CRM غیرانتفاعی خود را با داده ها و هوش مصنوعی ارتقا دهید

فقط شرکت های بزرگ نیستند که می توانند از جدیدترین نوآوری ها استفاده کنند. چه استفاده از هوش مصنوعی یا یک کلاینت چت یا بهبود نحوه پیاده‌سازی و اندازه‌گیری استراتژی تاثیر خود، سازمان غیرانتفاعی شما آماده خواهد شد. هدف ما از Cloud غیرانتفاعی جدید کمک به سازمان‌های غیرانتفاعی است که اطلاعات خود را بهتر یکپارچه کنند، به این سؤال پاسخ دهیم که چگونه پایدارتر به اه، تأثیرگذار خود دست یابند و برای هر آنچه در آینده پیش می‌آید آماده باشیم.

ما معتقدیم که در مسیر درستی هستیم، اما به بازخورد و همکاری شما نیاز داریم.

بیایید ببینیم که چگونه هوش مصنوعی همراه با داده‌ها و یک CRM غیرانتفاعی می‌تواند به تأثیر مقیاس غیرانتفاعی شما کمک کند – و چگونه جدیدترین نوآوری‌ها در Nonprofit Cloud می‌توانند به شما کمک کنند تا به آنجا برسید.

یکی از راه هایی که جامعه ما با هم کار می کند از طریق ما است Commons Community Sprints، که جلسات کاری حضوری و مجازی برای بحث در مورد چالش های جدید و پروژه های موجود است. در یکی از بزرگترین دوی سرعت های جامعه دیجیتال ما در ماه گذشته، افرادی که نماینده 14 کشور بودند روی برنامه های نظرسنجی تلفن همراه، برنامه های رویدادها، معیارهای KPI و محتوای آموزشی که با کمک ChatGPT نوشته شده بودند، با هم کار ،د. اگر در تور جه، نیویورک شرکت کنید، حتی یک مورد اتفاق می افتد. به لیست انتظار بپیوندید اینجا، و به ما بپیوندید انجمن پیشگامان برای یادگیری در مورد اسپرینت های آینده

ما همچنان به نوآوری در تمام زمینه های سازمان شما ادامه می دهیم تا تیم ها بدون توجه به بخش بتوانند از یک منبع اطلاعاتی واحد کار کنند. در 18 ژوئیه، Nonprofit Cloud را می‌توان با قابلیت‌های کاملاً یکپارچه اعطای کمک مالی تمدید کرد، که به سازمان‌های غیرانتفاعی و اعطاکنندگان کمک می‌کند تا اه، زیر را برآورده کنند:

  • تأثیر مؤثرتری داشته باشید و سرمایه‌گذاری‌ها را با داده‌های نتایج بلادرنگ تنظیم کنید.
  • زمان گزارش دهی صرف شده برای دریافت کنندگان کمک هزینه را کاهش دهید و به سرمایه گذاران دید جامع تری از نتایج بدهید.
  • برای ایجاد بهترین تجربیات، روابط پشت اعطای کمک مالی را بهتر درک کنید.
  • با افزایش شفافیت و ساده ، فرآیندها، کارآمدتر شوید.

کتی مک کارتی، رئیس و مدیر عامل سازمان غیرانتفاعی کلینیک های اقیانوس آرام، به اشتراک گذاشت که چنین نوآوری برای این بخش چقدر مهم است: «در کلینیک پاسیفیک، ما با بسیاری از ذینفعان مختلف کار می کنیم – مشتریان، سرمایه گذاران، شرکا و کارمندان. Nonprofit Cloud یک تغییر بازی برای سازمان‌های غیرانتفاعی مانند ما است، زیرا مکان واحدی را برای همه سهامداران ما فراهم می‌کند تا بتوانند اطلاعات ی،، را ببینند و کار کنند و برنامه‌ها و تنظیمات بودجه را در زمان واقعی انجام دهند. با Salesforce، نیازی نیست منتظر یک گزارش رسمی سه ماهه یا سالانه نتایج باشید تا بفهمیم، “اوه، این کار نمی کند”، ما می تو،م چابک باشیم، با اطمینان از دقیق بودن داده هایمان. با نوآوری‌های جدید، Nonprofit Cloud کار در بخش‌های مختلف، با همه شرکا و ذینفعان را برای ما آسان‌تر از همیشه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما از مراقبت کاملی که شایسته آن هستند برخوردار می‌شوند.»

هر غیر انتفاعی و اعطایی به یک استراتژی داده نیاز دارد. ردیابی چند نفر، دلار یا ایده‌ها را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، اما سازمان‌های غیرانتفاعی که به دنبال مقیاس‌پذیری تأثیر هستند، نیاز به برنامه‌ای برای همه این داده‌ها دارند. این می تواند ،ره آور باشد، درست است؟ به خصوص اگر سازمان شما ده ها سال است که وجود دارد، یا اگر به تازگی سفر تحول دیجیتال خود را آغاز کرده اید.

اما این بدان م،است که داده‌های شما – چه داده‌های مربوط به شرکت‌کنندگان برنامه، اهداکنندگان و اعضای هیئت مدیره شما، یا بازاریابی و تعاملی که با شبکه‌های خود داشته‌اید – باید متمرکز باشد. کارایی ها و تجربیات شخصی سازی شده فقط به اندازه داده هایی است که هوش مصنوعی از آن است،اج می کند – باید کل سازمان شما را “درک” کند. همانطور که می خواهید هر ذینفع را به ،وان یک فرد کامل درک کنید.

در اوا، امسال، ما قابلیت‌های بیشتری را در Nonprofit Cloud اضافه می‌کنیم تا به جمع‌آوران کمک مالی و بازاریابان کمک کنیم تا با ارائه تجربیات شخصی‌تر، روابط خود را به بهترین نحو ایجاد کنند. و نتایج در همه ویژگی‌های Nonprofit Cloud ادغام می‌شود، بنابراین دیگر به یک فکر دوم یا «خوشایند» تبدیل نمی‌شود. بنابراین جمع آوری کنندگان کمک مالی، بازاریابان و هر عضو سازمان شما می توانند:

  • روابط فردی معتبر را در مقیاس ایجاد کنید.
  • معیارهای کلیدی را اسکن کنید تا ببینید کدام کانال‌ها، کمپین‌ها و پیام‌ها کار می‌کنند.
  • کارهای خسته کننده و گردش کاری که حواس را از کار م،ی دار تر منحرف می کند را خودکار کنید.
  • با پیوند دادن به تأثیر، میل به مأموریت خود را تقویت کنید.

با فناوری CRM غیرانتفاعی دسترسی خود را افزایش دهید

آ،ین نسخه به سازمان شما اجازه می‌دهد تا جمع‌آوری‌کننده‌های کمک مالی، تیم‌های برنامه‌ریزی و نتایج را در محل خود جمع کند.


آمیت پاتل، مدیر غیرانتفاعی جه، در Accenture، گفت: «از آنجایی که سازمان‌های غیرانتفاعی به دنبال فرصت‌های جدیدی برای تأثیرگذاری هستند، ابزارهایی مانند هوش مصنوعی می‌توانند به طور قابل توجهی دامنه دسترسی خود را افزایش دهند. «Cloud غیر انتفاعی مجموعه‌ای از ابزارها را برای کمک به سازمان‌ها برای باز ، ارزش داده‌هایشان فراهم می‌کند. Accenture با تکیه بر تخصص فناوری و صنعت و چندین دهه شراکت با Salesforce، ورودی اولیه را در مورد توسعه غیرانتفاعی Cloud ارائه کرد و ما آماده هستیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا پلتفرم را برای اجرای مؤثرتر و کارآمدتر ماموریت‌های خود به کار گیرند.

ابزارهای هوش مصنوعی، وقتی با داده های CRM غیرانتفاعی شما جفت می شوند، این کار را برای شما انجام می دهند. آنها اطلاعات را برای شما جست‌وجو می‌کنند و آن‌ها را به روشی قابل هضم جمع‌آوری می‌کنند، بنابراین آنچه قبلاً ساعت‌ها وقت شما را می‌برد، در عرض چند دقیقه در دسترس شماست. می تواند سوالات تکراری و آسان برای پاسخگویی روزانه را که ارائه دهندگان خدمات شما به آنها پاسخ می دهند درک کند و یک پرسش متداول برای شما ایجاد کند. می‌تواند مواد بازاریابی قانع‌کننده‌ای را طراحی کند که شخصی‌سازی شده، مرتبط بوده و موجب اقدام شود. و این فقط یک ابزار است مانند سایر ابزارها – مانند بررسی املا! شما حرف نهایی را می زنید؛ این فقط مک، برای شروع سریعتر است.

تقریباً سه چهارم (74٪) از رهبران غیرانتفاعی گزارش می دهند که تحول دیجیتال “نیاز به داشتن” یا “باید داشتن” است، اما تنها 12 درصد از نظر بلوغ دیجیتال امتیاز بالایی ،ب کرده اند. و 60 درصد گزارش ،د که اهداکنندگان آنها انتظار تجربه بهتری نسبت به فناوری فعلی خود دارند. با این حال، تنها 25 درصد از سازمان‌های غیرانتفاعی با بلوغ دیجیتالی بالا، استفاده گسترده از اتوماسیون، از جمله هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته را در سال آینده در اولویت قرار می‌دهند.

در ماه مارس ما اعلام کردیم جدیدترین نوآوری در غیرانتفاعی Cloud که برای کمک به تیم‌ها برای متحد ، داده‌های خود برای کار فراتر از سیلوها و همکاری بهتر، اشتراک‌گذاری، یادگیری و استفاده از داده‌هایشان، دوباره طراحی شده است. غیرانتفاعی Cloud راه حل واحدی را برای شروع یا ادامه سفر تحول دیجیتال خود در اختیار شما قرار می دهد تا بتو،د از ابزارهایی مانند هوش مصنوعی استفاده کنید و نحوه تأثیرگذاری خود را مقیاس بندی کنید. اولین نوآوری ما که منتشر شد بر ایجاد ظرفیت در برنامه ها و مدیریت پرونده متمرکز بود.

درباره ابر غیرانتفاعی جدید بیشتر بد،د

یکی از پاسخ دهندگان نظرسنجی انجمن اسپرینت گفت: «اسپرینت ها در ا،یستم Salesforce شبیه هیچ چیز دیگری نیستند. “فرصت گرد هم آمدن، رویاپردازی و دستیابی به چیزی واقعی به طرز شگفت انگیزی منحصر به فرد و قدرتمند است.”

ما از حمایت و مشارکت مستمر شما در این سفر برای تأثیرگذاری بیشتر قدرد، می کنیم، لطفاً در این مورد با ما گپ بزنید انجمن پیشگامان برای بازخورد

به طور ناگه،، داده های شما مفیدتر می شوند. شما در حال حاضر با هر تعامل، خدمات ارائه شده و دلاری که جمع آوری می کنید، حجم عظیمی از داده ها را جمع آوری می کنید. اما باز ، بینش از آن اطلاعات می تواند دشوار باشد. هوش مصنوعی دانش را از تمام داده هایی که می تو،د استفاده کنید است،اج می کند. زیرا اگر نمی تو،د از آنها استفاده کنید جمع آوری داده ها چه فایده ای دارد؟

هر گونه خدمات منتشر نشده یا ویژگی های اشاره شده در این یا سایر پست ها یا بی،ه های عمومی در حال حاضر در دسترس نیست و ممکن است به موقع یا اصلاً تحویل داده نشود. مشتری، که برنامه‌های Salesforce را ،یداری می‌کنند باید بر اساس ویژگی‌هایی که در حال حاضر در دسترس هستند، تصمیمات ،ید خود را بگیرند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.salesforce.com، یا با شماره 1-800-667-6389 تماس بگیرید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/nonprofit-crm/

این روزها نمی تو،د بدون ذکر هوش مصنوعی تیتر بخو،د. و هوش مصنوعی می تواند کمک کند، اما تنها در صورتی که برای داده های خود برنامه ای داشته باشید. هوش مصنوعی مولد، وقتی با داده‌های CRM غیرانتفاعی شما جفت شود، می‌تواند به تیم‌ها کمک کند کارآمدتر کار کنند و تجربیات بهتری برای سهامداران ایجاد کنند. چند بار چندین صفحه گسترده را بررسی کرده اید تا بفهمید که آیا شخصی قبلاً در برنامه های شما مشارکت داشته است یا خیر؟ چقدر طول می کشد تا اطلاعات یک مشتری احتمالی را تحقیق کنید تا مطمئن شوید که مکالمات اهداکننده شما برای آن فرد شخصی سازی شده است؟ و سپس هر چند وقت یکبار قادر به انجام آن در مقیاس هستید؟