Freshworks به دنبال تصمیم برای افزایش پیش بینی درآمد و سود سالانه، 13 درصد از کارکنان خود را رها می کند.
این ا،اج معادل 660 کارمند است و شرکت اعلام کرده است که همسویی مجدد نیروی کار جه، به ،ب و کار این امکان را می دهد که تأثیر قابل توجهی بر مشتریان خود داشته باشد.
این تصمیم پس از انتشار نتایج “قوی” سه ماهه سوم که باعث شد Freshworks به رشد درآمد سالانه 22 درصدی دست یابد.
به دنبال نتایج و ا،اج، فروشنده شاهد افزایش 15 درصدی قیمت سهام خود بود.
با این وجود، در نامه ای سر،ه به کارکنان که در وب سایت فروشنده ارسال شده است، دنیس وودساید، مدیرعامل Freshworks، تاکید کرد که این تصمیم “دشوار” بود.
علاوه بر این، عمداً در زم، ساخته شد که “،ب و کار سودآور است و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی ما ارزش فزاینده ای را برای مشتری فراهم می کنند.”
ما معتقدیم که این به ما کمک می کند تا رشد خود را تسریع کنیم و روش کارمان را ساده کنیم، به طوری که Freshworks را به روشی کارآمد و مقیاس پذیر اجرا کنیم.
وودساید که کمتر از پنج ماه پیش کنترل را به دست گرفت، توضیح داد که تصمیم برای کاهش با ارزیابی استراتژی شرکت برای اطمینان از اینکه “روی مهم ترین محرک های ،ب و کار ما متمرکز است” مرتبط است.
این بررسی به این شرکت منجر شد که سه ا،ام استراتژیک را تعریف کند: تجربه کارمند، هوش مصنوعی، و ،بوکارهای تجربه مشتری.
وودساید وظیفه داشت اطمینان حاصل کند که هر منطقه تا حد امکان ساده و کارآمد باشد.
برای آن دسته از کارمند، که شغل خود را از دست داده اند، مدیرعامل تایید کرد که اشکال مختلف حمایت در دسترس خواهد بود.
اینها شامل دستمزد ا،اج بر اساس مدت تصدی، پوشش مراقبت های بهداشتی تمدید شده، دسترسی به برنامه کمک به کارمندان، کمک انتقال شغلی، و در صورت نیاز، حمایت از مهاجرت است.
مشخصات این مزایا با توجه به قو،ن و آداب و رسوم محلی متفاوت خواهد بود.
تصمیم برای جدایی از اعضای تیم ما سنگین است. این همکاران و دوستان در ساختن شرکتی که امروز هستیم نقش مهمی داشته اند.»
در حالی که کلمات به تنهایی نمی توانند این اخبار را کاهش دهند، ما متعهد هستیم که با تمام کارمندان آسیب دیده در حین انتقال، با عزت، احترام و حمایت سنجیده رفتار کنیم.
با این وجود، یک شکاک ممکن است به این نتیجه برسد که فروشنده در تلاش برای دفن این خبر بوده و آن را تنها یک روز پس از تصمیم گیری ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام می کند.
یکی دیگر از فروشندگان CX که ممکن است بازی مشابهی داشته باشد، Avaya است که آن را نیز آغاز کرد دور دیگری از ا،اج این هفته.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/freshworks-reports-strong-growth-then-lays-off-13-of-its-employees/