
بروزرسانی: 21 تیر 1404
8 روشی که نمایندگان بازاریابی می توانند به شما در ایجاد، راه اندازی و ردیابی کمپین هایی مانند قبل کمک کنند.
ممکن است شما یک متخصص SQL نباشید، اما قطعاً انواع مشتری، را که می خواهید هدف قرار دهید، می شناسید. کارگزاران بازاریابی به همه اجازه می دهند که مخاطب بسازند.
بازاریاب ها محدود به تعداد تغییرات محتوایی هستند که می توانند در یک بازه زم، یا بودجه معین تولید کنند. نمایندگان بازاریابی اکنون می توانند چندین نسخه محتوا را در چند ث،ه تولید کنند.
به ،وان مثال، می تو،د از کمپین های Agentforce برای ایجاد بخش های انحرافی جداگانه بر اساس امتیازات تعامل، سن، مکان یا رفتار ،ید قبلی با یک درخواست ساده به زبان طبیعی استفاده کنید.
8. فرهنگ تست زدن و یادگیری را به راحتی پرورش دهید
چالش من برای شما این است که فکر خود را از این جمله تغییر دهید: "چگونه این نمایندگان می توانند به من کمک کنند تا تجارت را طبق معمول کارآمدتر ارائه دهم؟" به "چگونه این نمایندگان می توانند شیوه ارائه یک تجربه استثنایی مشتری را به طور اساسی تغییر دهند؟"
در این وبلاگ، من شما را با این که چگونه عوامل بازاریابی، مانند آنهایی که در Agentforce هستند، می توانند به شما کمک کنند مشتریان را جذب کنید و همچنین تیم های داخلی شما را سازنده تر و منسجم تر کنند، آشنا می کنم.
این یک تغییر دهنده بازی است زیرا اکنون می تو،د تست و یادگیری مداوم را در هر کمپین بدون افزایش قابل توجه زمان صرف شده بگنج،د.
با برنامه ریزی استراتژیک برای محتوای شخصی شده در مختصر خود با کمپین های Agentforce که کارهای سنگین را انجام می دهند، از این قابلیت استفاده کنید. به ،وان مثال، می تواند به طور خودکار محتوای متفاوتی را برای مشتریان با ارزش بالا در مقایسه با آنهایی که تازه با نام تجاری آشنا شده اند در مقابل طرفداران باتجربه تولید کند.
7. بخش هایی را که قبلاً برای آنها وقت نداشتید کاوش کنید
به ،وان مثال، کمپین های Agentforce Marketing Cloud خطوط موضوع، کپی متن و فراخوان های اقدام را در سراسر ایمیل و صفحات فرود ایجاد می کند، همه در قالب یک الگوی مارک دار. سپس می تو،د محتوا را با استفاده از اعلان های زبان طبیعی اصلاح کنید تا مطمئن شوید که با لحن صدا و استراتژی کمپین مطابقت دارد.
بسیاری از سازمان ها برای ایجاد بخش به تیم های تخصصی علم داده تکیه می کنند. این تیم ها اغلب در ظرفیت هستند و تعداد بخش هایی را که یک بازاریاب می تواند درخواست کند محدود می کند. با عوامل بازاریابی، می تو،د بخش هایی را به تنهایی بسازید و به شما این امکان را می دهد که مخاطبان ظریف تری را کشف کنید.
با استفاده از یک درخواست زبان طبیعی، Campaign Agent یک سفر پیش نویس را با تمام محتوای کمپین شما پیکربندی می کند که می تو،د بیشتر آن را اصلاح، تأیید و فعال کنید.
6. دیگر محدود به محتوای خود نیستید
اگر شما متخصص محتوا در سازمان خود نیستید، کمپین های Agentforce می تواند به شما و تیم خلاق شما کمک کند. به ،وان یک تیم تخصصی، آنها ممکن است در موقعیت بهتری برای شکل دادن به دستورالعمل های از پیش پیکربندی شده نماینده و ،وجی های نهایی باشند.
4. مانند یک دانشمند داده، مخاطب ایجاد کنید
در Dreamforce امسال، Salesforce Agentforce را راه اندازی کرد، مجموعه ای از ابزارها برای ایجاد و سفارشی سازی نمایندگان، و همچنین مجموعه ای از عواملی که ما در سراسر Customer 360 ارائه می دهیم. کمپین های Agentforce بخشی از این راه اندازی است، و قبلاً از من خواسته شده است. مشتریان چگونه می توانند از آن بهره ببرند. بر اساس گزارش نهمین وضعیت بازاریابی Salesforce، 71 درصد از بازاریابان قصد دارند در 18 ماه آینده از هوش مصنوعی مولد و پیش بینی کننده استفاده کنند.
با تایید کوتاه شما، زمان ایجاد مقداری محتوا فرا رسیده است. نمایندگان بازاریابی می توانند با ایجاد ایمیل ها و صفحات فرود بر اساس خلاصه شما و دستورالعمل های برند از پیش پیکربندی شده در پلت فرم، قدم بعدی را بردارند.
با کمپین های Agentforce می تو،د از دستورهای زبان طبیعی برای توصیف مخاطب هدف مورد نظر خود استفاده کنید و نماینده آن را به ویژگی های بخش من، ترجمه می کند.
5. در یک سفر در مقیاس فعال شوید
وقتی ،شتین به شما توصیه می کند که یک کمپین جدید بسازید، باید با یک خلاصه شروع کنید - درست مانند هر کمپین دیگری. نمایندگان بازاریابی اکنون می توانند این خلاصه را با تمام زمینه های اه، سازمان و دستورالعمل های بازاریابی برای شما بسازند.
کمپین های Agentforce به طور کلی در Marketing Cloud Growth و نسخه های پیشرفته برای مشاغل کوچک موجود است. درباره نحوه عملکرد این فناوری بیشتر بد،د.


