ببینید چگونه اتصال بخشهای بیشتر در یک CRM مش، بر رشد تأثیر میگذارد.
ببینید چگونه اتصال بخشهای بیشتر در یک CRM مش، بر رشد تأثیر میگذارد.
و از آنجایی که این اطلاعات در فضای ابری زندگی میکنند، این دادههای بهروز میتوانند توسط تیمهای سراسر شرکت در زمان واقعی به اشتراک گذاشته و تجزیه و تحلیل شوند.
همانطور که روابط مشتری به صورت دیجیتالی فعال تر و توزیع می شود، تیم های بازرگ، B2B و B2C به طور فزاینده ای از CRM برای تجارب ،ید شخصی تر و مرتبط تر استفاده می کنند. فناوری اطلاعات همچنین به دادههای CRM برای توسعه برنامههای جدید و با ارزش افزوده متکی است.
به ،وان ارائه دهنده یک محصول یا خدمات، می خواهید شروع به ایجاد یک رابطه آگاهانه و بلندمدت با مصرف کنندگان یا مشاغلی کنید که می توانند از آنچه می فروشید سود ببرند. با رشد شرکت شما، این ارتباطات پیچیده تر می شوند. تجارت دیگر فقط یک معامله بین ،یدار و فروشنده نیست. چه در حال فروش تجارت به مصرف کننده (B2C)، تجارت به تجارت (B2B) یا مستقیم به مصرف کننده (D2C) باشید، باید تعداد بی شماری از ارتباطات را با ،یدار خود در چندین پلتفرم مدیریت کنید ( وب، خدمات اجتماعی، خدمات مشتری و غیره)، شرکا و تعامل با برند شما.
سیستمهای CRM به ،وان ابزاری برای فروش و بازاریابی شروع شدند، اما تیمهای خدمات مشتری مزایای بزرگی را از پلتفرم CRM نیز میبینند.
برای ،بوکارهای در حال رشد در هر اندازه، یک سیستم CRM میتواند دادههای شما را بهطور ایمن در فضای ابری قرار دهد و آنها را بهروز و در زمان واقعی برای هر تیم در هر دستگاهی در دسترس قرار دهد. این می تواند وقت شما را برای تمرکز بر توسعه محصولات و خوشحال ، مشتریان، به جای اجازه دادن به بینش ها و اطلاعات ارزشمند از بین ببرد.
با CRM در فضای ابری، هیچ سخت افزاری برای راه اندازی یا ارتقا وجود ندارد و هزینه های IT پایین نگه داشته می شود. شما نیازی به نصب نرم افزار بر روی هر کامپیوتر و دستگاه تلفن همراه سازمان در سراسر جهان ندارید. با انتقال داده ها، نرم افزارها و خدمات به یک محیط ابری آنلاین امن، ،ب و کارها می توانند بهره وری را افزایش دهند، هزینه ها و مقیاس را کاهش دهند. سیستمهای CRM مبتنی بر ابر به این م،ی است که هر کاربر با همان اطلاعات همگامسازی شده خودکار کار میکند – دیگر هیچ شکاف دادهای وجود ندارد و همه به سرعت عمل میکنند. تیمها میتوانند در هر کجا و همه جا کار کنند، ایدههای جدیدی بسازند و مشتریان خود را مانند قبل بشناسند.
اگر صاحب ،بوکار هستید یا با مشتریان ارتباط برقرار میکنید، احتمالاً اصطلاح «CRM» را شنیدهاید. اما CRM چیست و CRM چه کاری انجام می دهد؟ و مهمتر از آن، CRM چه کاری می تواند برای ،ب و کار شما انجام دهد تا به رشد آن کمک کند؟
دسترسی به داده های من، مزیت حیاتی بعدی CRM را تامین می کند: اتوماسیون فرآیند. یک CRM وظایف روزمره مانند اجرای کمپین های بازاریابی، پیش بینی فرصت های فروش جدید و موارد خدمات مسیریابی را ساده می کند. تیمها میتوانند هوشمندانهتر کار کنند تا تجربیات یکپارچه مشتری را ارائه دهند. ابزارهای هوش مصنوعی داخلی فناوریهای CRM مانند Salesforce Customer 360 را با استفاده از یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده برای کمک به تیمها برای جلوتر از نیازها و انتظارات مشتری مفیدتر میکنند.
یک سیستم CRM به ،ب و کارها اجازه می دهد تا روابط مشتریان و مشتریان احتمالی را با داده ها مدیریت کنند. شما می تو،د اطلاعات مشتری و مشتریان احتمالی را در یک مکان مرکزی ذخیره، ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید، از جمله:
بیاموزید که چگونه یک نقشه راه فناوری پیرامون مشتریان خود بسازید، از چشم انداز گرفته تا ادغام و پذیرش.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-crm-your-business-nerve-center-blog/
CRM مخفف عبارت Customer Relation،p Management است و یک فناوری برای مدیریت و پشتیب، از روابط با مشتری است. فناوری CRM به شرکت ها کمک می کند تا روابط مشتری را در کل چرخه عمر مشتری ایجاد و رشد دهند. این به تیم ها در بازاریابی، فروش، تجارت، خدمات و فناوری اطلاعات با ابزارها و اطلاعاتی که برای تجارب مشتری شخصی و ثابت نیاز دارند که ارزش ،ب و کار را افزایش می دهد، کمک می کند.
مشتریان ممکن است با ارسال یک توییت برای برند شما شروع کنند. بعداً، آنها ممکن است برای حل یک مشکل به صورت خصوصی به ایمیل یا تلفن تغییر مسیر دهند. آنها کانال های متعددی برای انتخاب در هنگام تعامل با برند شما دارند. یک پلتفرم CRM به تیمهای خدماتی کمک میکند تا درخواستهای مشتری را که از همه کانالها دریافت میشود، بدون از دست دادن یک ضربه مدیریت کنند.
در داخل سازمان، شما باید اطلاعات مشتریان خود را با چندین تیم به اشتراک بگذارید – مانند فروش، بازاریابی، خدمات، عملیات تجاری، مالی، توزیع و تولید. یک سیستم CRM می تواند به ،وان یک مرکز عصبی حیاتی برای ردیابی، مدیریت و تجزیه و تحلیل بسیاری از ارتباطات شما با مشتری عمل کند. با دید و دسترسی آسان به تمام دادههای مشتری، یک سیستم CRM میتواند نمای 360 درجه واضحی از مشتری را در یک مکان به شما ارائه دهد.
به طور مشابه، مشتریان نمیخواهند هر بار که با برند شما درگیر میشوند، در نمودار سازم، شما حرکت کنند. هنگامی که بخش های بیشتری با یک دید واحد از اطلاعات مشتری به یک سیستم مش، متصل می شوند، ایجاد تجربیات بهتر برای مشتری آسان تر است. این می تواند به رشد واقعی تبدیل شود. یک مطالعه سفارشی از Forrester Consulting نشان داد که شرکتها میتوانند تجربه با کیفیت بهتری را برای مشتریان ارائه کنند، زم، که همه تیمها از یک CRM مش، استفاده میکنند.
همانطور که تجارت شما رشد می کند، یک CRM همچنین می تواند به سرعت گسترش یابد و ویژگی های پیچیده تری را شامل شود، از جمله: