اکنون موفقیت را ارائه دهید
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
اتوماسیون هوشمند زمینه را فراهم می کند
MuleSoft فناوری فعالی است که داده ها را از هر سیستم یا کانالی متصل می کند.
چند نمونه:
- یک ربات چت که مشتری یا سابقه سفارش او را نمی شناسد و پاسخ های خودکار ارائه می دهد که مشکل مشتری را برطرف نمی کند.
- یک سرویس کیت غذا که نمی تواند بگوید چرا جعبه شما تحویل داده نشده است، زیرا در ارائه دهنده تدارکات قابل مشاهده نیست
- یک سیستم منابع انس، خودکار که از سیستم موفقیت کارمندان جدا شده است.
Surprenant گفت: “هوش فرآیند چشمان بسیاری از مشتریان ما را باز کرده است تا چیزهایی را به آنها نشان دهیم که نمی دانستند.” به ،وان مثال، او گفت، یک شرکت بزرگ از فناوری است،اج فرآیند برای تجزیه و تحلیل فرآیند ،ید مستقیم مواد خود استفاده کرد. تجزیه و تحلیل مراحلی را در فرآیند نگهداری سفارش ،ید مشخص کرد که فعالیت دستی و نرخ دوباره کاری بالاتری داشتند. این بینش منجر به توسعه یک راه حل اتوماسیون تعمیر و نگهداری با استفاده از ،یبی از RPA، اتوماسیون گردش کار مدیریت فرآیند ،ب و کار (BPM) و تجزیه و تحلیل شد که در نهایت باعث صرفه جویی سالانه 40 میلیون دلاری شد.
این احتمال وجود دارد که شرکت شما قبلاً زمان و هزینه خود را برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری که زم، به صورت دستی انجام می شد، صرف کرده باشد. اما این برای ارائه بهترین تجارب مشتری، بیشترین صرفه جویی در هزینه، رشد طول، مدت یا بیشترین کارایی کافی نیست. چیست؟ اتوماسیون هوشمند
اتوماسیون هوشمند چیست؟
اغراقآمیز بودن اتوماسیون زمینهای مبتنی بر هوش مصنوعی دشوار است. Surprenant گفت که معادل ابر خواهد بود.
مشتری ،دهفروشی دیگر از PI برای کشف علت اصلی قطع ارتباط بین عملکردهای فروش، پرداخت، تحویل و بازگشت در زنجیره تامین خود استفاده کرد. این بینش ها برای ایجاد یک برنامه سفر مشتری تلفیقی برای ردیابی و حل سریع مشکلات در این عملکردها به کار گرفته شد. این منجر به کاهش 23 درصدی بازده سفارش، کاهش ریسک فروش 46 میلیون دلاری و بهبود 7 درصدی در امتیاز خالص پروموتر شد.
او گفت: «وقتی نقشههای حرارتی و جعبه ایده صاحبان فرآیند را تمام کردید، به یک رویکرد ،یبی نیاز دارید که شامل ابزارهای کشف دیجیتال و تخصص فرآیند برای شناسایی شکافها باشد.
آیا فناوری شما تکرارپذیر و مقیاس پذیر است؟ شما باید به دنبال ابزارهایی باشید که بتواند فرآیندهای مختلف را برای خودکارسازی در سازمان شما آشکار کند. این ابزارها متادیتا را از فرآیند است،اج می کنند و آن را به یک گردش کار خودکار تبدیل می کنند.
ما در مراحل اولیه این اتوماسیون پیشرفته هستیم، اما در رادار بسیاری از سازمان ها قرار دارد. نظرسنجی Deloitte نشان داد که هوش مصنوعی مطلوبترین فناوری اتوماسیون بعدی است و 46 درصد برای اجرای آن در سه سال آینده برنامهریزی میکنند.
چگونه فرصت های جدید اتوماسیون هوشمند را شناسایی کنیم
او گفت: «ما هنوز آنجا نیستیم. اما وقتی از منحنی فراتر برویم که شرکتها در طراحی فرآیندهای ،بوکار ابتدا اتوماسیون هستند، و آنها واقعاً از یک ذهنیت کارگر دیجیتال استقبال میکنند، اگر بزرگتر از ابر نباشد، به همان اندازه بزرگ خواهد بود.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-intelligent-automation/
اتوماسیون هوشمند زمینه ای را در اطراف داده های شما فراهم می کند تا درک عمیق تری از آنچه اتفاق می افتد به دست آورید. زمینه، که از تصاویر، متن و گفتار م،ا میگیرد، ال،ا را تشخیص میدهد و میتواند توصیهها، پیشبینیها و تصمیمگیری کند.
فناوری که این امکان را فراهم می کند نامیده می شود هوشمندی فرآیند. این دادههایی است که برای تجزیه و تحلیل گامهای فردی در یک فرآیند یا گردش کار جمعآوری میشود و میتواند به سازمان در شناسایی تنگناها و بهبود کارایی کمک کند. در حالی که امروزه تنها یک شرکت از هر پنج شرکت مورد بررسی توسط Deloitte از هوش فرآیندی (PI) استفاده میکند – چندین شرکت فناوریهای PI را توسعه میدهند – این بخش به سرعت در حال رشد است.
با یک CRM بیدرنگ، میتو،د تمام دادههای مشتری را در مقیاس، از هر سیستم یا دستگاهی متصل کنید و آنها را در یک نمای واحد هماهنگ کنید.