
بروزرسانی: 20 تیر 1404
CRM غیرانتفاعی خود را با داده ها و هوش مصنوعی ارتقا دهید
فقط شرکت های بزرگ نیستند که می توانند از جدیدترین نوآوری ها استفاده کنند. چه استفاده از هوش مصنوعی یا یک کلاینت چت یا بهبود نحوه پیاده سازی و اندازه گیری استراتژی تاثیر خود، سازمان غیرانتفاعی شما آماده خواهد شد. هدف ما از Cloud غیرانتفاعی جدید کمک به سازمان های غیرانتفاعی است که اطلاعات خود را بهتر یکپارچه کنند، به این سؤال پاسخ دهیم که چگونه پایدارتر به اه، تأثیرگذار خود دست یابند و برای هر آنچه در آینده پیش می آید آماده باشیم.
ما معتقدیم که در مسیر درستی هستیم، اما به بازخورد و همکاری شما نیاز داریم.
بیایید ببینیم که چگونه هوش مصنوعی همراه با داده ها و یک CRM غیرانتفاعی می تواند به تأثیر مقیاس غیرانتفاعی شما کمک کند - و چگونه جدیدترین نوآوری ها در Nonprofit Cloud می توانند به شما کمک کنند تا به آنجا برسید.
یکی از راه هایی که جامعه ما با هم کار می کند از طریق ما است Commons Community Sprints، که جلسات کاری حضوری و مجازی برای بحث در مورد چالش های جدید و پروژه های موجود است. در یکی از بزرگترین دوی سرعت های جامعه دیجیتال ما در ماه گذشته، افرادی که نماینده 14 کشور بودند روی برنامه های نظرسنجی تلفن همراه، برنامه های رویدادها، معیارهای KPI و محتوای آموزشی که با کمک ChatGPT نوشته شده بودند، با هم کار ،د. اگر در تور جه، نیویورک شرکت کنید، حتی یک مورد اتفاق می افتد. به لیست انتظار بپیوندید اینجا، و به ما بپیوندید انجمن پیشگامان برای یادگیری در مورد اسپرینت های آینده
ما همچنان به نوآوری در تمام زمینه های سازمان شما ادامه می دهیم تا تیم ها بدون توجه به بخش بتوانند از یک منبع اطلاعاتی واحد کار کنند. در 18 ژوئیه، Nonprofit Cloud را می توان با قابلیت های کاملاً یکپارچه اعطای کمک مالی تمدید کرد، که به سازمان های غیرانتفاعی و اعطاکنندگان کمک می کند تا اه، زیر را برآورده کنند:
- تأثیر مؤثرتری داشته باشید و سرمایه گذاری ها را با داده های نتایج بلادرنگ تنظیم کنید.
- زمان گزارش دهی صرف شده برای دریافت کنندگان کمک هزینه را کاهش دهید و به سرمایه گذاران دید جامع تری از نتایج بدهید.
- برای ایجاد بهترین تجربیات، روابط پشت اعطای کمک مالی را بهتر درک کنید.
- با افزایش شفافیت و ساده ، فرآیندها، کارآمدتر شوید.
کتی مک کارتی، رئیس و مدیر عامل سازمان غیرانتفاعی کلینیک های اقیانوس آرام، به اشتراک گذاشت که چنین نوآوری برای این بخش چقدر مهم است: «در کلینیک پاسیفیک، ما با بسیاری از ذینفعان مختلف کار می کنیم - مشتریان، سرمایه گذاران، شرکا و کارمندان. Nonprofit Cloud یک تغییر بازی برای سازمان های غیرانتفاعی مانند ما است، زیرا مکان واحدی را برای همه سهامداران ما فراهم می کند تا بتوانند اطلاعات ی،، را ببینند و کار کنند و برنامه ها و تنظیمات بودجه را در زمان واقعی انجام دهند. با Salesforce، نیازی نیست منتظر یک گزارش رسمی سه ماهه یا سالانه نتایج باشید تا بفهمیم، "اوه، این کار نمی کند"، ما می تو،م چابک باشیم، با اطمینان از دقیق بودن داده هایمان. با نوآوری های جدید، Nonprofit Cloud کار در بخش های مختلف، با همه شرکا و ذینفعان را برای ما آسان تر از همیشه می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما از مراقبت کاملی که شایسته آن هستند برخوردار می شوند.»
هر غیر انتفاعی و اعطایی به یک استراتژی داده نیاز دارد. ردیابی چند نفر، دلار یا ایده ها را می توان به روش های مختلفی انجام داد، اما سازمان های غیرانتفاعی که به دنبال مقیاس پذیری تأثیر هستند، نیاز به برنامه ای برای همه این داده ها دارند. این می تواند ،ره آور باشد، درست است؟ به خصوص اگر سازمان شما ده ها سال است که وجود دارد، یا اگر به تازگی سفر تحول دیجیتال خود را آغاز کرده اید.
اما این بدان م،است که داده های شما - چه داده های مربوط به شرکت کنندگان برنامه، اهداکنندگان و اعضای هیئت مدیره شما، یا بازاریابی و تعاملی که با شبکه های خود داشته اید - باید متمرکز باشد. کارایی ها و تجربیات شخصی سازی شده فقط به اندازه داده هایی است که هوش مصنوعی از آن است،اج می کند - باید کل سازمان شما را "درک" کند. همانطور که می خواهید هر ذینفع را به ،وان یک فرد کامل درک کنید.
در اوا، امسال، ما قابلیت های بیشتری را در Nonprofit Cloud اضافه می کنیم تا به جمع آوران کمک مالی و بازاریابان کمک کنیم تا با ارائه تجربیات شخصی تر، روابط خود را به بهترین نحو ایجاد کنند. و نتایج در همه ویژگی های Nonprofit Cloud ادغام می شود، بنابراین دیگر به یک فکر دوم یا «خوشایند» تبدیل نمی شود. بنابراین جمع آوری کنندگان کمک مالی، بازاریابان و هر عضو سازمان شما می توانند:
- روابط فردی معتبر را در مقیاس ایجاد کنید.
- معیارهای کلیدی را اسکن کنید تا ببینید کدام کانال ها، کمپین ها و پیام ها کار می کنند.
- کارهای خسته کننده و گردش کاری که حواس را از کار م،ی دار تر منحرف می کند را خودکار کنید.
- با پیوند دادن به تأثیر، میل به مأموریت خود را تقویت کنید.
با فناوری CRM غیرانتفاعی دسترسی خود را افزایش دهید
آ،ین نسخه به سازمان شما اجازه می دهد تا جمع آوری کننده های کمک مالی، تیم های برنامه ریزی و نتایج را در محل خود جمع کند.


