
بروزرسانی: 20 تیر 1404
AI Copilot for Field Service: AI for Techs & Dispatchers
ممکن است از خود بپرسید "این دانش از کجا می آید؟" با Unified Knowledge، Copilot می تواند از مقالات دانش Salesforce و سیستم های شخص ثالث استفاده کند. بهترین ،مت؟ این قابلیت خارج از جعبه موجود است. هنگامی که شما Copilot را فعال کرد، تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید چند مقاله دانش در سازمان خود است.
کمک خلبان برای دیسپچر
قرار ملاقات های حساس به زمان را بیابید و برنامه ریزی کنید
Copilot دستیار هوش مصنوعی مکالمه ای است که برای افزایش بهره وری، کاهش زمان خدمات و ارائه راهنمایی های متنی در کار آمده است. ممکن است تعجب کنید:
- چرا باید Copilot را راه اندازی کنم؟
- چند مورد استفاده کلیدی وجود دارد که می توانم از این قابلیت در Field Service استفاده کنم؟
- چگونه مطمئن شوم که به درستی تنظیم شده است و سازمان Field Service من را مختل نمی کند؟
پاداش: Copilot همچنین می داند که بسیاری از دارایی ها ممکن است نام های مشابهی داشته باشند. می تواند تشخیص دهد که در مورد کدام دارایی صحبت می کنید، و با تأیید کاربر، ما می تو،م به سرعت و به راحتی اطمینان حاصل کنیم که دارایی صحیح خلاصه شده است.
در عصری که کارایی و رضایت مشتری در اولویت قرار دارد، هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک ابزار ضروری است. با توجه به اینکه 79 درصد از سازمان های خدمات مید، در حال حاضر روی آن سرمایه گذاری کرده اند و 83 درصد از تصمیم گیرندگان قصد دارند سرمایه گذاری خود را در سال آینده افزایش دهند، هوش مصنوعی چشم اندازی را تغییر می دهد که چگونه مشتریان خود را خوشحال تر می کنیم، هزینه ها را کاهش می دهیم و به کارکنان خود زمان می دهیم تا در این زمینه صرف کنند. وظایف ارزشمند و انجام دهنده
فناوری در سال های آینده به انقلابی در صنعت خدمات صحرایی ادامه خواهد داد. سرمایه گذاری در راه حل های هوش مصنوعی امروزه برای رقابتی ماندن بسیار مهم است. اینها تنها چند راه برای استفاده از توانایی های امروز ما برای بهبود ،ب و کار شما هستند.
مراقب راه های بیشتری باشید که می تو،د از Copilot برای رسیدگی به مشکلات روزمره کاری مانند زمان بندی مجدد قرارهای خدمات یا سفارش های محصول جدید استفاده کنید.
افزایش بهره وری خدمات مید،
اگر هر یک از این سوالات را دارید، در جای من،ی هستید. در این پست وبلاگ، قابلیت های Copilot را که خارج از جعبه در دسترس هستند بررسی خواهیم کرد – بدون نیاز به پیکربندی اضافی!
کمک خلبان برای کارگر سیار
رکوردها را با یک کلیک خلاصه کنید
با آ،ین نوآوری های Copilot ما، اکنون می تو،د کل دفتر پشتی خود را با خود در جیب خود حمل کنید و در میدان بیرون بیاورید.
برای موفقیت در خدمات صحرایی تنظیم کنید
آیا آماده اید مشتریان را خوشحال تر کنید، هزینه ها را کاهش دهید و به کارمندان زمان بدهید؟ خدمات مید، مشتری محور می تواند کمک کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/ai-copilot-for-field-service/
آیا کارگران سیار شما تا به حال نیاز به مراجعه به راهنمای عیب یابی، مقاله دانش یا حتی اینترنت در حین حضور داشته اند؟ ما اکنون از جستجوی دانش یکپارچه در تلفن همراه از طریق Copilot پشتیب، می کنیم. کارگران سیار اکنون می توانند برای سوالاتی مانند "چرا توربین بادی من انرژی تولید نمی کند" راهنمایی دریافت کنند؟ یا "چگونه بازگشت را آغاز کنم؟" همه در یک مکان از طریق یک رابط مکالمه.
سازمان های خدمات مید، با عملکرد بالا هستند
استفاده از هوش مصنوعی و داده ها برای ایجاد درآمد، تمرین
پایداری، و به تکنسین ها کمک کنید تا بهترین کار خود را انجام دهند. راهنمای خدمات مید، ما نکات تخصصی را ارائه می دهد.



Copilot چیست؟
(PS: پاداش! در حالی که Copilot نیست، خلاصه قبل از کار یکی دیگر از قابلیت های عالی موبایل هوش مصنوعی است که به تکنسین های شما کمک می کند خلاصه ای از آنچه روی آن کار می کنند دریافت کنند.)
با جستجوی دانش در محل، در محل کار سؤال بپرسید
با خلاصه ، عمل استاندارد خارج از جعبه Copilot، این اکنون یک واقعیت است. یک درخواست ساده مانند "خلاصه ، دارایی توربین بادی 10 کیلوواتی" می تواند اطلاعاتی مانند تاریخ نصب دارایی، تاریخ ،ید، جزئیات گارانتی فعال، اطلاعات سفارش کار مرتبط و موارد دیگر را برگرداند.
بیایید دنده را به دفتر پشتی تغییر دهیم. مدیریت اعزام اغلب شامل بسیاری از قطعات متحرک در طول روز است: زمان بندی های لحظه آ،ی، درگیری ها، قرارهای اضطراری و موارد دیگر. چگونه می تو،م از Copilot برای کمک به توزیع کنندگان خود برای یافتن و برنامه ریزی حساس ترین قرار ملاقات ها استفاده کنیم؟ Copilot می تواند به توزیع کنندگان کمک کند تا به سرعت قرار ملاقات هایی را که برنامه ریزی نشده اند، اما باید امروز انجام شوند، شناسایی کنند تا بتوانند تغییرات برنامه را شروع کنند. این امر باعث کاهش زمان پاسخ می شود که برای حفظ SLA بسیار مهم است.
قرارهای آینده را برای یک حساب خاص خلاصه کنید
نیروی کار سیار ما صدها دارایی را مدیریت می کند تا ،ب وکارمان را روان نگه دارد. مدیریت خدمات دارایی کارآمد برای به حدا،ر رساندن عملکرد، طول عمر، کارایی و زمان به روز دارایی ها و در عین حال به حداقل رساندن هزینه ها برای سازمان شما حیاتی است. اگر راهی برای دریافت یک نمای کلی سریع از تاریخچه دارایی بدون نیاز به کلیک بر روی سوابق مختلف برای جمع آوری داستان وجود داشت، چه؟
Copilot همچنین به ما اجازه می دهد تا داده هایی مانند قرار ملاقات برای یک حساب خاص را بررسی کنیم. این می تواند مفید باشد اگر مشتری وجود داشته باشد که می خواهد بداند قرار بعدی برنامه ریزی شده چه زم، است. همچنین می تواند به دیسپاچر کمک کند تا تشخیص دهد که آیا دو قرار ملاقات آینده وجود دارد که می توانند برای جلوگیری از بازدید مضاعف با هم ،یب شوند، مانند یک قرار تعمیر و یک قرار ملاقات معمولی تعمیر و نگهداری.