با بازاندیشی در هدف این نقشها برای تطابق بهتر با روشهای جدید کارمان شروع میشود. سپس، به این مدیران خط مقدم آموزش، ابزارهای دیجیتال و استقلالی که برای موفقیت نیاز دارند، می رسد.
مدیران خود را برای موفقیت آموزش دهید
مدیران می، هرگز مهمتر از این نبوده اند
بیل شنینگر، شریک ارشد مک کینزی، در مصاحبه ای گفت: «ما کمی به سمتی رفته ایم و می خواهیم نقش انسان را مشخص کنیم. پاد،ت. ما به محیط اجازه دادیم که هدف یک فرد با عملکرد خوب در یک نقش مدیریتی می، و ساختاریافته را مخدوش کند.
آن نقش چگونه به نظر می رسد؟ مديران را فراموش كنيد كه بهره وري و استعدادها را ارزيابي مي كنند. ش،نگر گفت که بهترین سازمانها باید مدیران می، را آموزش دهند و توانمند سازند تا به مربی، مربی و تسهیلگر تبدیل شوند و به ،وان یک لایه ارتباطی مهم بین اه، سازم، گستردهتر و نحوه مشارکت هر فرد عمل کنند.
فناوری به کاهش بار کمک می کند
برای مدیر، که احتمالاً جلسات بیشتری نسبت به مشارکتکنندگان فردی دارند، جلسات کمتر به م،ای زمان بیشتر برای تمرکز بر اه، و ابتکارات تیم استراتژیک است که میتواند در کاهش فرسودگی شغلی مفید باشد.
مدیران خود را طوری تربیت کنید که مدیران بهتری باشند
رویکرد جدید که مسیرهای رهبر بزرگ نام دارد، یک برنامه درسی شش مرحله ای و هدفمند است که ذهنیت ها، مهارت ها و رفتارهای مرتبط را با موفقیت رهبر در هر سطح مرتبط می کند. این یک مدل ثبت نام آزاد است که دسترسی به نقش های رهبری را دموکراتیک می کند و ریشه در این مفهوم دارد که هر ،ی می تواند رهبری کند.
توانایی مدیران می، برای نوآوری را به دست آورید
مدیران می، احساس سرخوشی می کنند. در جدیدترین نظرسنجی انجمن آینده از بین بیش از 10000 کارگر میز کار جه،، آن گروه متوسط بالاترین سطح استرس و اضطراب و کمترین امتیاز را برای تعادل بین کار و زندگی گزارش ،د. این نظرسنجی نشان داد که 43 درصد از آنها در معرض خطر فرسودگی شغلی هستند. و این فقط مشکل آنها نیست: این سندرم با عملکرد و احتباس کمتر همراه است.
ما در حال حرکت از جایی هستیم که شخصی به تیم دیکته می کند که چه اتفاقی باید بیفتد، به سمت مدیر، که می پرسند، چگونه می توانم به شما کمک کنم کارتان را بهتر انجام دهید؟ چگونه می توانم شما را رفع انسداد کنم؟ کریس هرد، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، گفت: چگونه می توانم شما را فعال کنم؟ فرست پایه، یک استارتاپ با رشد سریع است که به شرکت ها کمک می کند تا کارگران راه دور را راه اندازی و مدیریت کنند.
او نوشت که مدیران می، پل مهمی را بین رهبران ارشد و مشارکت کنندگان فردی تشکیل می دهند. به هر حال، آنها این قدرت را دارند که به کارکنان زمان و انگیزه لازم برای نوآوری را بدهند، و می توانند اطمینان حاصل کنند که ایده ها پالایش، فیلتر شده و در صورت ارزشمند بودن، مورد توجه رهبران ارشد قرار می گیرند.
هنگامی که همهگیری شیوع پیدا کرد، بسیاری از رهبران ،بوکار به سرعت چرخیدند، و از مازاد بوروکراسی دور زدند و تصمیمات استراتژیک مهمی را در گروههای فشرده اتخاذ ،د. برخی از سازمانها که از سرعت چرخش جسارت یافته بودند، برای چابکتر شدن به سمت ساختارهای مسطحتر حرکت ،د. اما در دوران کاری از هر کجا که تا حدی توسط افراد بیشتری تعریف شده است توانمند شده است کارگران، لایه مدیریتی بین مدیران اجرایی و مشارکت کنندگان فردی هرگز حیاتی نبوده است.
این امر مست،م تغییر در تفکر در سطح رهبری در مورد یادگیری و توسعه است. مک کینزی خاطرنشان کرد که ا،ریت قریب به اتفاق آموزش های شرکتی برای مدیران امروزی شامل نصب، انطباق، و معرفی محصولات و خدمات جدید با توجه کمی به توسعه رهبری است.
برای این کار، سازمانها باید فرآیندها و ساختارهایی را پیادهسازی کنند که فرصتهایی را برای کشف ایدهها از مکانهای غیرمنتظره فراهم کنند. یک مثال بنسائو در کتاب خود ذکر کرده است: یک شرکت داروسازی جه، که مربیان نوآوری را آموزش میدهد تا به مدیران می، کمک کنند تا تیمشان را برای نوآوری تشویق کنند. با مربیان، مدیران ایدهها را بررسی میکنند، بازخورد ارائه میکنند و نوآوران را با دیگران در سازمان مرتبط میکنند.