بروزرسانی: 21 تیر 1404
8 نکته برای کسب و کار کوچک شما صفحه «درباره ما».
صفحه «درباره ما» اولین برداشت دیجیتالی برند شما از مشتریان بالقوه است. با این حال، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و متوسط \u200b\u200b(SMB) از آن به طور موثر برای ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده نمی کنند.
نوشتن یک صفحه آموزنده و جذاب «درباره ما» ممکن است ساده به نظر برسد، اما به طرز شگفت انگیزی آسان است که اهمیت آن را دست کم بگیرید. ممکن است تعجب کنید که آیا مردم آن را می خوانند یا خیر، اما تحقیقات نشان می دهد که آن را می خوانند. اگر صاحب یک ،ب و کار کوچک هستید، هنگام ایجاد صفحه شخصی خود باید چند نکته را در نظر داشته باشید، و ما یک لیست سریع برای شما درست در اینجا ایجاد کرده ایم.
آنچه را پوشش خواهیم داد:
صفحه «درباره ما» چیست و شامل چه مواردی است؟
صفحه "درباره ما" یک بخش اختصاصی در وب سایت شما است که به بازدیدکنندگان شما کمک می کند تا بدانند شما چه ،ی هستید، چه کاری انجام می دهید و چرا این کار را انجام می دهید. این یک فرصت عالی برای ایجاد اعتماد و نشان دادن جنبه انس، ،ب و کارتان است. مهم این نیست که شما چه چیزی را می فروشید، بلکه به آنچه می فروشید نیز اهمیت دارد. و به همین دلیل است که در مورد ۶۴ درصد از مردم برندهایی را انتخاب می کنند که ارزش هایشان را به اشتراک بگذارند.
صفحه «درباره ما» شما را به مشتریانتان معرفی می کند. شما باید بنویسید که چه ،ی هستید، تیم شما کیست (اگر دارید)، چرا برند را راه اندازی کرده اید، چشم انداز، ماموریت خود و اینکه چگونه برای رشد برنامه ریزی می کنید. شما می تو،د آنقدر که دوست دارید شخصی (یا نه) باشید.
آمار شگفت انگیز در مورد صفحات "درباره ما".
صفحه «درباره ما» نقش مهمی در ارتباط با بازدیدکنندگان شما دارد و بر میزان مشارکت و هزینه آنها تأثیر می گذارد. در اینجا برخی از آنها وجود دارد آماری در مورد اینکه چرا این صفحه اهمیت دارد:
- مشتری، که از صفحه «درباره ما» شما بازدید می کنند، 22.5 درصد بیشتر از مشتری، که بازدید نمی کنند، هزینه می کنند.
- 52 درصد از مردم می گویند که وقتی وارد یک وب سایت می شوند، می خواهند ابتدا صفحه «درباره ما» را ببینند.
- 31٪ از مردم می گویند که صفحه "درباره ما" یک وب سایت مهم ترین بخش آن است.
- اگر اطلاعات تماسی وجود نداشته باشد، 44 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت را ، خواهند کرد.
- 63 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از برندهایی ،ید کنند که هدف دارند.
هشت نکته برای نوشتن صفحه «درباره ما» ،ب و کار کوچک شما
همه چیز برای ایجاد یکی آماده است؟ در اینجا هشت نکته و مثال برای نوشتن یک صفحه عالی "درباره ما" برای ،ب و کار کوچک شما آورده شده است که پیام شما را منتقل می کند - و مرورگرها را به ،یداران تبدیل می کند.
1. روی نام قرار دهید
با نشان دادن چهره های واقعی پشت برندتان به مشتریان خود یک ارتباط فوری ایجاد کنید. وقتی ع، های تیمی را با نام، نقش ها و جزئیات اضافی یا یک ویدیوی مقدماتی اضافه می کنید، ارتباط مشتریان با برند در سطح انس، آسان می شود.
برای مثال صفحه «داستان ما» Salesforce را در نظر بگیرید. با گنجاندن طلسم ها، توصیفات، فرهنگ، و ع، های تیمی خود به همراه اطلاعات مربوط به ،ب و کار خود، به مردم نشان می دهیم که انسان هستیم و به مشتریان خود اهمیت می دهیم.
2. داستان ،ب و کار کوچک خود را به اشتراک بگذارید
یکی دیگر از ،اصر ضروری صفحه «درباره ما» شما باید طرح آسانسور شما باشد - یک نسخه کوتاه و سریع از داستان ،ب و کار شما که توضیح می دهد:
- کاری که شما انجام می دهید
- آنچه شما را منحصر به فرد می کند
- و چرا مردم باید اهمیت بدهند
این اساساً همان سطح فروش است که برای رویدادهای شبکه ،ب و کار کوچک خود کامل کرده اید. به یاد داشته باشید که طرح شما باید با مشتریان بالقوه شما مرتبط باشد. هنگام به اشتراک گذاشتن اطلاعات پس زمینه، مانند ج، زم، شرکت، بر جزئیاتی تمرکز کنید که م،ادار و مرتبط با علایق و نیازهای مشتریان شما هستند. اگر تاریخچه زم، خشک و زم، ،ب و کار خود را مطرح کنید، ممکن است بی علاقه شوند. ایجاد یک ج، زم، آن را کوتاه، شیرین و از نظر بصری جذاب نگه می دارد. نحوه طراحی صفحه تقریباً به اندازه مفاهیم کلیدی مهم است. سابقه ،ب و کار شما باید شامل موارد زیر باشد:
- چه زم، و چرا ،ب و کار شما تاسیس شد
- چه مشکلی به حل آن کمک می کنید
- چگونه به بهبود صنعت خود کمک می کنید
- اه، ،ب و کار شما
- تجربیات مشتری از طریق توصیفات و نظرات
3. به مردم بگویید چه چیزی برای آنها مفید است
یکی از ،اصر مهم کپی بازاریابی خوب در صفحه «درباره ما» این است که این صفحه منفعت دارد. همیشه به یاد داشته باشید که در مورد آنچه برای مشتری مهم است به جای خودتان صحبت کنید.
هر صفحه از حضور آنلاین خود را به ،وان فرصتی برای اطلاع رس، بیشتر به مشتریان بالقوه در مورد محصول خود ببینید - و صفحه "درباره ما" شما تفاوتی ندارد. به اشتراک گذاری انگیزه پشت محصول یا خدمات خود فکر کنید. توضیح دهید که چگونه مشکلات واقعی مشتری را برای نشان دادن ارزش بدون استفاده از رویکرد فروش سخت حل می کند.
به ،وان مثال، نگاه کنید Slack "درباره ماصفحه "، که به وضوح بیان می کند که زندگی کاری کاربران خود را ساده تر، دلپذیرتر و سازنده تر می کند. گرد هم آوردن افراد همیشه هسته اصلی Slack بوده است و این صفحه ارزش های آن را حول بهره وری و همکاری منع، می کند.
منبع: سستی
4. شخصیت خود را به رخ بکشید
هرچه در صفحه «درباره ما» شخصی تر باشید، مشتریان بالقوه تان احساس ارتباط بیشتری خواهند داشت. یک ،ب و کار کوچک که هنوز هم شخصیت بنیانگذاران و کارمندان خود را منع، می کند، می تواند برای مشتریان بسیار جذاب باشد. مشتریان شما باید بدانند که شما آنها را فراتر از یک معامله برایشان ارزش قائل هستید و مایل به ایجاد ارتباط هستید. از هر 10 مصرف کننده 6 نفر احساس می کنند که شرکت ها با آنها به ،وان یک عدد رفتار می کنند تا یک فرد. بنابراین، آوردن شخصیت و خود واقعی به میز اهمیت دارد.
بیایید نگاه کنیم "درباره ما" از MillerKnoll صفحه، جایی که آنها می گویند: «ما هرگز از انجام کارها به گونه ای متفاوت نترسیدیم. به همین دلیل است که ما بزرگترین چالش های پیش روی جامعه جه، خود را بر عهده می گیریم.» آنها اهمیت نوشتن یک داستان جذاب را با صحبت در مورد چرایی وجود، ارزش هایشان و تفاوتی که ایجاد می کنند، درک می کنند. شخصی ، داستان آن ها چیزی است که حتی شرکت های بزرگ نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند - به صفحه «درباره ما» ،ب وکار کوچک شما یک مزیت آشکار می دهد.
منبع: می، نول
5. با اثبات اجتماعی اعتماد ایجاد کنید
توصیفات مشتری متقاعد کننده های قدرتمندی هستند. فقط به این فکر کنید که هنگام ،ید یک گوشی جدید یا جستجوی یک رستوران چقدر به رتبه بندی ها و نظرات اعتماد دارید. تجربیات به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران یک ابزار بازاریابی فوق العاده ارزشمند است که نباید از آن چشم پوشید.
آیا می دانستید که در مورد 85 درصد از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین اعتماد دارند به اندازه توصیه های شخصی؟ برای یک ،ب و کار کوچک - جایی که توصیه های دهان به دهان باعث ایجاد ،ب و کار جدید می شود - توصیفات و داستان های موفقیت مشتری می توانند ارزش افزوده داشته باشند.
فقط یک یا دو نقل قول از مشتریان شما می تواند تاثیر مثبتی ایجاد کند. توصیه می کنیم نام، ،وان شغلی و نام شرکت را برای ایجاد اعتماد و ارتباط در نقل قول ذکر کنید. حتی زم، که نمی تو،د نام آنها را نقل کنید، همیشه می تو،د ،وان آنها را ذکر کنید.
Snapology of Lehi، که برنامه های یادگیری STEAM را ارائه می دهد، توصیفات خود را در بخش About خود به نمایش می گذارد. این یک راه محکم برای ایجاد اعتماد است زیرا 100 مورد از والدین را ارائه می دهد و به والدین دیگر کمک می کند تا برای فرزندان خود انتخاب کنند.
منبع: اسنپولوژی لهی
6. آن را کوتاه و ساده نگه دارید
اطلاعات "درباره ما" هدف خاصی دارد: ارائه اطمینان کافی به خواننده برای برداشتن گام بعدی با اطمینان به سمت مشتری شدن. صفحه «درباره ما» شما برای دستیابی به این اثر باید اطلاعات کافی داشته باشد، اما باید به اندازه کافی کوتاه باشد تا خواندن آن به نظر کار طاقت فرسا نباشد.
در حالی که ممکن است مختصر و نادیده گرفتن اطلاعات مهم باشد، همچنین باید از وارد شدن به جزئیات بیش از حد خودداری کنید. به یاد داشته باشید که اگرچه شما به جزئیات کاری که انجام می دهید علاقه مند هستید، خواننده شما علاقه مند نیست – حداقل هنوز. پس از تحویل آسانسور و به خواننده نشان دادید که چه کاری می تواند انجام دهد، وقت آن است که نوشتن را متوقف کنید.
نکته حرفه ای: یک ویدیوی کوتاه در مورد تیم یا برند راهی عالی برای تعامل و انس، ، برند شما است. کاربران بیشتر با یک ویدیو درگیر می شوند تا با متن. درباره 86 درصد از بازاریابان ویدیو می گویند که محتوای ویدیویی به افزایش ترافیک وب آنها کمک کرده است. می تو،د ویدیوها را برای توصیفات، ویدیوهای نحوه انجام، داستان های موفقیت مشتری یا نشان دادن ارزش های برند در وب سایت خود جاسازی کنید. ویدئوها برای جلب توجه بازدیدکنندگان، افزایش زمان در سایت و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری عالی هستند.
7. مرورگرها را به ،یداران تبدیل کنید
در حالی که صفحه «درباره ما» معمولاً یک ابزار تبدیل مستقیم نیست، باید خوانندگان را یک قدم به ،ید محصول شما نزدیک تر کند. به آن به ،وان فرصتی فکر کنید تا موانع موجود در ذهن مشتری را با پاسخ دادن به سوالاتی که ممکن است حتی از وجود آنها بی اطلاع هستند، بردارید.
یکی از راه های نزدیک شدن به این موضوع، اضافه ، بخش سؤالات متداول (FAQ) است. در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد:
- تو کی هستی؟
- چه چیزی برند شما را متفاوت می کند؟
- قیمت هاتون ،؟
- آیا هزینه های اضافی وجود دارد؟
- مشخصات محصول/خدمت چیست؟
اگر یک کارآفرین انفرادی یا یک ،ب و کار کوچک با منابع محدود هستید، از Agentforce برای خودکارسازی تعاملات اولیه با مشتری یا پاسخ به سؤالات متداول استفاده کنید. شما می تو،د نمایندگان را بر اساس نیازها و حجم کاری خود سفارشی کنید. از رسیدگی به پشتیب، مشتری و ارائه توصیه های شخصی به بازدیدکنندگان گرفته تا اجرای کمپین ها و مشتریان بالقوه، Agentforce می تواند به شما در جذب و حفظ مشتری کمک کند.

8. فراخوان های خود را برای اقدام فراموش نکنید
وقتی مشتریان با پیشنهاد شما راحت هستند و آماده ادامه کار هستند، فرصت اقدام را از دست ندهید. نگه داشتن آنها از طریق قیف فروش می تواند به سادگی شامل دو یا سه تماس من، برای اقدام (CTA) باشد. شما قبلاً برای متقاعد ، آنها تلاش کرده اید، بنابراین آنها را به سمت مرحله بعدی راهنمایی کنید.
بسیاری از ،ب وکارهای کوچک صفحه «درباره ما» خود را صرفاً اطلاعاتی می دانند و اغلب فرصتی برای تعامل را نادیده می گیرند. با گنجاندن یک CTA واضح و مستقیم، خوانندگان خود را برای تعامل با نام تجاری خود ترغیب کنید. صفحه «درباره ما» شما چه پیوندی به یک صفحه محصول باشد و چه درخواستی برای عضویت در خبرنامه شما، مک، عالی برای جذب مشتریان بالقوه عمیق تر به وب سایت شما یا جمع آوری آدرس های ایمیل آنهاست.
بررسی کنید که چگونه Mind،y's "درباره ما" صفحه مصرف کنندگان و ،ب و کارها را گرد هم می آورد. از آنجایی که صفحه CTA برای رزرو و ارائه ک، ها و جستجوی شغل ارائه می دهد، کاربران مختلفی را جذب می کند.
منبع: ذهن بدن
آیا می دانستید که می تو،د با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک وب سایت محکم بسازید، CTA ها را یکپارچه کنید و مرورگرها را به مشتری تبدیل کنید؟ یک ابزار CRM اطلاعات متمرکز مشتری را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد همه چیز را از تعاملات مشتری و تبدیل ها گرفته تا بهره وری تیم و فرآیندهای فروش ردیابی کنید.
شما می تو،د به سرعت یک فروشگاه آنلاین با استفاده از قالب های موجود در ویترین ما بسازید و تجربیات ثابتی را به مشتریان خود ارائه دهید. CRM برای ،ب و کارهای کوچک روشی هوشمندانه برای اولویت دادن به رشد و به حدا،ر رساندن وب سایت شما است – هر صفحه مهم است.
مقیاس دقیق تر، نه سخت تر
صدها SMB به S،er متکی هستند - CRM که با ،ب و کار شما رشد می کند.



،ب و کار کوچک خود را با اطمینان در صفحه «درباره ما» بنویسید
اکنون که تمام نکات و ترفندهای لازم برای نوشتن صفحه «درباره ما» خود را دارید، ممکن است از خود بپرسید - بعد چه می شود. ابزار من، می تواند به شما کمک کند تا ،ب و کار کوچک خود را به سطح بعدی ببرید. ما سوئیت استارتر را با در نظر گرفتن نیازهای شما ساختیم. این یک CRM آماده برای استفاده است که ابزارهای قدرتمندی را برای بازاریابی، فروش، خدمات و تجارت از روز اول ارائه می دهد. امروز آن را به صورت رایگان امتحان کنید!
منبع: https://www.salesforce.com/blog/small-business-about-us-page/