8×8 چندین پیروزی بزرگ در Q2 را نشان داده است، از جمله CCaaS با بیش از 20000 صندلی و UCaaS megadeal.
در طی آ،ین تماس درآمد فروشنده اعلام شد، ساموئل ویلسون مدیر عامل 8×8 به «تمرکز بیوقفه شرکتش بر موفقیت مشتری» به،وان یک محرک کلیدی در پشت بردها اشاره کرد.
در واقع، ویلسون اظهار داشت که 8×8 به «بالاترین قیمتهای چند ساله» در وفاداری مشتری و حفظ درآمد دست مییابد و «معیارهای رضایت در سطح جه،» را در هفت فصل متوالی گذشته حفظ کرده است.
این شرکت با ارائه خدمات برای مشتریان فعلی خود، از طریق توصیه هایی به جذب ،ب و کار جدید کمک می کند.
بارزترین مثال از این مگادال فوق الذکر است که تا حدی به لطف توصیه یک ارائه دهنده خدمات در فروشگاه وابسته که در گذشته با موفقیت از راه حل های CCaaS و UCaaS 8×8 استفاده کرده بود، ایمن شد.
قرارداد جدید که توسط ویلسون به،وان یک «،دهفروش تخصصی پیشرو» توصیف شد، شامل 8×8 بود که به شرکت کمک میکرد تا از «راهحل تکتکهای سیسکو در محل» به یک پلتفرم ابری مقیاسپذیر و یکپارچه CCaaS و UCaaS تبدیل شود. 8×8 این ،یب را “XCaaS” مینامید.
در مجموع، این معامله شامل 1600 مکان و بیش از 20000 کارمند بود.
در حالی که مدیر عامل بر این باور است که ارائه XCaaS 8×8 یک «تمایز آشکار» در کمک به تضمین معامله بود، او استدلال میکند که اگر شریک خدماتی از 8× خود راضی نمیشد، شرکت فرصتی برای اثبات آن نداشت. 8 راه حل.
توصیه آنها منحصر به فرد نیست. در این سهماهه، نشان «مشتریان ما را دوست دارند» در G2 (سایت بررسی مشتریان) به دست آوردیم، زیرا آنها این کار را انجام میدهند.
ویلسون به دور از ،دهفروشی تخصصی، ،بوکار یکپارچهسازی تیمهای 8×8 را به ،وان برنده معامله معرفی کرد.
در واقع، این شرکت گزارش داد که بخش Teams آن رشد مداوم سه ماهه به فصل و سال به سال را تجربه کرده است و در حال حاضر بیش از 500000 کاربر تیم را پشتیب، می کند.
علاوه بر این، مدیرعامل تاکید کرد که 8×8 تنها بود Gartner UCaaS Magic Quadrant رهبر، جدای از مایکروسافت، در برنامه Operator Connect پذیرفته شد، که به اعتقاد او اعتبار شرکت را در ارائه راه حل های کاملا یکپارچه Teams تقویت می کند.
از نظر برنده شدن Teams، ارائهدهنده راهحلهای مدیریت چرخه درآمد مراقبتهای بهداشتی Coronis Health تصمیم گرفت از یک مشتری Fuze با استفاده از Teams برای همکاری به پیادهسازی پلتفرم 8×8 ارتقا یابد.
با انجام این کار، شرکت مراقبت های بهداشتی به “یکی از چندین معامله” Q2 تبدیل شد که بیش از 1 میلیون دلار درآمد تکراری سالانه داشت.
در حالی که ارقام منتشر نشد، ویلسون همچنین از معامله با Scandinavian Designs، یک شرکت مبلمان مستقر در ایالات متحده با بیش از 40 نمایشگاه در 16 ایالت، تمجید کرد.
این توافق شامل استقرار مرکز تماس 8×8 با Operator Connect برای تیم های مایکروسافت برای کمک به تثبیت ،ب و کار در یک پلت فرم واحد ابری بود.
در تشریح برخی از عوامل تعیینکننده برای پیروزی، مدیرعامل به «ویژگیهای متمایز مانند فدراسیون چت تیمها و دیده شدن حضور در فضای کاری نماینده اشاره کرد.
آنها همچنین از تجزیه و تحلیل قوی و داشبورد ما با رونویسی تماس ها و قابلیت های ارزیابی خوششان آمد.
هوش مصنوعی به رشد خود ادامه می دهد
در بحث استراتژی تحقیق و توسعه شرکت، ویلسون بیان میکند که «نوآوری جرقهای است که موتور رشد را راهاندازی میکند».
با در نظر گرفتن این موضوع، 8×8 تأیید کرد که به سرمایهگذاری 15 درصد از درآمد خود در تحقیق و توسعه بر مبنای غیر GAAP ادامه میدهد، بهویژه که بخش هوش مصنوعی آن بیشتر از بازدهی خود است.
در واقع، فروش محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، مانند دستیار مشتری هوشمند و راهحلهای شرکای فناوری 8×8، بیش از 50 درصد متوالی و بیش از 200 درصد سال به سال افزایش یافته است.
از زمان راهاندازی، مدیر عامل شرکت ادعا میکند که این محصولات بیش از 1 میلیون تعامل را میزب، کردهاند و استفاده از آن همچنان در حال افزایش است.
“رویکرد متمایز” 8×8 به هوش مصنوعی با تمرکز بر چهار رکن زیر، CX کلی را بهبود می بخشد:
- پردازش داده جامع مبتنی بر هوش مصنوعی برای همه تعاملات صوتی و دیجیتالی در سراسر پلتفرم آن.
- ا،یستمی از برنامه های کاربردی هوش مصنوعی سطح بالا که به طور یکپارچه در راه حل های CX آن ادغام شده است.
- سرمایه گذاری در بینش هوش مصنوعی برای ارزیابی کل استقرار CX.
- گسترش پیشنهادات مشاوره هوش مصنوعی تیم خدمات حرفه ای.
علیرغم توصیف هوش مصنوعی به ،وان “فقط یک ابزار”، ویلسون در مورد پتانسیل این فناوری برای تأثیرگذاری بر خدمات مشتری و بخش تجربه مصمم بود:
ما بر تبدیل فناوریهای هوش مصنوعی خود به نتایج تجاری مورد نظر مشتریانمان متمرکز شدهایم.
استفاده از هوش مصنوعی و تمرکز بر نتایج ،ب و کار نیز به تسریع ،ب و کار لوگوی جدید کمک کرده است.
در سه ماهه دوم، ویلسون تأیید کرد که ،ب و کار لوگوی جدید سهم بیشتری از رزروهای شرکت را به خود اختصاص داده است – ادامه روند رشد در سه فصل گذشته.
علاوه بر این، ا،ریت 20 معامله لوگوی جدید 8×8 شامل CCaaS در تعهد اولیه بود که چندین محصول شامل بیش از چهار محصول بودند.
اعداد
توصیف شده توسط کوین کراوس، مدیر ارشد مالی در 8×8به ،وان یک «عملکرد مالی جامد»، در سه ماهه دوم مالی 2025، 8×8 به سقف بالای راهنمای درآمدی خود رسید و از بالاترین حد پیش بینی های خود برای درآمد خدمات و حاشیه عملیاتی غیر GAAP فراتر رفت.
با این وجود، درآمد سالانه آن (سالانه) دو درصد کاهش یافت و از 185.0 میلیون دلار به 181.0 میلیون دلار رسید.
مدیران اجرایی کاهش درآمد ناشی از باقی ماندن مشتریان در پلتفرم Fuze را به ،وان یک مسدود کننده ادامه داد.
منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/8×8-secures-a-20000-seat-ccaas-ucaas-megadeal/