7 دلیل برتر برای خرید راه حل های CRM برای CX در سال 2023

ت،یم بندی به شرکت ها این امکان را می دهد که از تقاضای فزاینده استفاده کنند.بیش از حد شخصی” تجربیات در دنیای دیجیتال. هرچه بیشتر مشتریان خود را “تعریف” کنید، بیشتر می تو،د تجربیات منحصر به فردی را که آنها به دنبال آن هستند ارائه دهید.

3. بهبود بهره وری تیم

از طریق اتوماسیون، می تو،د فشار روی اعضای تیم خود را کاهش دهید و به آنها زمان بیشتری بدهید تا روی کارهایی که واقعاً به بینش آنها نیاز دارند تمرکز کنند. در عین حال، می تو،د شانس خود را برای جمع آوری و استفاده از اطلاعاتی که منجر به تجربه بهتر مشتری می شود، افزایش دهید.

5. ارائه خدمات فعال

راه حل CRM شما به شما این امکان را می دهد که داده های تماس را سازماندهی کنید، بر،ب ها را به هر مشتری اضافه کنید، و مخاطبان خود را بر اساس عواملی مانند مرحله معامله، اندازه شرکت و مکان ت،یم بندی کنید. حتی می تو،د مرحله هر مشتری را در چرخه ،ید ردیابی کنید.

راه‌حل‌های CRM به شما این امکان را می‌دهند که با پیش‌بینی فعالانه نیازهای مشتری و ارائه راه‌حل قبل از درخواست هر چیزی، تمرکز خود را بر سرعت به سطح بعدی ببرید. اطلاعاتی که در مورد مشتریان خود و عادات ،ید آنها جمع آوری می کنید می تواند به سیستم CRM شما اجازه دهد تا بهترین لحظه را برای ارتباط با مشتریان در مورد تمدید، تعمیر و نگهداری یا خدمات دیگری که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، تعیین کند.

توانایی مدیریت مخاطبین (94٪)، تعاملات ردیابی (88٪) و قیف های م،تور (26٪) برخی از ویژگی های بسیار درخواستی ابزارهای CRM هستند زیرا به شرکت ها اجازه می دهند درک کنند که مشتری در هنگام ،ید یا تبدیل شدن به یک م،ع وفادار چه مراحلی را انجام می دهد. .

مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای متوجه شده‌اند که با کدام برندها پس از همه‌گیری تجارت می‌کنند، و تلاش برای وفاداری مشتری پیچیده‌تر شده است. تقاضا برای نرم افزار CRM افزایش یافته است. پیش بینی می شود بازار CRM رشد کند حدود 14.27٪ از سال 2020 تا 2027، با تمرکز بیشتر برند بر روی CX.

بسیاری از پلتفرم‌های CRM حتی دارای ابزارهای همکاری داخلی هستند که به افراد امکان می‌دهد در حین چت ، از طریق پیام‌رسان فوری، روی یک فایل یا قیمت فروش به طور همزمان کار کنند. محیط های مشارکتی در CRM شما می تواند تضمین کند که اعضای تیم بیشتری می توانند در ارائه تجربیات هیجان انگیز با یکدیگر همکاری کنند، حتی اگر کارکنان شما در یک محیط از راه دور توزیع شده باشند.

مشتریان در جستجوی تجربه کامل همیشه خواسته اند “سرعت”. هرچه سریعتر بتو،د به یک مشکل پاسخ دهید یا زم، که مشتری به کمک شما نیاز دارد با آنها ارتباط برقرار کنید، خوشحال تر خواهند شد. شرکت های امروزی می توانند از ابزارهای مختلفی برای سرعت بخشیدن به خدمات استفاده کنند، از اتوماسیون و سلف سرویس گرفته تا مسیریابی هوشمند.

یک راه حل CRM با ابزارهای هوشمند و ادغام با مرکز تماس شما می تواند به طور خودکار اطلاعات را از یک مکالمه تلفنی یا چت پیام فوری جمع آوری کرده و به نمایه مشتری اضافه کند. این اجازه می دهد تا بینش عمیق تری در مورد هر مشتری داشته باشید.

فرض کنید متوجه شده اید که کارمندان شما در حال از دست دادن زمان بین برنامه های مختلف در محیط CX هستند. در آن صورت، می‌تو،د CRM خود را با سایر ابزارهایی که روزانه استفاده می‌کنند، یکپارچه کنید و یک شیشه جامع برای اطلاعات و بهره‌وری بسازید.

با توانایی ردیابی معیارهای مهم و حتی پیش بینی فرصت های فروش و خدمات در طول زمان، می تو،د به طور موثرتری برای رشد و توسعه ،ب و کار خود آماده شوید.

7. تقویت همکاری

نمایندگان در یک مرکز تماس، نمایندگان خدمات و کارشناسان فروش زم، بهترین کار را انجام می دهند که به ابزارها و اطلاعات من، دسترسی داشته باشند. یک CRM می تواند با ارائه تمام بینش های مورد نیاز کارکنان، به ارتقای عملکرد تیم شما کمک کند.

راه حل های CRM چیزی بیش از یک ابزار ساده برای آن هستند یادگیری در مورد مخاطبان خود. راه‌حل‌های من، می‌توانند عملکرد، ارتباطات و همکاری موثر تیم را تسهیل کنند. سرویس CRM به ،وان رکوردی از مکالمات، یادداشت ها و اطلاعات تماس است، بنابراین اعضای تیم می توانند به راحتی تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و در زمینه خدمات مشتری و فروش با یکدیگر همکاری کنند.

می‌تو،د از فناوری CRM خود برای ایجاد داشبورد و گزارش‌های فروش استفاده کنید، بنابراین فروشندگان می‌توانند هنگام تبدیل مشتری، راهنمایی فوری در مورد مرحله بعدی دریافت کنند. همین ابزارها حتی می‌توانند به شما در پیش‌بینی نتایج بالقوه فروش و بهبود فرآیندهایتان کمک کنند و به شما نشان دهند که کدام استراتژی‌ها برای بستن سریع‌تر معاملات بهتر عمل می‌کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/top-7-reasons-to-buy-crm-solutions-for-cx-in-2023/

ابزارهای CRM اغلب می توانند در مرکز تماس و فناوری های میز خدمات شما ادغام شوند. در این محیط‌ها، ابزارهای من، می‌توانند به نمایندگان شما یک نمای کلی سفارشی فوری از جزئیاتی که باید هنگام ارائه خدمات به مشتری بدانند، ارائه دهند. این می تواند شامل اطلاعاتی در مورد محصولات قبلی ،یداری شده توسط مشتری و بینش هایی در مورد نمایندگ، باشد که در گذشته با آنها صحبت کرده است.

4. فرصت ها با اتوماسیون

ابزارهای CRM دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا مشتریان خود را درک کنند، سفرهای ،ید را پیگیری کنند و مکالمات مشتری را مدیریت کنند. یکی از قدرتمندترین قابلیت های یک CRM خوب، امکان ردیابی اطلاعات مشتری از محیط های مختلف در یک مکان است.

راه‌حل‌های CRM تضمین می‌کنند که برای ردیابی اطلاعات مخاطبان خود مجبور نیستید بین چندین برنامه تحلیلی، ابزارهای رسانه‌های اجتماعی و سایر سیستم‌ها بپرید. می‌تو،د در یک مکان یک نمای کامل از انتها به انتها داشته باشید، بنابراین گرایش‌ها و بینش‌ها بسیار در دسترس‌تر هستند.

2. مشتریان را درک و بخش بندی کنید

جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان شما فقط به شما کمک نمی کند تا سفر ،ید آنها را دنبال کنید. اطلاعات صحیح همچنین می تواند به شما کمک کند تا انواع مختلف مشتریان را به “بخش های” مختلف متمایز کنید. این بخش‌ها می‌توانند تشخیص اینکه کدام مشتریان بیشتر به تکنیک‌های فروش و بازاریابی خاص پاسخ می‌دهند، آسان‌تر می‌کنند.

اگر در حال حاضر با یک راه حل نرم افزاری قوی CRM روی روابط با مشتری سرمایه گذاری نکرده اید، می تو،د از دست بدهید. در اینجا چند دلیل برای نیاز به CRM در سال 2022 آورده شده است.

1. بینش جامع مشتری

سیستم CRM من، به شما یک نمای کامل از تعاملات مشتری را می دهد که همه چیز از فروش گرفته تا خدمات را پوشش می دهد. با این دید، بهینه سازی و مقیاس بندی فرآیندهای شما در طول زمان بسیار آسان تر است. برای مثال، می‌تو،د نحوه مدیریت چرخه فروش را با پیاده‌سازی استراتژی‌های خودکار برای امتیازدهی به سرنخ‌ها با استفاده از پارامترهای تقویت‌شده با هوش مصنوعی بهبود بخشید.

فناوری CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در چند سال گذشته به ابزاری حیاتی برای شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای تبدیل شده است. راه حل های CRM که برای کمک به سازمان ها برای تقویت پیوندهای خود با مصرف کنندگان، ایجاد ،یدهای تکراری و بهبود ارزش مادام العمر طراحی شده اند، ابزار قدرتمندی هستند.

همین راه‌حل همچنین به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از داده‌های تاریخی، تغییرات تقاضا را پیش‌بینی کنید، بنابراین می‌تو،د منابع خدمات مشتری خود را متن، با این تغییرات، افزایش یا کاهش دهید.

6. بهینه سازی و مقیاس فرآیندها

اتوماسیون یکی از هیجان‌انگیزترین گرایش‌های جدید در چشم‌انداز تجربه مشتری است که می‌تواند تیم‌ها را پشتیب، و توانمند کند و در عین حال تجربیات مشتری بهتری را ایجاد کند. راه‌حل‌های CRM می‌توانند با گردش‌های کاری خودکار مختلفی همراه باشند که می‌تو،د آن‌ها را مطابق با نیازهای خود تطبیق دهید. به ،وان مثال، ممکن است زم، که کاربران نیاز به تمدید اشتراک خود دارند، پیام های خودکاری را برای کاربران تنظیم کنید، بنابراین آنها نگران از دست دادن دسترسی به ابزارهای حیاتی نباشند.