8 روشی که نمایندگان بازاریابی می توانند به شما در ایجاد، راه اندازی و ردیابی کمپین هایی مانند قبل کمک کنند.

Illustration of a woman giving a high five to a robot / AI agents

ممکن است شما یک متخصص SQL نباشید، اما قطعاً انواع مشتری، را که می خواهید هدف قرار دهید، می شناسید. کارگزاران بازاریابی به همه اجازه می دهند که مخاطب بسازند.

بازاریاب ها محدود به تعداد تغییرات محتوایی هستند که می توانند در یک بازه زم، یا بودجه معین تولید کنند. نمایندگان بازاریابی اکنون می توانند چندین نسخه محتوا را در چند ث،ه تولید کنند.

به ،وان مثال، می‌تو،د از کمپین‌های Agentforce برای ایجاد بخش‌های انحرافی جداگانه بر اساس امتیازات تعامل، سن، مکان یا رفتار ،ید قبلی با یک درخواست ساده به زبان طبیعی استفاده کنید.

8. فرهنگ تست زدن و یادگیری را به راحتی پرورش دهید

چالش من برای شما این است که فکر خود را از این جمله تغییر دهید: “چگونه این نمایندگان می توانند به من کمک کنند تا تجارت را طبق معمول کارآمدتر ارائه دهم؟” به “چگونه این نمایندگان می توانند شیوه ارائه یک تجربه استثنایی مشتری را به طور اساسی تغییر دهند؟”

در این وبلاگ، من شما را با این که چگونه عوامل بازاریابی، مانند آنهایی که در Agentforce هستند، می توانند به شما کمک کنند مشتریان را جذب کنید و همچنین تیم های داخلی شما را سازنده تر و منسجم تر کنند، آشنا می کنم.

این یک تغییر دهنده بازی است زیرا اکنون می تو،د تست و یادگیری مداوم را در هر کمپین بدون افزایش قابل توجه زمان صرف شده بگنج،د.

با برنامه‌ریزی استراتژیک برای محتوای شخصی‌شده در مختصر خود با کمپین‌های Agentforce که کارهای سنگین را انجام می‌دهند، از این قابلیت استفاده کنید. به ،وان مثال، می تواند به طور خودکار محتوای متفاوتی را برای مشتریان با ارزش بالا در مقایسه با آنهایی که تازه با نام تجاری آشنا شده اند در مقابل طرفداران باتجربه تولید کند.

7. بخش هایی را که قبلاً برای آنها وقت نداشتید کاوش کنید

به ،وان مثال، کمپین‌های Agentforce Marketing Cloud خطوط موضوع، کپی متن و فراخوان‌های اقدام را در سراسر ایمیل و صفحات فرود ایجاد می‌کند، همه در قالب یک الگوی مارک دار. سپس می‌تو،د محتوا را با استفاده از اعلان‌های زبان طبیعی اصلاح کنید تا مطمئن شوید که با لحن صدا و استراتژی کمپین مطابقت دارد.

بسیاری از سازمان ها برای ایجاد بخش به تیم های تخصصی علم داده تکیه می کنند. این تیم ها اغلب در ظرفیت هستند و تعداد بخش هایی را که یک بازاریاب می تواند درخواست کند محدود می کند. با عوامل بازاریابی، می‌تو،د بخش‌هایی را به تنهایی بسازید و به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان ظریف‌تری را کشف کنید.

با استفاده از یک درخواست زبان طبیعی، Campaign Agent یک سفر پیش‌نویس را با تمام محتوای کمپین شما پیکربندی می‌کند که می‌تو،د بیشتر آن را اصلاح، تأیید و فعال کنید.

6. دیگر محدود به محتوای خود نیستید

اگر شما متخصص محتوا در سازمان خود نیستید، کمپین های Agentforce می تواند به شما و تیم خلاق شما کمک کند. به ،وان یک تیم تخصصی، آنها ممکن است در موقعیت بهتری برای شکل دادن به دستورالعمل های از پیش پیکربندی شده نماینده و ،وجی های نهایی باشند.

4. مانند یک دانشمند داده، مخاطب ایجاد کنید

در Dreamforce امسال، Salesforce Agentforce را راه‌اندازی کرد، مجموعه‌ای از ابزارها برای ایجاد و سفارشی‌سازی نمایندگان، و همچنین مجموعه‌ای از عواملی که ما در سراسر Customer 360 ارائه می‌دهیم. کمپین‌های Agentforce بخشی از این راه‌اندازی است، و قبلاً از من خواسته شده است. مشتریان چگونه می توانند از آن بهره ببرند. بر اساس گزارش نهمین وضعیت بازاریابی Salesforce، 71 درصد از بازاریابان قصد دارند در 18 ماه آینده از هوش مصنوعی مولد و پیش بینی کننده استفاده کنند.

با تایید کوتاه شما، زمان ایجاد مقداری محتوا فرا رسیده است. نمایندگان بازاریابی می توانند با ایجاد ایمیل ها و صفحات فرود بر اساس خلاصه شما و دستورالعمل های برند از پیش پیکربندی شده در پلت فرم، قدم بعدی را بردارند.

با کمپین های Agentforce می تو،د از دستورهای زبان طبیعی برای توصیف مخاطب هدف مورد نظر خود استفاده کنید و نماینده آن را به ویژگی های بخش من، ترجمه می کند.

5. در یک سفر در مقیاس فعال شوید

وقتی ،شتین به شما توصیه می کند که یک کمپین جدید بسازید، باید با یک خلاصه شروع کنید – درست مانند هر کمپین دیگری. نمایندگان بازاریابی اکنون می توانند این خلاصه را با تمام زمینه های اه، سازمان و دستورالعمل های بازاریابی برای شما بسازند.

کمپین های Agentforce به طور کلی در Marketing Cloud Growth و نسخه های پیشرفته برای مشاغل کوچک موجود است. درباره نحوه عملکرد این فناوری بیشتر بد،د.





منبع: https://www.salesforce.com/blog/marketing-agents/

هر گونه خدمات منتشر نشده یا ویژگی های ذکر شده در اینجا در حال حاضر در دسترس نیست و ممکن است به موقع یا اصلاً تحویل داده نشود. مشتریان باید تصمیمات ،ید خود را بر اساس ویژگی هایی که در حال حاضر در دسترس هستند اتخاذ کنند.

با عوامل بازاریابی شروع کنید

این می تواند یک طرز فکر سخت برای کل سازمان باشد، اما گرفتن بهترین نتایج در دراز مدت بسیار مهم است.

چگونه عوامل بازاریابی فرآیند ایجاد را ساده می کنند

عملکرد هوش مصنوعی Marketing Cloud، ،شتین، قبلاً داده‌های شما را رصد می‌کند و پیشرفت را در راستای اه، شما ردیابی می‌کند، سپس توصیه‌های متنی را در اختیار شما قرار می‌دهد که کجا باید برای دستیابی بهتر به آن اه، تمرکز کنید. کمپین های Agentforce با تبدیل آن توصیه ایستا به یک اقدام، این کار را یک قدم فراتر می برد.

بازاریابان می‌توانند به زبان ساده از Agentforce Campaigns بخواهند که در عرض چند ث،ه خلاصه‌ای ایجاد کنند، سپس می‌توانند آن را اصلاح کنند تا زم، که نیازهایشان را برآورده کند. به علاوه، این خلاصه قبلاً در Salesforce تعبیه شده است و اشتراک گذاری آن را برای تأیید با سهامداران آسان می کند.

3. محتوایی که مرتبط با ،ب و کار شما باشد

اگر در کار با هوش مصنوعی تازه کار هستید، ارزش آن را دارد که یک لحظه توضیح دهید که یک عامل بازاریابی چیست، و در مورد تغییر ذهنیتی که این ویژگی ها در رویکرد شما برای ارائه کمپین ایجاد می کنند.

عوامل بازاریابی بخشی از مجموعه گسترده تری از دستیاران مجازی هوش مصنوعی را تشکیل می دهند. این دستیارها با انسان ها کار می کنند تا از داده ها برای ساخت و اجرای برنامه ها استفاده کنند. آنها متن کامل آنچه که یک انسان می پرسد را تحلیل و درک می کنند، سپس از طریق تصمیم گیری در مورد مراحل بعدی استدلال می کنند. در فضای بازاریابی، این وظایف ممکن است شامل تولید محتوا، بهینه سازی کمپین ها، تجزیه و تحلیل نتایج و موارد دیگر باشد.

این ممکن است تعدیل مخاطب یا کمپین موجود یا ایجاد یک کمپین کاملاً جدید باشد که قبلاً در نظر نگرفته بودید.

2. خلاصه کمپین خود را در یک لحظه بسازید

Salesforce عوامل هوش مصنوعی را توسعه داده است تا به ،وان شریک انسان در تجربه مشتری عمل کنند. نمایندگان ما با انجام کارهای وقت گیر به شما در جریان کار کمک می کنند و به شما امکان می دهند بر فعالیت های با ارزش بالا تمرکز کنید.

برای بازاریابان، این به این م،ی است که زمان کمتری برای منبع داده‌های خود صرف می‌کنند و زمان بیشتری را برای اقدام بر اساس آن صرف می‌کنند. این بدان م،است که زمان کمتری برای ایجاد نسخه‌های مختلف محتوا و زمان بیشتری برای استراتژی‌های هدفمند و شخصی‌سازی شده است.

بیایید به ویژگی‌ها بپردازیم و بررسی کنیم که چگونه کمپین‌های Agentforce می‌توانند به شما در ساخت، راه‌اندازی و پیگیری کمپین‌ها کمک کنند.

1. با توصیه های هوشمندانه در مسیر خود بم،د

تولید و توزیع محتوا مدت هاست که برای بازاریابان دردسرساز بوده است. تحقیقات جدید از موسسه بازاریابی محتوا دریافتند که 54 درصد از پاسخ دهندگان بازاریابی B2B فاقد منابع کافی برای تولید محتوای با کیفیت در مقیاس هستند. الف مشکل مشابه در فضای B2C وجود دارد: بازاریابان آنقدر مشغول تولید محتوا هستند که نمی توانند کار خود را تکرارپذیر، سازگار یا مقیاس پذیر کنند. بازاریابان همچنین باید منابع را مدیریت کنند تا کمپین ها را تا حد امکان کارآمد و موفق کنند – همه اینها در حالی که مشتریان را به روش هایی درگیر می کنند که آنها را از رقبا جدا کند. پس راه حل این مسائل چیست؟ عوامل بازاریابی، که از داده ها و هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کمپین ها استفاده می کنند.

چگونه انسان ها و عوامل بازاریابی می توانند با هم موفق باشند

کمپین های موفق از طریق سفرهای هوشمند و چند کانالی که در آن شخصی سازی در هر مرحله ادغام می شود، فعال می شوند. عوامل بازاریابی به شما کمک می کنند تا کمپین خود را به طور خودکار با ایجاد یک جریان سفر کامل از خلاصه اصلی، فعال و مقیاس دهید.

آزمایش اغلب به دلیل محدودیت زم، در لیست اولویت های بازاریاب قرار می گیرد. عوامل بازاریابی، ساخت جریان سفر شما را خودکار می کنند، و تعبیه آزمایش در کمپین های شما را آسان تر می کنند.