کند که گارتنر خاطرنشان می‌کند در بهبود بهره‌وری تیم «موثر» است.

چالشگران

ا،یستم به سرعت در حال تغییر حتی ممکن است گارتنر را تشویق کند تا تعریف خود از بازار پلتفرم SFA را در Magic Quadrants آینده تغییر دهد.

رهبران در ربع جادویی گارتنر برای پلتفرم‌های اتوماسیون نیروی فروش، از طریق نتایج تجاری چشمگیر، محصولات عالی و خدمات عمیق، «توانایی اجرا» کامل را نشان می‌دهند. این فروشندگان همچنین سابقه ای در ارائه استقرار سازم، در سراسر جهان در صنایع مختلف دارند. آنها همچنین دارای اجرای محصول بالاتر از میانگین، اجرای فروش و امتیازات CX هستند.

رویاپردازان امسال برای ربع جادویی 2022 عبارتند از:

شیره