8 روشی که نمایندگان بازاریابی می توانند به شما در ایجاد، راه اندازی و ردیابی کمپین هایی مانند قبل کمک کنند.
ممکن است شما یک متخصص SQL نباشید، اما قطعاً انواع مشتری، را که می خواهید هدف قرار دهید، می شناسید. کارگزاران بازاریابی به همه اجازه می دهند که مخاطب بسازند.
بازاریاب ها محدود به تعداد تغییرات محتوایی هستند که می توانند در یک بازه زم، یا بودجه معین تولید کنند. نمایندگان بازاریابی اکنون می توانند چندین نسخه محتوا را در چند ث،ه تولید کنند.
به ،وان مثال، میتو،د از کمپینهای Agentforce برای ایجاد بخشهای انحرافی جداگانه بر اساس امتیازات تعامل، سن، مکان یا رفتار ،ید قبلی با یک درخواست ساده به زبان طبیعی استفاده کنید.
8. فرهنگ تست زدن و یادگیری را به راحتی پرورش دهید
چالش من برای شما این است که فکر خود را از این جمله تغییر دهید: “چگونه این نمایندگان می توانند به من کمک کنند تا تجارت را طبق معمول کارآمدتر ارائه دهم؟” به “چگونه این نمایندگان می توانند شیوه ارائه یک تجربه استثنایی مشتری را به طور اساسی تغییر دهند؟”
در این وبلاگ، من شما را با این که چگونه عوامل بازاریابی، مانند آنهایی که در Agentforce هستند، می توانند به شما کمک کنند مشتریان را جذب کنید و همچنین تیم های داخلی شما را سازنده تر و منسجم تر کنند، آشنا می کنم.
هر گونه خدمات منتشر نشده یا ویژگی های ذکر شده در اینجا در حال حاضر در دسترس نیست و ممکن است به موقع یا اصلاً تحویل داده نشود. مشتریان باید تصمیمات ،ید خود را بر اساس ویژگی هایی که در حال حاضر در دسترس هستند اتخاذ کنند.
با عوامل بازاریابی شروع کنید
این می تواند یک طرز فکر سخت برای کل سازمان باشد، اما گرفتن بهترین نتایج در دراز مدت بسیار مهم است.
چگونه عوامل بازاریابی فرآیند ایجاد را ساده می کنند
عملکرد هوش مصنوعی Marketing Cloud، ،شتین، قبلاً دادههای شما را رصد میکند و پیشرفت را در راستای اه، شما ردیابی میکند، سپس توصیههای متنی را در اختیار شما قرار میدهد که کجا باید برای دستیابی بهتر به آن اه، تمرکز کنید. کمپین های Agentforce با تبدیل آن توصیه ایستا به یک اقدام، این کار را یک قدم فراتر می برد.
بازاریابان میتوانند به زبان ساده از Agentforce Campaigns بخواهند که در عرض چند ث،ه خلاصهای ایجاد کنند، سپس میتوانند آن را اصلاح کنند تا زم، که نیازهایشان را برآورده کند. به علاوه، این خلاصه قبلاً در Salesforce تعبیه شده است و اشتراک گذاری آن را برای تأیید با سهامداران آسان می کند.
3. محتوایی که مرتبط با ،ب و کار شما باشد
اگر در کار با هوش مصنوعی تازه کار هستید، ارزش آن را دارد که یک لحظه توضیح دهید که یک عامل بازاریابی چیست، و در مورد تغییر ذهنیتی که این ویژگی ها در رویکرد شما برای ارائه کمپین ایجاد می کنند.
عوامل بازاریابی بخشی از مجموعه گسترده تری از دستیاران مجازی هوش مصنوعی را تشکیل می دهند. این دستیارها با انسان ها کار می کنند تا از داده ها برای ساخت و اجرای برنامه ها استفاده کنند. آنها متن کامل آنچه که یک انسان می پرسد را تحلیل و درک می کنند، سپس از طریق تصمیم گیری در مورد مراحل بعدی استدلال می کنند. در فضای بازاریابی، این وظایف ممکن است شامل تولید محتوا، بهینه سازی کمپین ها، تجزیه و تحلیل نتایج و موارد دیگر باشد.
این ممکن است تعدیل مخاطب یا کمپین موجود یا ایجاد یک کمپین کاملاً جدید باشد که قبلاً در نظر نگرفته بودید.
2. خلاصه کمپین خود را در یک لحظه بسازید
Salesforce عوامل هوش مصنوعی را توسعه داده است تا به ،وان شریک انسان در تجربه مشتری عمل کنند. نمایندگان ما با انجام کارهای وقت گیر به شما در جریان کار کمک می کنند و به شما امکان می دهند بر فعالیت های با ارزش بالا تمرکز کنید.
برای بازاریابان، این به این م،ی است که زمان کمتری برای منبع دادههای خود صرف میکنند و زمان بیشتری را برای اقدام بر اساس آن صرف میکنند. این بدان م،است که زمان کمتری برای ایجاد نسخههای مختلف محتوا و زمان بیشتری برای استراتژیهای هدفمند و شخصیسازی شده است.
بیایید به ویژگیها بپردازیم و بررسی کنیم که چگونه کمپینهای Agentforce میتوانند به شما در ساخت، راهاندازی و پیگیری کمپینها کمک کنند.
1. با توصیه های هوشمندانه در مسیر خود بم،د
تولید و توزیع محتوا مدت هاست که برای بازاریابان دردسرساز بوده است. تحقیقات جدید از موسسه بازاریابی محتوا دریافتند که 54 درصد از پاسخ دهندگان بازاریابی B2B فاقد منابع کافی برای تولید محتوای با کیفیت در مقیاس هستند. الف مشکل مشابه در فضای B2C وجود دارد: بازاریابان آنقدر مشغول تولید محتوا هستند که نمی توانند کار خود را تکرارپذیر، سازگار یا مقیاس پذیر کنند. بازاریابان همچنین باید منابع را مدیریت کنند تا کمپین ها را تا حد امکان کارآمد و موفق کنند – همه اینها در حالی که مشتریان را به روش هایی درگیر می کنند که آنها را از رقبا جدا کند. پس راه حل این مسائل چیست؟ عوامل بازاریابی، که از داده ها و هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کمپین ها استفاده می کنند.
چگونه انسان ها و عوامل بازاریابی می توانند با هم موفق باشند
کمپین های موفق از طریق سفرهای هوشمند و چند کانالی که در آن شخصی سازی در هر مرحله ادغام می شود، فعال می شوند. عوامل بازاریابی به شما کمک می کنند تا کمپین خود را به طور خودکار با ایجاد یک جریان سفر کامل از خلاصه اصلی، فعال و مقیاس دهید.
آزمایش اغلب به دلیل محدودیت زم، در لیست اولویت های بازاریاب قرار می گیرد. عوامل بازاریابی، ساخت جریان سفر شما را خودکار می کنند، و تعبیه آزمایش در کمپین های شما را آسان تر می کنند.